TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny front !!! ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6198  av Erlend

Hm, min feil. Jeg tenkte ikke på at MR2en har radiator fremme :oops:
Funksjonelle høl, de liker vi uansett hvor de sitter :D

...ikke tenk koffert nå Jumbo! :lol:

#6205  av chris

Ingenting er bedre enn høl MED hensikt ;)

#6209  av jumbo

Erlend skrev:Funksjonelle høl, de liker vi uansett hvor de sitter :D

...ikke tenk koffert nå Jumbo! :lol:
Eh. Nå ble jeg litt overrasket over dine synske evner, men jeg ER faktisk beryktet for et velutviklet koffert-rele, men jeg trodde ikke jeg hadde tilkjennegitt det her på forumet? :roll:

Enig er jeg, hvertfall! :D

#6215  av MR2turbo

Forresten etter det jeg har sett så er det kun orginal Bomex som har det hullet, kopiene har ikke det.. ..
:wink:

Men jeg er helt enig at man må ha funksjonelle hull, men ikke helt uansett hvor de sitter :mrgreen:

#6240  av Erlend

Ren synsing fra min side Jumbo. Beklager hvis du ble støtt :|

Nevn *ett* sted et funksjonelt høl ikke hadde sett bra ut på en MR2 :mrgreen:

#6247  av blackmr2

Har sjekket litt og det virker som jeg får hull jeg også selv om jeg har kjøpt Bomex-style ;)

......Ooops, der var det bestilt sideskjørt også.....dette går utover pengboka ;)........på en POOOOOSITIV måte ;) Gleder meg til sommeren !!!

MArkus ? Er du gla for at jeg ikke kommer på treffet på vålerbanen? ;)

hehe.........Ikke det at jeg har noe å stille opp mot i forhold til din da

#6250  av jumbo

Erlend skrev:Ren synsing fra min side Jumbo. Beklager hvis du ble støtt :|

Nevn *ett* sted et funksjonelt høl ikke hadde sett bra ut på en MR2 :mrgreen:
:evil: :evil: :evil: :evil:

Du ligger dårlig an hvis jeg ser deg på Våler! :twisted:

#6267  av MR2turbo

blackmr2 skrev:Har sjekket litt og det virker som jeg får hull jeg også selv om jeg har kjøpt Bomex-style ;)

......Ooops, der var det bestilt sideskjørt også.....dette går utover pengboka ;)........på en POOOOOSITIV måte ;) Gleder meg til sommeren !!!

MArkus ? Er du gla for at jeg ikke kommer på treffet på vålerbanen? ;)

hehe.........Ikke det at jeg har noe å stille opp mot i forhold til din da
Har du bestillt samme sideskjørt som meg og??? Hvor ble det av fantasien din for å finne på no anderledes? :?

#6280  av blackmr2

Har ikke kjøpt samme sideskjørt da ;)

sint?

#6290  av blackmr2

...snufs ? Ingen som er gla i meg lengre ??? ...snufs......

Toyota MR2 GTi selges av.....snufs.....personlige grunner og uenigheter med andre mr2 eiere...........snufs :( :cry:

#6295  av Goose

blackmr2: personlig så synes jegat når det gjelder bilen din og styling så skal du boikote :oops: andre og elge det du synes er best og kommer til å trives med.

Hvis ikke kjøp fordi jeg har det "regel" eller utsagn skulle gjelde så måtte det finnes x antall 100 forskjellige styling til mr2 i bare norge og hva mer resten av verden? :)

#6301  av chris

Goose skrev:blackmr2: personlig så synes jegat når det gjelder bilen din og styling så skal du boikote :oops: andre og elge det du synes er best og kommer til å trives med.

Hvis ikke kjøp fordi jeg har det "regel" eller utsagn skulle gjelde så måtte det finnes x antall 100 forskjellige styling til mr2 i bare norge og hva mer resten av verden? :)
Er vel egentlig enig. Det er viktig å skaffe seg det man har lyst på, og ofte blir man jo interessert og inspirert av å se andres ideer. Tingen er vel bare å unngå blåkopier :)

#6306  av Goose

jepp.

Men hadde jeg hatt en celica og ville kjøpt styling til den og samtidig hadde det vært 4 sånne celicaer med samme styling så hadde jeg selvsagt ikke kjøpt denne stylingen, men det finnes vå celicaer, supraer og ikke minst mr2 i norge så blackmr2, bare kjøp i vei. :wink:

#6307  av chris

Er såklart værre om man bor på samme sted da. Men å bo f.eks. i Oslo og style en bil nesten lik en i Hammerfest er jo ikke så big deal. Men som sagt, viktigste er at man velger noe man trives med.

Forresten, driver å møter den rød mr2'en i Trondheim til stadighet når jeg er der oppe. En som bor på Møllenberg.