TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Styling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#495  av Jim

Ang. det med sota vinduer over hele bilen så sier onkel p at du ikke får lov til å kjøre videre før du har tatt det av  Hvis du møter på en kverulant i hvertfall...
Var det ikke det jeg visste...
Men hva med fabrikktona ruta???

#496  av Øistein

det er lov. ihvertfall her i sandefjord

til og med "onkel" politi sa det, da de tok av filmen som lå på mine ruter, på forrige bilen min
men den filmen var 10 eller 15% og var veldig mørk

og hvorfor skal det være noe annerledes om det er lakk som ligger på vinduet eller film? det er pga av det at sikten minsker at purken ikke er så fornøyde

#497  av Jim

Ok...
Så da har vi slått fasst at fabrikktonede ruter er lov på alle rutene, i motsetning til film, som er lov på siderutene bake...
Da gjenstår bare ett spørsmål...
Hva koster det for fabrikktona ruter til MR2'en?

#536  av thoos

Øistein:
Bor du i Sandefjord du også?
Jeg bor i Sandefjord. Åssen bil kjører du ?

#539  av Øistein

jeg kjører en 93mod mr2 sort original
off topic :)

du også mr2? rød eller hvit?

#633  av thoos

[quote="Øistein on April 03 2002 @ 18:14"][/quote]

en svart mr2? da har jeg sikkert sett deg mange ganger. har sett en svart mr2 her endel ganger.. *sikler jo etter den*
hehe. jeg kjører ikke mr2 :/  er bare 16 enda.. hørte at du møtte en kompis (Pål) av meg idag. han har jo skrytti av bilen din  ;)

#640  av Øistein

"off topic"
det er 2 sorte mr2'er i sandefjord 1 rød og en hvit
så det er mye mulig du har sett bilen min
forskjellen på min og han andre's er at jeg har originale felger og hvite grøftelys mens han andre har gule grøftelys og uoriginale felger + at han er kjempegammal han som kjører den bilen :)

#648  av thoos

[quote="Øistein on April 15 2002 @ 14:38"][/quote]

åja. da vet jeg hvilken som er din.. har faktisk kjørt bak deg med mopeden en gang.   :)
de røde og hvite mr2ene du snakker om.. er det mk1? jeg har sett en rød og en hvit mk1 her.
vel jeg tror at jeg må hilse på deg engang. hehe  ;)