TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Online serverplass

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#38731  av MRQuoc

Statistikk og Info !

Filen med mest treff : 5zigen8.jpg med 156 treff
Nummer to : 5zigen1.jpg med 154
Mappen til Markus har de fleste treffene !

Det har vært 2809 sesjoner
3024 nedlastede filer mens 1279 har vært mislykket
I alt har vi 2,11G med informasjon.
denne statistikken startet fra 03.02.04 , det var sist gang jeg måtte resette hele maskinen :S

Og det stadig øker ..

#38737  av kennethx

Hva er total mengde GB overført da? :)

#38772  av MRQuoc

KB Uploaded 1,004,563.06 KB

KB Downloaded 12,409,750.67 KB

13G på 2 mnd , .. godt jeg ikke har telenor med volum hahahaha

#38783  av kennethx

blir fort litt bytes ja... selv bruker jeg emule en del...siden 06.03.2004 så har jeg uploadet 26.21GB og downloadet 71.26GB :)

hadde hatt en del problemer jeg også om jeg hadde telehor volum begrensning! Måtte vel vært inne annen hver dag og enable 5 nye GB jeg da... lol

#38833  av MRQuoc

hehehe , men de fant ut at de skal kutte det ut da! :P forrige uke ble det borte tror jeg , og nå har dem faktisk 2mb\800kb for 450,- eller.no :P

Trafikken her er bare for MR2:OGN -brukeren :p på den andre siden av serveren har jeg 113 private brukere .. grrr.. og der gidder jeg ikke legge sammen for å finne ut eksakt mengde hele linjen min er belastet , men kan vel si at det er endel! :P

#38843  av kennethx

Det siste jeg hørte fra telenor er at de inførte fri bruk ja....MEN. Det er fremdeles en grense på 30GB, når du kommer opp i 30GB detter hastigheten. MEN, du kan logge deg inn på kundesiden din og enable 5 nye GB gratis! doh....

#38872  av MRQuoc

kennethx skrev:Det siste jeg hørte fra telenor er at de inførte fri bruk ja....MEN. Det er fremdeles en grense på 30GB, når du kommer opp i 30GB detter hastigheten. MEN, du kan logge deg inn på kundesiden din og enable 5 nye GB gratis! doh....
hhahahahhahahaahahhhahah *bræker ut en latter*

#38933  av chris

kennethx skrev:Det siste jeg hørte fra telenor er at de inførte fri bruk ja....MEN. Det er fremdeles en grense på 30GB, når du kommer opp i 30GB detter hastigheten. MEN, du kan logge deg inn på kundesiden din og enable 5 nye GB gratis! doh....
Det firmaet der .. det er verdt å unngå for enhver pris. :roll: :roll: :?

Skikkelig bra det siste de gjorde også da. Alle som velger annen ADSL enn Telenor må betale 60 kroner i måneden til nettopp Telenor, som "avgift" ... Rart de har lov å holde på sånn..

#40515  av MRQuoc

oi oi oi , beklager men trodde FTP'en var satt på .. men det har den ikke vært !! tror den har vært av i mange dager nå .. .. /slap me

#45565  av MRQuoc

FTP-server'n går ned om noen dager .. jeg flytter på meg litt og vet ikke hvor i verden jeg havner , eller hvor lang tid det tar å få opp server'n lenger
Chris , fått opp noe disk eller ftp enda ? ..

dere får logge på og griske til dere stuff , mens dere kan .. jeg laster selvfølgelig opp til en ny server , når det er oppe å går ..

#45574  av chris

MRQ skrev:FTP-server'n går ned om noen dager .. jeg flytter på meg litt og vet ikke hvor i verden jeg havner , eller hvor lang tid det tar å få opp server'n lenger
Chris , fått opp noe disk eller ftp enda ? ..

dere får logge på og griske til dere stuff , mens dere kan .. jeg laster selvfølgelig opp til en ny server , når det er oppe å går ..
Nei, ikke ennå. Skal få bestilt disk i morra. Vet ikke hvor fort han får laget en løsning han som skal lage web-systemet (up-download).

#45631  av MRQuoc

greit , jeg kan la serveren forsatt stå på litt til , blir kanskje linjebrudd i løpet av 6 uker ;) så jeg kan la den stå helt til linja mi er koblet av egentlig :]

#76303  av Tor

Er denne fortsatt nede eller? Kommer iallefall ikke inn :)

#76410  av CelicaTurbo

Er fortsatt nede, og dem har vist problemer med å finne grunnen til det..