TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• daueste dagen i ts-ogn's historie

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#35164  av SiggE

kennethx skrev:Har hatt lyst på RX-8 siden den kom på tegneboret jeg, synd den koster 100k mer en den hadde trengt å gjøre pga teite politikere som regner den med 2.6L motor :evil: :evil:

men 240 wankel hester sparker de ja :twisted: :twisted:
Den blir regnet som 1.3L

#35168  av SiggE

kennethx skrev:sikker?
Temmelig sikker ja. Håvard fikk nå sin inn som 1.3L.

#35172  av CelicaTurbo

mener jeg så det omtalt i bilmedia flere steder da denne bilen kom at den ikke ble godkjent som 1.3 liter.. noe stortingen bestemte ganske umiddelbart under trusselen av at en slik farlig bil skulle komme på norske veier og bli unødvendig billig. Prisen var derfor ganske usikker intill kort tid før bilen kom til landet pga den politiske diskusjonen..

men før denne tiden ble RX7 importert på grunnlag av sitt faktiske motorvolum.. Nå skal jeg ikke si at jeg er 100% sikker på at motorvolumet omregnes nå, men det er hva jeg kan huske fra flere mediakilder når RX8 kom ihvertfall :)

#35174  av @lpher

Ahem....i siste nummer av bladet Bil er nye Mazda 3 (sedan) avbildet i samma farge og med samma felger som den RX8'en....spør du meg så er de LITT for like :-)

@lpher

#35187  av CelicaTurbo

det er nok ikke tilfeldig heller :)

#35252  av chris

så det blir rolig her når jeg er opptatt med.. eh.. andre ting.. altså? hehe

det prates for øvrig som pokker på irc-kanalen, i hvert fall på kveldstid.

#35262  av CelicaTurbo

kanskje derfor ts-ogn var stille den dagen? :) Men, helt ærlig håper jeg dere ikke diskuterer for mye faglig der, det var det som hindret meg fra å starte opp ts-ogn irc-kanal selv, at diskusjoner skulle pågå der slik at dem ikke blir lagret i det vannvittige biblioteket som dette forumet har blitt :)

#35270  av Speeder

CelicaTurbo skrev:kanskje derfor ts-ogn var stille den dagen? :) Men, helt ærlig håper jeg dere ikke diskuterer for mye faglig der, det var det som hindret meg fra å starte opp ts-ogn irc-kanal selv, at diskusjoner skulle pågå der slik at dem ikke blir lagret i det vannvittige biblioteket som dette forumet har blitt :)
Det er det ingen overhengende fare for Christan, der går det mest i dagligdagse ting :lol: Damer, Bil og slikt.

Hender jo det kommer inn på tekniske ting, men da blir det somregel postet her også. slik at flere kan komme med inspill.

#35279  av chris

Speeder skrev:
CelicaTurbo skrev:kanskje derfor ts-ogn var stille den dagen? :) Men, helt ærlig håper jeg dere ikke diskuterer for mye faglig der, det var det som hindret meg fra å starte opp ts-ogn irc-kanal selv, at diskusjoner skulle pågå der slik at dem ikke blir lagret i det vannvittige biblioteket som dette forumet har blitt :)
Det er det ingen overhengende fare for Christan, der går det mest i dagligdagse ting :lol: Damer, Bil og slikt.

Hender jo det kommer inn på tekniske ting, men da blir det somregel postet her også. slik at flere kan komme med inspill.
stemme bra det ja :)