TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GPS og handsfree

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #305257  av galx

@lpher skrev: ..vær obs på at med denne ramma så blir det en stor glippe rundt hele spilleren... Det blir det ikke med fks. denne ramma:
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Dette er ramma jeg har per i dag. Har fra før av imontert en Pioneer p7500 dvd. Nei, det er klart, man må nesten bare velge. Hadde vært alle tiders dersom du hadde funnet delenummer til Toyotas orginale 2 din :) :) Takker for hjelp så langt :wink:
 #305366  av @lpher

galx skrev:Dette er ramma jeg har per i dag. Har fra før av imontert en Pioneer p7500 dvd. Nei, det er klart, man må nesten bare velge. Hadde vært alle tiders dersom du hadde funnet delenummer til Toyotas orginale 2 din :) :) Takker for hjelp så langt :wink:
Når jeg tenker meg om så tviler jeg på at delenummeret hjelper...da dette er en JDM del...som ikke er å skaffe via vanlige toyota forhandlere...såvidt jeg vet.

Så egentlig er det vel bare å bestille fra Carson Toyota/Lexus (Den linken litt lenger oppi tråden) sånn som jeg gjorde ;)
 #305630  av galx

@lpher skrev: På IS finner du den bak speedometer/turteller-panelet...plugg "C", PIN 13 (hvit/blå)
Vet du om jeg må skru ut hele speedo-panelet for å komme til "speedpuls" kabelen, eller er det noen annen smart måte å gjøre det på ?
Fikk bestil alt i dag. Bestilte fra Pioneer. Spent på kvalitet og utførelse, har jo ikke sett hvordan det ser ut enda, hehe. Fantes ikke til IS200 i pioneers papirer, kun til IS300. Perfekt :D .
 #305760  av @lpher

galx skrev:
@lpher skrev: Fantes ikke til IS200 i pioneers papirer, kun til IS300. Perfekt :D .
De har jo ikke greie på orntli biler vettu! :D Røper seg litt med hvor monteringskitet er fabrikert når det står at det "kun" passer til IS300 ;)
 #305830  av galx

Hehe, ja ikke sant :) Blir sikkert bra. Skal nok få det til.
 #305863  av @lpher

galx skrev:Hehe, ja ikke sant :) Blir sikkert bra. Skal nok få det til.

Cool..hiv ut bilder da ;)