TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 11 september

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#94691  av Kebab gud

ggguuh er jo troverdig .. det er det VERSTE!
dere vet sikkert det spinoff serien fra X-files?
den hvor de 3 geekene har hovedrollen

vel de hadde en episode hvor folk i den amerikanske regjeringa ville styrte et fly i WTC for å øke våpen salget pga de følgende krigene

vet ikke om det var før eller etter 11sept 2001 ..

#94710  av CelicaTurbo

har ikke sett episoden og vet egentlig ikke hvilken serie du snakker om, men så lenge serien er produsert i USA er det nok meget lite sannsynlig at denne episoden ble produsert etter disse aksjonene i 2001.. Jeg tror ikke en eneste tv-kanal i USA ville ha sendt noe slikt på luften ;)

#94717  av sindrejl

cameleon skrev:
FireWalk skrev:Mulder har skjønt det... 8)
Min teori er at eksplosjonen ble satt i gang for å skjule et prosjekt som omhandler en ny fremmed livsform. En utenomjordisk biologisk entitet... 8)
så du på tv for noen dager siden eller?! :P

#94728  av Ninjamannen78

MÃ¥ bare si at den animasjonen var meget bra laget.

#94731  av GT4 CS

Skulle ikke forundre meg mye om usa viste om hva som skulle skje på forhand. Og det er muligheter for at de står bak pentagon selv for og få det til og se værre ut. De fikk jo da en gylden mulighet til og gå til krig igjen. Teste ut litt nye våpen og masse teorier på ny krigføring. Og det at ikke mr osama er fanget enda kan fort tyde på at han sitter under beskyttelse av usa. Ingen ting forundrer meg når det gjelder usa. Det kan man takke alle de gode spion filmene som har kommet gjennom tidene hvor usa fremstilles som like fine terrorister som alle andre, og da korupte politikere :D
Men det er vel ingen som tviler et sekund på at det skjules MANGE ting rundt 11 sept.
Og helt seriøst er jeg sikker på at usa viste om at angrepet ville komme. Rart med det :wink:

#94772  av cameleon

FireWalk skrev:SPLITTE MINE BRANNSEIL! det er jo Canserman!!!! jeg visste det!!

og er det bondevik jeg skimter langt ibakgrunnen der?

dette er værre enn jeg fryktet! Mye værre!... Hele verden slik vi kjenner den kan være i stor fare! :shock:

Camelon: du vet hva dette betyr... dette er en jobb for Prikken og superted! hint hint... er du ferdig å stryke kostymet ditt?
Har strøket ferdig mitt kostyme ja! Hva med deg? Det er jo krise nå og vi må handle raskt! Hva kjører vi på? 1 eller 10 bar? For å komme oss raskest over dammen that is?

#94779  av GT_rider

Tror dere skal slå til med 11bar jeg :wink: :lol:

#94790  av Tor

Jeg har sett den filmen for noen mnd siden og jeg må si at den er ganske virkelig laget da. Kommer opp en del fakta som kan virke sansynlig. Men skal ikke tro på noe.

#94804  av FireWalk

cameleon skrev:
FireWalk skrev:SPLITTE MINE BRANNSEIL! det er jo Canserman!!!! jeg visste det!!

og er det bondevik jeg skimter langt ibakgrunnen der?

dette er værre enn jeg fryktet! Mye værre!... Hele verden slik vi kjenner den kan være i stor fare! :shock:

Camelon: du vet hva dette betyr... dette er en jobb for Prikken og superted! hint hint... er du ferdig å stryke kostymet ditt?
Har strøket ferdig mitt kostyme ja! Hva med deg? Det er jo krise nå og vi må handle raskt! Hva kjører vi på? 1 eller 10 bar? For å komme oss raskest over dammen that is?
Jeg er faktisk akkurat ferdig å stryke kostymet mitt nå. Måtte sy igjen et hull i den røde kappen min også, så det tok litt lenger tid enn jeg hadde regnet med..

Vi må iallefall ha minst 10 bar tror jeg... om vi skal klare å få nok fart til å hoppe hele veien over dammen... ! Da lander vi MIDT i sandkassen deres og tar dem by surprise! er ikke det en bra plan da?

#94833  av GT_rider

Høres ut som en nydelig plan.. Så kan dere leke gjemsel med dem også :lol: