TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Styling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#461  av Jim

Ok, jeg skal kjøpe meg en MR2 snarest mulig etter års-skiftet.
(Skal kjøre opp kl. 08:30 den 21.03-03)

Men jeg trenger et par råd av folk som faktisk har kjørt rundt i en MR2...

Original-tonede ruter (ikke sot-filter): ser det bra ut, og hva koster det?

Body Kits: Ser på et fra Bomex, men er ikke sikker på om det må lakkeres, eller om det leveres i ønsket farge. (får ikke svar på mail)
http://www.bomexaero.com/images1/mr2/ad164.jpg

Og til slutt...
Anlegget som er i bilen.. Holder det med et par sub'er ekstra.. eller bure man bytte ut alt?

#462  av CelicaTurbo

Tja, anlegget i bilen: det var bra når bilen er ny, men du bør nok bytte ut det meste nå. Koster ikke allverden med noen nye høytalere i dørene og diskanter i dørstolpen som erstatter de som står der fra før. Høytalerne som står bak hodet kan du bare la stå for de bør spille så lavt for å ikke dominere at kvaliteten har lite å si; de er der bare for å skape fylde.

Body kits kommer ulakkert og du må nok få det lakkert i bilens farge på egenhånd..

og, planlagt tispunktet for lappen allerede altså? :) la meg tippe, du blir 18 på nevnte dag? :)

#464  av Jim

Blir nok det ja...
Får satse på å ha litt penger igjen etter å ha kjøpt bilen.

Noen som vil anbefale et billig lite anlegg til å slenge i bilen?
diskanter/sub/forsterker
ca 15 000

#467  av Jim

Har du fjerna muligheten for avatarer?
Min swf vises ikke!
:(

#469  av CelicaTurbo

har ikke fjernet muligheten for avatarer nei, men swf er vel Flash og jeg tror ærlig talt at det ikke støttes med det som avatar, og jeg har uansett skrudd det av i poster mener jeg pga at jeg synes det er litt unødvendig med flashy glorete signaturer :)

bruk vanlig gif eller jpg som avatar tenker jeg..

#470  av Import Tuning

Hei.

Jeg tar 8.495,- For den fronten til Bomex ink mva.
Sideskirts koster 6.495 Ink mva
bak fanger 5.495,- ink mva

#471  av Jim

Tilbake til de tonede rutene...
Noen som vet hva det koster?

Alle hær må ihverfall innrømme at det ser "litt" harry ut med filter åver rutene...

Derfor må jeg nok ha originalt...

#472  av Øistein

jeg har vært og hørt hos en "glassmester" i larvik og der skulle dem ha 3000,- for alle vinduene, altså sote vinduene.
han brukte film og filte kantenen så det ville bli  vanskelig og se at det er film som er brukt..

#473  av Jim

Jadda

Og ka som skjer vesst du blir stoppa med filter åver hele bilen?
:(
Må jo ha nå som e lov...

#476  av Øistein

det er lov med filter jo. men maks 5% på vinduet forran og sidevinduene, på fører og passasjer dør

og hvis filteret blir lagt ordentlig på så ser ikke purken at det er filter, det er cluet

#477  av Jim

det er lov med filter jo. men maks 5% på vinduet forran og sidevinduene, på fører og passasjer dør
og hvis filteret blir lagt ordentlig på så ser ikke purken at det er filter, det er cluet
Var ikke klar over at det var lov med 5% rundt hele bilen...
Men uansett, jeg vil ha "ekte" soting...
Men bare for nyskjerrighetens skyld...
Har du et bilde ab bilen din? sånn at jeg kan se hvordan det blir seende ut.

#478  av Øistein

front + de elektriske vinduene er maks 5% sotet
resten kan du sote så mye du vil.

mine vinduer er ikke sotete siden jeg syntes det var en smule dyrt + at jeg fikk mye annet og bruke pengen på
(lakk, rette bulk, frontsett og noen kabler til stereo'n)

#484  av Jim

Hehe, der virka avataren ja...
Men er det seriøst at man kan ha 5% sot-film på alle rutene?

#485  av Øistein

han som driver blomquist glass i larvik sa at det var så ja.
eneste jeg fant i larvik/sandefjord som la på film
men det er vel flere bilglass firmaer i litt større byer

går vel ann og få tak i no godkjenningspapirer på det kanskje?

#487  av MR2turbo

Jim on Mar. 17 2002 @ 22:55 skrev:Body Kits: Ser på et fra Bomex, men er ikke sikker på om det må lakkeres, eller om det leveres i ønsket farge. (får ikke svar på mail)
http://www.bomexaero.com/images1/mr2/ad164.jpg
Bodykits kommer ulakkert, hvite, og må lakkeres..

Ang. det med sota vinduer over hele bilen så sier onkel p at du ikke får lov til å kjøre videre før du har tatt det av :) Hvis du møter på en kverulant i hvertfall...