TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus / autofil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#62807  av Morten

Tror innslaget kommer til å skaffe så mye oppmerksomhet rundt MR2 at alle som er litt oppegående klarer å finne frem til forumet vårt uansett jeg :wink:

#62834  av cameleon

MR2turbo skrev:gleder meg jeg og... :D
Skal jeg hilse hjem til "vennen min" Kim i Trondheim da???? :mrgreen:
Hehehe :mrgreen: Du kan få bestemme hva jeg skal hete *rraaaufff* :mrgreen:

#62836  av _speedy

OT: NÃ¥r begynner Autofil igjen..?

#62900  av chris

MR2turbo skrev:kommer nok ikke til å bedekke bilen med reklame, desverre ;)
bare å få gjengen til å zoome inn på ts-ogn logoen det ;)

#62999  av bose

Nismoo skrev:OT: NÃ¥r begynner Autofil igjen..?
JA! Ca tusen :P

#163192  av Rolfis

For å dra denne frem igjen - Ble det noe av dette?

#163225  av sleeper

det har jeg lurt på mange ganger også...
men aldri fått noen svar..

#163346  av Morten

Ble ikke noe av dette nei. Ble utsatt et par ganger av div. grunner, og til slutt var det ikke mere tid igjen til filming den sesongen... :cry:

#163348  av sleeper

surt... men er det han som skal kjøre på autofil treff den 22 april på gardemoen?

#163349  av Morten

Han er vel en av 8 - 10 stk som skal da ja, men det er jo i en helt annen sammenheng da :wink:

#163350  av sleeper

er ikke det i sammenheng med at han ble plukket ut av autofil for og " forsvare" det stedet han kommer fra da?

noen som skal ditt og se? vet dere om det er mulig for andr og kjøre også?

#163380  av Fantare

Morten skrev:Han er vel en av 8 - 10 stk som skal da ja, men det er jo i en helt annen sammenheng da :wink:
Blir ikke det filmet da ? :roll:

#163383  av sleeper

jo, det blir filmet...

#163477  av MR2turbo

hei, det stemmmer som det er sagt her, at det ble utsatt og utsatt var litt frem og tilbake... passet ikke for meg, så passet det ikke for dem, så meg så dem osv osv.... hehe men men... sånt skjer... :wink:

Nå skal jeg kjøre på Gradermoen lørdag den 22. April, blir oplegg med publikum, og autofil-tuning. vi er 8 biler som skal kjøre... blir tidtakning... godt dekket av kameraer og Larsen i passasjersetet :P

#163512  av sleeper

men er det no vits for andre og komme??
mulighet og få kjørt litt selv?