TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• treff pÃ¥ vÃ¥lerbanen - hvor mange?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#352  av CelicaTurbo

Vi må nok dytte litt på for å få folk med oss og hindre at de ombestemmer seg i siste liten egentlig... men, det er bare å ta det som det kommer det :)

#384  av CelicaTurbo

Joda, det kan vi helt sikkert ordne når tiden nærmer seg.. da kommer vi antakelighvis til å møte Stavanger-gutta mot hardangervidda et sted, enten før eller etter eller på vidda.. finner nok ut av noe :)

hvilken bil kjører du da?

#387  av CelicaTurbo

Hvilken modell ZX da? Det er rimelig stilige biler da, men, tror kanskje det er heller du som må vente på meg innimellom? :)

#389  av CelicaTurbo

"grei bil"? Høres ikke ut som om du er så veldig glad i den da :) Men jeg var faktisk på Eikås og står nok i bakgrunnen på bildet der (ser kameraten min som stod ved siden av meg men ikke meg selv?).. Men om du tapte mot den mustangen tenker jeg at det er du som må vente på meg over fjellet :) (uansett skamkjører jeg lite).. men jeg trodde ikke det var tillatt med slicks på stripen den dagen jeg? Men det var jo amcar gutta som arrangerte så det skulle ikke forbause meg om de ombestemte seg i siste liten for den muskelmotorene der er jo avhengig av slicks for å klare å få dreiemomentet ned på asfalten..

#391  av Ronny Bjørnsen

Det var egentlig ikke lov med slicks (iflg NBF?) men det var så mangen som protesterte at de fikk lov  ???
Jeg vet ikke om det var midlertidig eller permanent..

PS: jeg er veldig glad i bilen min, men uansett så er det jo en grei bil:)

#392  av CelicaTurbo

jaja, litt dårlig av de å tillate slicks egentlig. Trodde halve poenget var at bilene skulle være street-legal og det er de ikke med slicks montert. Men men, husker jeg såg bilen din der og den var flott den. En av de bilene som var verdt å legge merke til innimellom alle cossiene og diverse amcars..

#393  av Ronny Bjørnsen

Takk, takk  :D  :D  :D
I år kommer sikkert en kamerat av meg med Sunny GTI-R'en sin :)
Kanskje jeg skulle spurt han om han er interesert i banekjøring :)

#396  av CelicaTurbo

Han heter vel ikke tilfeldighvis Sverre?  Kjenner til en Sverre via en kamerat som har en svart GTI-R i Bergen.. kjapp bil det der  :)  Husker Sverre var på Eikås ihvertfall og ønsket at bilen hans var trimmet og han deltok..  :)

#398  av Ronny Bjørnsen

jepp, Sverre it is ;)
Bilen er ikke helt svart da, mere blå vil jeg si..
Snakket akkurat med broren hans, han skulle nevne banekjøringa for han...
Clutchen er gåen på bilen, men det tar vel ikke så lang tid før den er oppe og går igjen :)

#402  av CelicaTurbo

ok, blå da, jeg ser fyren omtrent aldri og har bare sittet i den bilen en gang. Han terget til et lite sprintrace på motorveien i Åsane en gang. Han lå forran meg og bremset mer og mer ned helt til jeg i 60km/t la inn andre gir og sprintet forbi. Han tok meg ikke igjen ved slutten av tredjegiret mitt men til gjengjeld så det da ut som om han cruiset uanstregt forbi meg..  :) Jeg viste jo så klart at jeg ville tape på forhånd.. Artig opplevelse, men, det er sjelden jeg gjør slikt og vi var så klart alene på det strekket med vei da..  Men, clutchen hans er gåen ja? hm.. litt for mange sprinter ut fra veikryss da kanskje? :)  Men, hadde vært artig om han ble med på turen da.

#403  av Ronny Bjørnsen

ja, det er alltid gøy å kappkjøre litt:)
Han er ikke tam når han ser noen han kan kappkjøre med :)