Jeg har underveis fundert litt på et kit. Problemet er at ombyggingen min i stor grad er basert på endring av originale deler. Dersom et kit skulle være aktuelt, må vi nok finne en egnet løsning på å bygge opp alt med helt nye deler, uten herping av de originale.
Jeg har "ødelagt" de originale lykteholderne og støtstenger (både på motorene og de som går opp i lyktekassene...
Vurderer faktisk uansett å bytte ut løftearmene med rorstag og ball-links beregnet for store modellfly. Slike tåler fort vekk 10-15 Kg trykk, og lyktene veier ikke mer enn drøyt 1 Kg om svingaksen...
For å være helt ærlig: Det er garantert mindre jobb å gjøre en slik ombygging ved hjelp av en Pivot-kontroller enn ved hjelp av mekanisk tilpassing.
Når det gjelder selve kåpene er det en helt annen sak. Får jeg laget greie eksemplarer til eget bruk, er det langt mindre pes å lage opp flere. Koster noen få kroner i glassfiberduk og epoxy og Bob er onkel'n din!
Fikk forresten juster utslaget på førersida litt, slik at begge lyktene peker sånn nogenlunde i samme retning. Forover hvertfall!