Angående MB...så har de, etter min mening, store utfordringer for tia for å gjennoppnå den kvaliteten de tidligere har hatt....ikke det at det er like graverende som fks hos VW

@lpher
@lpher skrev:Se dær har vi Liz ja...welcomeTNX:D
Angående MB...så har de, etter min mening, store utfordringer for tia for å gjennoppnå den kvaliteten de tidligere har hatt....ikke det at det er like graverende som fks hos VWMenne....de må ta slike ting ved roten serru
@lpher
memo skrev:mercedes eier daer ikke akkurat det folk sier om merc nei
ingen som slår dem i kvalitet
angrykid skrev:slk modellene er jo litt snaisne daja dem e en av de få
Elisa^^ skrev:ÅjaDannyBoy skrev:Skjønte du den ikkje? Dem har fådd mæ t å like toyota istede førr bmw å anna tysker dritt!Elisa^^ skrev:Angrykid og TTi har frelst meg fra all elendigheita som kommer fra tyskland....Skjønnte ikke den helt jeg![]()
Takk til dem..![]()
Hehe, men velkommen skal du være...
hehe..
takk btw..
memo skrev:hehe, da har dere kjørt for lite mercedes tror jegDen bilen er fremdeles ikke noe jeg kunne ha tenkt meg og kjørt
utseende er jo smak og behag selvsagt, og med tanke på at de er designet for de litt eldre og velstående, er de nok ganske OK i utseende for dem
Mercedes har endel småfeil ja, og trenger litt ris pga. elektronikken, men det meste som er mekanisk, er ypperste kvalitet..ihvertfall det jeg har opplevd..
ikke så mange biler man kan sviiinkjøre, hoppe, lande på ETT hjul, og fortsette å svinkjøre med.. deretter tar man den inn på service, og får vite at bremseklossene snart må skiftes
legger ved bilde av ny-merca vår jeg: