TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Takk GUUUD!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#52675  av memo

den reelle verdenen :)

nå tenker jeg i "bruksbiler" og den sjangeren selvfølgelig. biler til 1mill pluss teller ikke :)

#52679  av @lpher

Se dær har vi Liz ja...welcome :D

Angående MB...så har de, etter min mening, store utfordringer for tia for å gjennoppnå den kvaliteten de tidligere har hatt....ikke det at det er like graverende som fks hos VW :D Menne....de må ta slike ting ved roten serru :)

@lpher

#52681  av cameleon

Wælkømminj ått åss :D

#52709  av Elisa^^

memo skrev:mercedes eier da :)

ingen som slår dem i kvalitet

Mercedes ekke nå fint å se på:P

#52710  av Elisa^^

@lpher skrev:Se dær har vi Liz ja...welcome :D

Angående MB...så har de, etter min mening, store utfordringer for tia for å gjennoppnå den kvaliteten de tidligere har hatt....ikke det at det er like graverende som fks hos VW :D Menne....de må ta slike ting ved roten serru :)

@lpher
TNX:D

#52711  av Elisa^^

cameleon skrev:Wælkømminj ått åss :D
takktakk:D

#52834  av chris

memo skrev:mercedes eier da :)

ingen som slår dem i kvalitet
er ikke akkurat det folk sier om merc nei ;)

#53055  av Remi

er ikke mange biler mercedes har laga som er fine da 8)

#53060  av angrykid

slk modellene er jo litt snaisne da :)

#53067  av Remi

angrykid skrev:slk modellene er jo litt snaisne da :)
ja dem e en av de få :lol: merce e ikke stas lenger.. det e bare bloood harry :lol:

Angrykid er det dine pupper som flyger forbi vindue mitt? :mrgreen:

#53100  av angrykid

jajajajajajaja.. *fly litt til*
 #53101  av DannyBoy

Elisa^^ skrev:
DannyBoy skrev:
Elisa^^ skrev:Angrykid og TTi har frelst meg fra all elendigheita som kommer fra tyskland.... :D

Takk til dem.. 8)
Skjønnte ikke den helt jeg :roll:
Hehe, men velkommen skal du være... :P
Skjønte du den ikkje? Dem har fådd mæ t å like toyota istede førr bmw å anna tysker dritt! :P
hehe.. :P
takk btw..
Åja :D Trodde du hadde gjort et bomkjøp i Tyskland også hadde dem hjulpet deg på en eller annen måte, men løsningen var enklere enn som så! :lol: :lol:

Sikkert ikke jeg som har fulgt med, men har du skaffet deg Toyota? Hva slags type evt.? :)

#53102  av memo

hehe, da har dere kjørt for lite mercedes tror jeg :)
utseende er jo smak og behag selvsagt, og med tanke på at de er designet for de litt eldre og velstående, er de nok ganske OK i utseende for dem :)

Mercedes har endel småfeil ja, og trenger litt ris pga. elektronikken, men det meste som er mekanisk, er ypperste kvalitet..ihvertfall det jeg har opplevd..

ikke så mange biler man kan sviiinkjøre, hoppe, lande på ETT hjul, og fortsette å svinkjøre med.. deretter tar man den inn på service, og får vite at bremseklossene snart må skiftes :)

legger ved bilde av ny-merca vår jeg:
Vedlegg
cdi.jpg
cdi.jpg (43.64 kiB) Vist 286 ganger

#53104  av Remi

memo skrev:hehe, da har dere kjørt for lite mercedes tror jeg :)
utseende er jo smak og behag selvsagt, og med tanke på at de er designet for de litt eldre og velstående, er de nok ganske OK i utseende for dem :)

Mercedes har endel småfeil ja, og trenger litt ris pga. elektronikken, men det meste som er mekanisk, er ypperste kvalitet..ihvertfall det jeg har opplevd..

ikke så mange biler man kan sviiinkjøre, hoppe, lande på ETT hjul, og fortsette å svinkjøre med.. deretter tar man den inn på service, og får vite at bremseklossene snart må skiftes :)

legger ved bilde av ny-merca vår jeg:
Den bilen er fremdeles ikke noe jeg kunne ha tenkt meg og kjørt :lol:

#53105  av memo

fordi? :)