TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har gs300 her?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #299737  av Neo

satan for ett stereobygg, dette kan du jo bra :mrgreen: .. lyst og bygge i min? :wink: ..
drev selv på med det før, men har ikke slike kunskaper når det gjelder bygging..

virkelig fin bil forresten :mrgreen:
 #299748  av gs300

lexusmann skrev::shock: :shock: :shock:
Ooooooh......goodie! :D
Utrolig flott vogn det der, ja....
takktakk.. er veldig fornøyd me bilen selv..
 #299749  av gs300

Neo skrev:satan for ett stereobygg, dette kan du jo bra :mrgreen: .. lyst og bygge i min? :wink: ..
drev selv på med det før, men har ikke slike kunskaper når det gjelder bygging..

takk. Er ikke helt ferdig me bygget enda, men når man først holder på me bygging, så blir man aldri helt ferdig.

Hjelper deg gjerne me og bygge i din bil.

SÃ¥ bra at dokker likte bilen. er litt stolt over den, etter alt jeg har jort me den.
 #299771  av galx

Flott bil du har gs300, mye bra som stemmer overens der ja :D
Syns absolutt du skal rigge deg til ved siden av oss ved neste Sommertreff til våren - dersom vi får anledning til å samle Lexusene sammen der selfølgelig :wink: Vi får det sikkert til.

Må få høre hva du gjør videre med bilen/stereoen.
Skulle gjerne ha kjøpt wooferkasse av deg, men har selv en eske-ny aktiv 10"(ground zero) jeg ønsker å bli kvitt, har enda ikke åpnet den.. Må ha bagasjen til disposisjon..desverre..

Men jeg har jo overrasket meg selv før med LEx'en, så det kan hende jeg lager et lite bygg selv mot våren. Har, som Neo, også drevet en del med stereobygging og konkuranse tidligere. Vi hørs :)
 #299862  av Neo

gs300 skrev:
Neo skrev:satan for ett stereobygg, dette kan du jo bra :mrgreen: .. lyst og bygge i min? :wink: ..

takk. Er ikke helt ferdig me bygget enda, men når man først holder på me bygging, så blir man aldri helt ferdig.

SÃ¥ bra at dokker likte bilen. er litt stolt over den, etter alt jeg har jort me den.
bare legge ut flere bilder :mrgreen: .. disse bildene av stereobygget ditt inspirerte meg en del, fikk skikkelig lyst og bygge hos meg nå :mrgreen: ..
skal etterhvert bytte ut alle høytallerne i bilen til focal sine :mrgreen: .. fått dine kunskaper i bagasjerommet mitt da har dette blitt ett kongeanlegg :mrgreen:

ja det har du grunn til og være, nydelig bil :mrgreen: .. har oppdatert mitt prosjekt nå med litt bilder, se på det om du føler for det og få høre hva du syns om lex'en min :wink:
 #299912  av gs300

galx skrev:Flott bil du har gs300, mye bra som stemmer overens der ja :D
Syns absolutt du skal rigge deg til ved siden av oss ved neste Sommertreff til våren - dersom vi får anledning til å samle Lexusene sammen der selfølgelig :wink: Vi får det sikkert til.

Må få høre hva du gjør videre med bilen/stereoen.
Skulle gjerne ha kjøpt wooferkasse av deg, men har selv en eske-ny aktiv 10"(ground zero) jeg ønsker å bli kvitt, har enda ikke åpnet den.. Må ha bagasjen til disposisjon..desverre..

Men jeg har jo overrasket meg selv før med LEx'en, så det kan hende jeg lager et lite bygg selv mot våren. Har, som Neo, også drevet en del med stereobygging og konkuranse tidligere. Vi hørs :)

Takk skal du ha galx:)
Jeg skal holde dere oppdatert på bilen når jeg gjør ting me den.no holder jeg på og leite etter eksos-manifold.(har du et lyklipp av bilen din etter at du monterte eksosen? vært artig og hørt forskjellen.
Til vårtreffet kommer jeg me min bil, ja hadde vært kjekt om vi hadde klart og ordnet slik at alle lexusan står samlet;D Jeg stille glatt bilen min lamme din;)
er greit og fylle bagasjerommet me bilstereo,når man ikke bruker det til nokka annet.:D hehe

Lørdag den 30.08.08 er db.drag her i tromsø, me gamle biltilsynet kl 1200 til 1500.
 #299937  av gs300

Neo skrev:
gs300 skrev:

bare legge ut flere bilder :mrgreen: .. disse bildene av stereobygget ditt inspirerte meg en del, fikk skikkelig lyst og bygge hos meg nå :mrgreen: ..
skal etterhvert bytte ut alle høytallerne i bilen til focal sine :mrgreen: .. fått dine kunskaper i bagasjerommet mitt da har dette blitt ett kongeanlegg :mrgreen:

ja det har du grunn til og være, nydelig bil :mrgreen: .. har oppdatert mitt prosjekt nå med litt bilder, se på det om du føler for det og få høre hva du syns om lex'en min :wink:

artig at du blei inspirert. kan sende deg noen bilder når vi holdpå og bygge. kanskje du får noen idea.
det er artig og holdpå me bilstereo og bil, så lenge man har plass og holdpå me det, og har tid:)
før så hadde jeg en is200, som var alpine norge sin demobil, noen år siden no. den bilstereoen som sto i der, bygget jeg om. kan se om jeg finn noen bilder av det bygget også:)
Jeg hadde også en kjempe onkel som hjalp meg med løsninger som jeg ikke fant ut. og koblinger. masse ledninger og holde styr på.

jeg leste prosjektet ditt isted neo, er imponert over det du har jort.. lakkeringa va tøfft, likte den veldig godt,
 #299938  av gs300

galx skrev:Skal fixe et lydklipp ;) Må få noen til å filme litt.
takk for det:) gleder meg til og høre. dumme meg, jeg kunnne jo ha hørt bilen din når jeg va på acr:D
 #299942  av Neo

takker du, bare og sende bilder :mrgreen: .. ja det er jævli skøy syns jeg, nå er det 2-3 år siden sist jeg bygde noe så får håpe jeg ikke har mistet kunskapen :wink: .. men blir aldri og klare det så bra som du gjør, men kan jo prøve og få tips fra deg :D .. kan legge ut ett bilde av det første bygget jeg gjorde, litt offtopic men går vell bra.. ble NM mester med der bygget i rookie 2 klassen for ACAP, da var jeg stolt hehe.. husker den IS'en da jeg bodde der ja, sett den endel på nettet også..

takker for tilbakemld, da vet jeg at jeg har gjort noe riktig :mrgreen: ..
Vedlegg
4128382-Preview.jpg
4128382-Preview.jpg (39.9 kiB) Vist 3320 ganger
 #299959  av gs300

Neo skrev:takker du, bare og sende bilder :mrgreen: .. ja det er jævli skøy syns jeg, nå er det 2-3 år siden sist jeg bygde noe så får håpe jeg ikke har mistet kunskapen :wink: .. men blir aldri og klare det så bra som du gjør, men kan jo prøve og få tips fra deg :D .. kan legge ut ett bilde av det første bygget jeg gjorde, litt offtopic men går vell bra.. ble NM mester med der bygget i rookie 2 klassen for ACAP, da var jeg stolt hehe.. husker den IS'en da jeg bodde der ja, sett den endel på nettet også..

takker for tilbakemld, da vet jeg at jeg har gjort noe riktig :mrgreen: ..

se der ja.. det va jo tøft, dettan kan du;) er det bassporter som er i hattehylla? har i tankan og bygge ny sub-kasse me bassport i hattehylla. for og få mer trøkk inn u cupen.
man må bare ha tid til og holdpå og bygge, og ikke stresse, jeg satt bilen min i garasje i 2mnd i vinter for og bygge,
blei lei på slutten så er derfor jeg ikke helt er ferdig, har noen dirrelyder i hattehylla og i ene døra når jeg spiller høyt.
det er ting man tar ettervært.
gratulere som nm-mester, artig og vinne sånne ting;)
 #299960  av gs300

legger ut noen bilder til . her ser dere hvordan vi bygget dekselet forran subkassa. mye tilpassning.
va vel 10-15 ganger ut og inn for og få rett vinkel på plata.

nederste bilde ser dere hvordan vi lagde alpine merket, fresa det ned i mdf plata før vi trakk det me stoff.
Vedlegg
IMG_0146.JPG
IMG_0146.JPG (427.53 kiB) Vist 3101 ganger
IMG_0147.JPG
IMG_0147.JPG (398.37 kiB) Vist 3099 ganger
IMG_0153.JPG
IMG_0153.JPG (510.18 kiB) Vist 3101 ganger
IMG_0165.JPG
IMG_0165.JPG (422.71 kiB) Vist 3099 ganger
IMG_0168.JPG
IMG_0168.JPG (376.4 kiB) Vist 3103 ganger
 #299961  av gs300

Også go-bildan, Her er bilen i orginal tilstand.
no kan dokker se overhalinga jeg har jort me bilen fra orginal til no. hehe
Vedlegg
IMG_0174.JPG
IMG_0174.JPG (849.33 kiB) Vist 3100 ganger
IMG_0176.JPG
IMG_0176.JPG (814.21 kiB) Vist 3100 ganger
 #300513  av gs300

@lpher skrev:Nice :) Bilder av interiøret da?

det er enda helt orginalt. men små modifikasjoner kommer ettervært.

på mandag får jeg nye hovedlykter:) legger ut bilder når jeg får dem;D