Neo skrev:gs300 skrev:Neo skrev:satan for ett stereobygg, dette kan du jo bra
.. lyst og bygge i min?
..
drev selv på med det før, men har ikke slike kunskaper når det gjelder bygging..
virkelig fin bil forresten 
takk. Er ikke helt ferdig me bygget enda, men når man først holder på me bygging, så blir man aldri helt ferdig.
Hjelper deg gjerne me og bygge i din bil.
SÃ¥ bra at dokker likte bilen. er litt stolt over den, etter alt jeg har jort me den.
bare legge ut flere bilder
.. disse bildene av stereobygget ditt inspirerte meg en del, fikk skikkelig lyst og bygge hos meg nå
..
skal etterhvert bytte ut alle høytallerne i bilen til focal sine
.. fått dine kunskaper i bagasjerommet mitt da har dette blitt ett kongeanlegg
ja det har du grunn til og være, nydelig bil
.. har oppdatert mitt prosjekt nå med litt bilder, se på det om du føler for det og få høre hva du syns om lex'en min 
artig at du blei inspirert. kan sende deg noen bilder når vi holdpå og bygge. kanskje du får noen idea.
det er artig og holdpå me bilstereo og bil, så lenge man har plass og holdpå me det, og har tid:)
før så hadde jeg en is200, som var alpine norge sin demobil, noen år siden no. den bilstereoen som sto i der, bygget jeg om. kan se om jeg finn noen bilder av det bygget også:)
Jeg hadde også en kjempe onkel som hjalp meg med løsninger som jeg ikke fant ut. og koblinger. masse ledninger og holde styr på.
jeg leste prosjektet ditt isted neo, er imponert over det du har jort.. lakkeringa va tøfft, likte den veldig godt,