TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Søndag 16 mars blir det "treff"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6127  av jumbo

Hehe. Synes det er helt greit med roting i fremmede bygater når jeg ikke har noen jeg skal rekke. Når jeg skal på gocarttreff derimot, da er det ikke godt nok å komme for seint! :D

#6128  av chris

Jeg er relativt godt kjent i oslo, men har ikke anelse om hvor HH er.

-EDIT-
Har funnet ut nå. Smalvollveien 34 på Alnabru (østre Alna). Men flere vet vel hvor kjøpesentra på Alnabru er. Man kan jo møtes der, f.eks.?

#6144  av mk1 black limited

Hvis noen av dere vet hvor Smart Club ligger, så er HH like ved, bare litt lenger bort i gata. Ellers er http://www.hvor.no fin når man har adressen...:-)

#6162  av jumbo

Om jeg ikke er HELT på jordet, betyr vel dette at jeg bare kan kjøre mot Lørenskog/Skårer, men ta av tidligere, dvs. ved Alnabru... Kommer jeg meg først til Alnabru, klarer jeg meg nok. Er flink til småleting, men det hjelper ofte lite, spesielt dersom jeg leter i feil bydel :D

#6171  av chris

Komme seg til Alnabru nordfra er i hvert fall ganske enkelt. "Følg E6 til man er på Alnabru" :)

#6176  av jumbo

Jupp, det var det jeg også oppfattet etterhvert :D

#6564  av mr.two

Heisann igjen!

Det hadde vært fint hvis de som vil være med sender meg en pm, slik at jeg får bestilt plass til oss. Hvor mange heat skal vi kjøre? Jeg tenkte vi kunne kjøre 3 heat ( betaler kun for 2 ca 300,-) og så kan de som vil kjøre mer bestille dette selv etterpå. Høres greit ut?

#6568  av jumbo

Fastsett klokkeslett...

#6742  av Christian

Hvor mange er det egentlig som skal være med?
NÃ¥r begynner vi?

#6744  av jumbo

Offisielt tidspunkt er satt til 1800 etter hva jeg har forstått.

Hvor mange som blir med vet jeg ikke. Jeg er hvertfall påmeldt. Fint om du blir med Christian, så vi hvertfall får til en liten gjeng!

#6748  av Christian

Selfølgelig er jeg med :D
Men jeg trodde det ble litt oppmøte jeg...?

#6749  av jumbo

Jo, interessen virket jo bra den, men jeg forsto at påmeldingen hadde gått litt tregere. Mr.two har vel oversikten...

#6758  av Christian

FÃ¥r vel et svar av ham etterhvert ja...