TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et lite treff/cruising i Rogaland.. - Noen som vil være med?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#564  av erling

MR2turbo on April 06 2002 @ 18:55 skrev:Får håpe at du får mulighet til å ta deg en tur da!! :)

Hvis du finner sånne folk som vandaliserer bilen din så skulle man bindt et tau rundt beinapå dem og så i slepekroken. Så kunne de vært med på langtur...  :angry:
Jeg fikk en ripe etter at en har dratt nøkkel etter siden på bilen min.. sånne folk skulle hatt skikkelig bank!!

Forresten skal du være med på felles-cruisinga til Våler?
En liten rettelse, det har ikkje skjedd flere ganger med min bil, men sånn generellt med biler på parkeingsplasser, f.eks Amanda Storsenter i Haugesund! Grynt...

Felles crusing til Våler, går ikkje det over Hardangervidda? Svært dårlig vei sist eg var der. Hadde tenkt å ta over Haukeli, litt raskere. Skal få med meg VW-Audi treffet og kjører antaglig tidlig på lørdagen sammen med en Audi..

#565  av CelicaTurbo

Kjørte over hardangervidda nå i påsken og den er ganske ok den.. det er en del runde humper som går helt fint om du bare ser de og bremser ned.. de værste er skiltet uansett og man ser jo på bilene fremfor seg hva de gjør ikke sant? Men, disse humpene er bare som små søkk i veien og ødelegger ikke felger eller noe.. er ekstra gale nå på vårparten pga at jorden tiner og til sommeren vil dette jevne seg ut ettersom frosten går ut av bakken.. jeg tviler på at det vil bli et problem ihvertfall..

#566  av MR2turbo

Erling: Vi er til nå 25 biler som skal kjøre sammen her fra rogaland, deriblant ca.5 fra Haugesund.. Nesten samtlige av bilene som  kjører har mellom 35-45 profil dekk og er senket så det holder, så vi er avhengige av hå holde et tempo som bilene overlever på veien, så det er ikke noe å være bekymret for.. Vi har så vidt vært innom tanken med Haukeli og men det ser ut til at vi kommer til å kjøre Hardangervidda for å møte bergens-folket på veien.

Planen vår er å reise klokka 0800 fra Sandnes, så vi og får med oss vw-Audi treffet.. Så det er bare å henge seg på!!! :)

Hvis du er interresert så kan jeg skaffe navnet til en av de fra Haugesund sånn at dere kan samkjøre det å møte oss..

#582  av erling

Høres artig ut med så mange, eg kaster meg på eg og. Stoler på Kristian`s vurdering av forholdene... Når og hvor møtes Haugesund og Siddisgjengen?

#584  av CelicaTurbo

hvor lang tid tror dere at dere bruker på å komme til Vøringsfossen da? Jeg vil tro at det tar ca halvannen time fra Bergen til fergen over fjorden, og med eventuell venting på fergen bør jeg vel regne en time til..  så mellom 2 og 2.5 timer da tenker jeg..

#586  av MR2turbo

Morro at du slår følge Erling! :p
Angående det med tid og sted for møte av Haugesunderene og tid for å møte bergenserene, så skal jeg få snakket med noen vise menn som kan fortelle meg hvor lang tid vi må ha på de to distansene.  :)  
Men jeg skal komme tilbake til det her på forumet så fort jeg har funnet ut av det..

#593  av Vaulen

Etter hyggelig samtale med Markus, så stiller jeg lørdag dersom bakrusen har gitt seg etter en liten bytur fredagskveld. :D

#598  av MR2turbo

Vaulen: Jeg skal prøve å få meg en liten tynn en på fredagen jeg og, sånn at du ikke er den eneste som sliter med litt tungt hode  :D  Det går sikkert bra.. Det var med i beregninga at folk skulle sove ut rusen når vi valgte tidspunkt ;)