TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91326  av celicat23

ErikG skrev:
GO FORZA
Når kommer Forza motorsport ut??? Har demoen. Sinnsykt bra kjøreegenskaper
For de som ikke har hørt om spillet http://www.xbox.com/nb-no/forzamotorsport/default.htm
Perfekt for de som digger gran turismo og i tilleg er noe fan av plastikk
FORZA MOTORSPORT har den samme trimmingen o.l som gran turismo har. I tillegg til hva gran turismo kan servere, så kan også FORZA fronte med at du kan style opp bilene (jippi!), og når du kræsjer tar bilene skade. Noe som er en stor fordel over gran turismo.

Leste også noe om at man kan bytte hele motorer mellom biler. Men om det bare er løse rykter eller fakta er ikke bekreftet. Men ville vært utrolig gøy om det faktisk stemmer at det er mulig.

Uansett, selv om PS2'n halter og er ikke seg selv etter MYE san andreas spilling, så kommer vel både GT4 og FORZA til å havne i bokhylla her hjemme tror jeg. TRIAL celica'n med kompressor sørget vel egentlig for at jeg "må" ha GT4 :)

#91330  av tbergstad

OG!!.. Forza har en enormt feeeet online del som ps2 eiere kan se laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt etter:)

Jeg visste dette ville bli en diskusjon. Hehe..

OG!.. Forza er ikke noe fjas!

#91350  av KuHrOn_RaCeR

Fikk GT4 rett før jul jeg :P :P

Kall meg gjerne spillegal men bestillte den Asiatiske versjonen fra Hong Kong...Kosta faktisk ikke mer enn 350kr inkl frakt.....

Har ihvertfall en ting å si GLED DERE :!: :!: :!:

Det er helt sinnsykt hvor bra grafikk og hvor mye plass de har tatt ut av dette spillet til PS2...

Mange ting har forbedra seg sånn som kjøreegenskaper,gamlere biler flere bruktbiler,baner osv....

Har ennå ikke funnet MR2 3S-GE da men for holde med 3S-GTE :P :P :P

Det kuleste hittil må ha vært må MB Saleen på Nurburgring med ratt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Må røpe en ting:

Det 4 24timers edurance...Gjett om jeg spillt i helgene :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#91399  av chris

fatter ikke alt det fjaset om at man MÅ spille online hele tiden.. jeg synes det er greit sånn Gran Turismo serien er jeg.. sitter i stua og koser meg og kjører mot computeren og klokka :D

gleder meg som en liten unge nå. har på følelsen av at jeg kommer til å bruke MYE tid på å kjøre rundt Ringen :D :D :D

x-box? pffffff!! Og at ps2 hører hjemme på museum er jo bare dumt å si, for grafikken i f.eks. Gran Turismo 4 er ganske så overlegen ;) Sony har jo også meldt sin ankomst med Playstation 3 til høsten (som jeg tror kommer en del senere men men..).. med HEFTIG CPU og GPU, samt Blueray-disc (bakoverkompatibelt med dvd og har plater med 23 gb og oppover).

Anyway, dette var ikke en tråd for å diskutere PS2 vs lekekassa til Møkkasoft med forferdelig ekkel hånd(?)kontroll.. men det var for å snakke om Gran Turismo 4 ;)

slutt å ødelegg tråden min!! :mrgreen:

#91400  av chris

KuHrOn_RaCeR skrev:Det 4 24timers edurance...Gjett om jeg spillt i helgene :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
24 timers ?? :shock: :shock: :shock:

#91408  av kake

Ignorance is a bliss :?

#91425  av Kjelliken

:D Må jo si at selv om det ikke er online compatibels GT3 og GT4 så skulle begge spillene være lan link muligheter på. Det vil si at hvis du kjøper en link boks for ps2 kan du linke opp til seks maskiner og spille mot en annen.. Har selv en slik boks sammen med venner og vi har vert opp til fire maskiner og ja fire TV'er og linket og kjørt GT3 sammen og det er vannvittig morro. Håper denne delen blir enda bedre på GT4.

For en kan kunn kjøre arcade bilene på GT3 i link mode.. :wink:

#91440  av sindrejl

24timers endurance!?!?!? :shock:

btw, til dette spillet er vel dette et must? :D http://www.radicauk.com/product/rc73910.htm
Bilde Selges visst på Toys R' Us

#91447  av Erlend

Har et deilig Logitech Driving Force Pro som ligger og venter på GT4 jeg :twisted: 900 graders svingradius, deilig forcefeedback og pedaler :) Gøy når man kan KJENNE forskjellen på bilene :)

#91474  av ErikG

Hvordan er drifting mulighetene på gt4?? Er det bedre enn gt3? Var jo umulig og få til fine lange drift, bare snurra

#91475  av Anders gullstein

Erlend skrev:Har et deilig Logitech Driving Force Pro som ligger og venter på GT4 jeg :twisted: 900 graders svingradius, deilig forcefeedback og pedaler :) Gøy når man kan KJENNE forskjellen på bilene :)
Har man det på X-box også.........nei stemmer det, har ikke det gitt 8)

Men litt mer seriøs, Har sett Forza og det virker da som et meget lovende bilspill. Men X-box er ikke min stil. Kontrolleren er en av grunnene og Microsoft er en annen grunn. Dessuten har folka bak Gran Turismo mildt sagt dedikert seg til oppgaven.

Uansett hver sin smak, jeg skal ihvertfall kose meg 9. mars :D

#91478  av celicat23

Aaaaah. Grunn til å kjøpe GT4...
Vedlegg
1953500490-IMG0002.jpg
1953500490-IMG0002.jpg (44.78 kiB) Vist 1219 ganger

#91482  av NISMO

ErikG skrev:Hvordan er drifting mulighetene på gt4?? Er det bedre enn gt3? Var jo umulig og få til fine lange drift, bare snurra
Jeg syns det var jævlig enkelt å drifte på Gt3
Prøv å kjøre 200 sx s14a med normale bakdekk og supersoft framdekk.
Eller 300zx, men den blir litt voldsom med full trimming...

Rekner med at driftingen blir like bra eller bedre på GT4, gleder meg! :twisted:

#91496  av sw20

jeg har begge dele.... nå si e holder en knapp på x boxa og kontrollen..

men spilla på ps er kansje litt bedre..

mange som er like da,,, spiller mest på xb....

#91499  av Dalan

Erlend skrev:Har et deilig Logitech Driving Force Pro som ligger og venter på GT4 jeg :twisted: 900 graders svingradius, deilig forcefeedback og pedaler :) Gøy når man kan KJENNE forskjellen på bilene :)
Fyy fader det er deilig ratt! :)
Blir visst ikke så mye til overs til bilen mars måned når man må kjøpe det rattet, GT4 og betale den helv... årsavgifta.. :? :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10