TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt skryt til den lokale Toyota forhandleren!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#71201  av Remi

Må hive mæ på her æ å :D
Må sies at Toyota i tromsø (Harila) har en utrulig bra service, dem på dele lagret kan virkelig sine saker! !

#71204  av @lpher

Toyota4ever skrev:
Tja jeg synes det er ganske imponerende at dem kan stå å totalt nekte at ting som er montert PÅ bilen din ORIGINALT, ikke finnes!! Dem er fanden helt sprengt på det området..
Inne på noe der ja! Husker en gang når søstersen var innom hell bil med sin Celica st205 gt-four wrc, da nektet de på at bilen fantes i det hele tatt. Litt morro når bilen sto rett utenfor. :lol:
Vel...da er regnestykket ganske så enkelt :D ...snakk med en annen mann neste gang du er der... :D

@lpher

#76264  av 2fastgt4

:D har god erfaring med toy på alnabru.skulle skifte hjulagre bak på min gt4,begge sider.dem ga meg en pris på 5200 kr.hvorav ca 3200 var for jobben.det vil si en delepris på ca 2000kr.jeg ba om forhåndspris.det var ingen problem.bilen skulle være ferdig samme dag,hører selfølgelig med til historien at dem brukte en dag extra pga noen bolter som hadde rusta.de boltene var faktisk grunnen til at jeg ikke kunne gjøre jobben selv. :twisted: da jeg skulle hente bilen kosta det 5200kr :D dem hadde gitt meg 10% får å gi meg den prisen og jeg hadde ikke spurt om noen rabbat :D toy oppsal skulle faktisk ha 8400kr,hvorav ca 4800kr for jobben og 3600kr for deler. :? :? delene skal jo ifølge toy koste det samme i hele landet :!: :evil: har alltid handlet og utført ting der,men det er det slutt på nå :!: toy alnabru here i come :lol: :lol:

#76283  av gfc

Har jobbet ett år på Hell-Bil i Tr.heim.
Jobbet bak på lageret med dekkomlegg.

Fikk så å si aldri fått en klage. Kun ros.
Synd at noen får dårlige erfaringe med de.
Men hvis det er noen som føler seg tråkket på,
så si i fra så skal jeg ta det opp med de neste gang jeg er
innom. ;)

#76289  av Marlboro

Må også få skryte litt av toyota alnabru. Bare de jeg bruker, aldri hatt noen problemer der. Veldig praktisk også siden det er rett ved siden av arbeidsplassen min.

#76319  av @lpher

gfc skrev:Har jobbet ett år på Hell-Bil i Tr.heim.
Jobbet bak på lageret med dekkomlegg.

Fikk så å si aldri fått en klage. Kun ros.
Synd at noen får dårlige erfaringe med de.
Men hvis det er noen som føler seg tråkket på,
så si i fra så skal jeg ta det opp med de neste gang jeg er
innom. ;)
Det er nok det inntrykket jeg sitter igjen med også...at det stort sett er fornøyde kunder... :)

@lpher

#77128  av GT_rider

Får hive meg på her jeg også. Selv om det er lørdagskveld, og jeg må tidli opp i morgen :cry:

Måtte bytte coilledning på bilen min. Da ringte jeg først til Jæger, men der var det aldri noen som tok telefonen?? Så jeg tok heller kontakt med en underforhandler, og der blei det sving på sakene. Tre dager etter at jeg hadde snakka med dem, hadde jeg ledningen på plass i bilen.
Ikke at Jæger ikke gir god service, men de er til tider veldi vanskelig å få fatt i. Er nå min opplevelse.