Erlend skrev:Funksjonelle høl, de liker vi uansett hvor de sitterEh. Nå ble jeg litt overrasket over dine synske evner, men jeg ER faktisk beryktet for et velutviklet koffert-rele, men jeg trodde ikke jeg hadde tilkjennegitt det her på forumet?
...ikke tenk koffert nå Jumbo!
blackmr2 skrev:Har sjekket litt og det virker som jeg får hull jeg også selv om jeg har kjøpt Bomex-styleHar du bestillt samme sideskjørt som meg og??? Hvor ble det av fantasien din for å finne på no anderledes?
......Ooops, der var det bestilt sideskjørt også.....dette går utover pengboka........på en POOOOOSITIV måte
Gleder meg til sommeren !!!
MArkus ? Er du gla for at jeg ikke kommer på treffet på vålerbanen?
hehe.........Ikke det at jeg har noe å stille opp mot i forhold til din da
Goose skrev:blackmr2: personlig så synes jegat når det gjelder bilen din og styling så skal du boikoteEr vel egentlig enig. Det er viktig å skaffe seg det man har lyst på, og ofte blir man jo interessert og inspirert av å se andres ideer. Tingen er vel bare å unngå blåkopierandre og elge det du synes er best og kommer til å trives med.
Hvis ikke kjøp fordi jeg har det "regel" eller utsagn skulle gjelde så måtte det finnes x antall 100 forskjellige styling til mr2 i bare norge og hva mer resten av verden?