TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felles cruising til japsetreffet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9061  av jan-erik

Passer utmerket rundt kl. 17.00, rekker å få gjort meg ferdig på jobben. Jeg møter dere i Drammen. Vet ikke om det er mange som skal møte i Oslo, men for meg er det like langt til Drammen som Oslo så egentlig et fett.

#9065  av arild

Kan jeg også henge meg på selv om jeg har solgt mr2'n? Blir rundt oslo / lillestrøm ca.. Bare henger meg på når jeg ser dere.. hehe

#9069  av MR2turbo

jan-erik skrev:Passer utmerket rundt kl. 17.00, rekker å få gjort meg ferdig på jobben. Jeg møter dere i Drammen. Vet ikke om det er mange som skal møte i Oslo, men for meg er det like langt til Drammen som Oslo så egentlig et fett.
Drammen er bra det.. Jumbo har meld seg til å samle flokken der, så ta kontakt med han for detaljer.. Jeg bare kontakter han når vi vet når vi kommer..

#9070  av MR2turbo

arild skrev:Kan jeg også henge meg på selv om jeg har solgt mr2'n? Blir rundt oslo / lillestrøm ca.. Bare henger meg på når jeg ser dere.. hehe
hehe veien er jo stor nok til alle... er den ikke?

Vet ikke helt når vi er i Oslo, men... du kan godt sende mail med tlf. nummer så sender jeg deg en sms eller ringer og forteller ca. når vi kommer underveis..

#9127  av jumbo

Ok, da sikter vi grovt sett på 17:00 ved den nedlagte kjelstadbommen (Da av avkjøringa rett før, der det er serveringssted, et par bilforhandlere og plenty plass).

Ved grove endringer underveis, regner jeg med at Markus holder meg oppdatert, hvis jeg ikke hører noe, sees vi kl 17.

Dere som skal møte i Drammen: Skriv meg en beskjed med tlf nr, slik at jeg kan sende dere en melding hvis det blir endringer underveis.

Regner med at Aasberg er klar, og sikkert Goose... Jan-Erik... Noen jeg glemmer?

Arild, hvor hopper du på hen?

#9129  av erling

Jumbo: Blir det møtings i Kongsberg oxo eller? Jeg kjører jo gjennom der først. :)

#9131  av MR2turbo

Jeg tar med nummeret ditt, så jeg satser på å holde deg oppdatert, Jumbo.
Har du vært ute å rånet for å huke med deg flere folk, da? :)

#9133  av Christian

Jumbo : Skal vi bare møtes i kongsberg i 15.30 tida da eller?

#9142  av hmhaga

Christian skrev:Jumbo : Skal vi bare møtes i kongsberg i 15.30 tida da eller?
Er det lov for en fhv. MR2 MKII-eier å slenge seg på eller?

#9173  av jumbo

Erling/Christian: Da sikter vi på samling ved Shell / Vianor sånn omkring 1530. Da skulle vi hvertfall ha greit margin...

Haga: Klart du kan henge deg på :D

#9181  av erling

Oki. Ringer deg på fredag så kan du lose meg frem dit når jeg nærmer meg. :)

Er det i den laaaaaaaaaaaange 40-sona dere har forresten?

#9203  av arild

Gamle kjellstadbommen, er det noe sted på dette kartet?

Bilde

#9221  av Christian

Jumbo : Den er god :)

#9222  av jumbo

Erling: Shell ligger langs veien når man kjører inn i byen fra Numedal. Ring meg du, det er ikke vanskelig å lose deg dit. Det er ikke ved 40+sona, nei.

Arild, er ikke helt sikker, men du er på rett sted, ja... Når du kjører motorveien fra Drammen mot Olso, er det bare å stoppe ved avkjøringen før du begynner på Lier-bakkene opp mot tunnelen.

#9234  av MR2turbo

arild skrev:Gamle kjellstadbommen, er det noe sted på dette kartet?

Bilde
Ja vi møtes der den røde pila peker.. Det ligger en bensinstasjon og en Veikro der.. :)
Vedlegg
flyfoto, kjellstad.jpg
flyfoto, kjellstad.jpg (84.5 kiB) Vist 2684 ganger