TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prøving av celica deler...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88421  av celicat23

Tja. Det er vel smak og behag om den vingen vil passe eller ikke :) Men uansett så har jeg tatt sjefs avgjørelsen i dag om at jeg kommer til å kjøre uten vinge i sommer. Så får jeg heller se til neste sommer hva som skjer. Om jeg skal ha vinge. Eller om jeg har kjøpt annen bil...Hvem vet :)

#90483  av KuHrOn_RaCeR

Synes vingen så bra ut jeg...Lik linje med taket :P

Men kanskje den burde ha sett litt hissigere ut i tillegg :?:

Hver sin lyst...Gjør det du synes er pent du....

#90493  av sexten

Jeg synes også vingen så veldig kul ut, ga bilen et særpreg. Dessuten matchet det kitet ditt veldig bra, med mange kvadratiske former.

Og så lenge vingen din blir svart, slik som resten av bilen, så vil den matche utrolig bra (mener nå jeg).

#90519  av celicat23

Vel, med den hyggelige overraskelses regninga på 27.000kr så ender bilen opp som vinge løs denne sommeren. Så....Sånn er det bare, å ikke noe å gjøre med det :-/ Men, gøy (uhm....vel....) å prøve noe nytt, siden alt annet jeg har hatt har jeg satt vinge på...Sitter å ser på bilde av bilen nå, og driver å prøver og tilvenne meg...
Vedlegg
wingless2.jpg
wingless2.jpg (91.28 kiB) Vist 124 ganger

#90576  av sw20

skulla sota bilen din da......

#90585  av celicat23

sw20 skrev:skulla sota bilen din da......
Alle rutene har solfilm. Tror det er 35% på rutene forann, og 50% bak.