TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikk-threaden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#64760  av MRQuoc

Dream Theater spiller ganske mye i bilen min ;) .. og ellers også egentlig.

Greatest hits of the 80s går det mye i også .. egentlig pga av bilens alder og fordi det gir en ganske bra helhetsinntrykk når man kjører rundt i en 86modell ;)

Ellers har jeg begynt å høre på nettradio igjen , nå for tiden "ambient chill" sjanger

#64935  av kennethx

Hører egentlig på mye rart i bilen, mest på radio egentlig. Radio1.

Men om jeg skal kose meg skikkelig bak rattet setter jeg på Leonard Cohen. Han har en helt utrolig stemme som kan få de fleste subber til å jobbe bra. Sanger som I'm your man, everybody knows og A Thousand Kisses Deep er jo helt fantastiske. Albumet Ten new songs, helt utrolig.

#65359  av Ã¸xseth

Jeg hører på det meste. Det går mye i Rock, metal, litt contry også.
Men det jeg hører mest på er 80 talls rocken.

holder meg langt borte fra boyband og tracen

#65425  av tbergstad

Hmm.. masse rart igrunnen.. Digger NIN, Krøyt, anja garbarek, Bjørk, faithless, morcheeba, chemical brothers, Radiohead, æsj... egentlig ganske håpløst å nevne opp alt.. Er ikke en typisk A4-mann når det kommer til musikk...

Men HATER: Det meste fra 80-tallet.. (uten å tråkke noen på tærne) Britney, iglesias, Ja.. egentlig som regel de 15 første plassene på topp20 lista.. (hvem er det som egentlig styrer den??)

#65568  av Tor

REM, Guns And Roses, Noe metallica.

Men det er vel ikke noe som får det til og svinge som mye som Bruce Springsteen når RPM tellerer flytter, Speedo nåla passerer 120 km/h og det blåser opp til full storm under huven :) Liker faktisk gammel musikk. Jeg liker ikke den " New Fashion Pakkispoppen" som jeg kaller det.

#65570  av Remi

liker litt forskjellig jeg. har i det sist begynnt og like "lokal" rap. er jo egentlig ganske bra da. :D

#65716  av CelicaGT

Disturbed,Saliva,Dope,Metallica,GNR,HIM,Nightwish+++ masse anna
Endel norsk også...Ingenting og jokke til fest :-)

#65816  av Mr2Nyter'n;p

Dream Theater, Nightwish, Symphony X, Lumsk, GÃ¥te, IRON MAIDEN osv... Maiden er mr2-musikken for min del 8)

#79099  av RedCelica

Liker all slags musikk, men hører nå mest på to sjangrer. Metal og Rap. Passer ikke i det hele tatt, men det er det jeg hører på. Yndlingsband/grupper er Immortal, Slayer, Opeth, 2Pac, Ice Cube, Jay-Z, Terror Squad, Lloyd Banks, King Diamond, Kiss, Snoop Dogg, Run D.M.C..... Hører også på masse andre band og andre sjangrer, da går det i Keane, Sex Pistols, Chemical Brothers, Fabio Frizzi og mange mer.

#79138  av @lpher

To be quite honest....ANY kind of music will do...så lenge det spilles på ett BRA annlegg! :D :D :D

@lpher

#79140  av RedCelica

@lpher skrev:To be quite honest....ANY kind of music will do...så lenge det spilles på ett BRA annlegg! :D :D :D

@lpher
Hehe, si ikke det. Har ikke noe profft anlegg selv.

#79141  av chris

er litt sånn som @lpher jeg.. kan høre på det meste, stiller større krav til anlegget :D

men spar meg for jazz og blues :? da får jeg hetta...

#79143  av RedCelica

Er da ikke noe galt med Blues. Men Jazz kan igrunn være ganske så irriterende og kjedlig til tider, at jeg skjønner deg.

#79144  av Mr2Nyter'n;p

Jazz: DuddeliduddeladamdamdididudideiQWANGduddeligSPROINGbdulledidullediambadudidaWAAAANNNG... *grøss*

Sorry, måtte bare få det ut... :roll: :)

#79145  av @lpher

RedCelica skrev: Hehe, si ikke det. Har ikke noe profft anlegg selv.
Hihi :) Enda nei? :D Alt til sin tid vettu :D

@lpher