TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mest rÃ¥nete

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29951  av cameleon

sindrejl skrev:blitt mye mus etter du monterte neonen da? ;)
Hyyyyyysj :mrgreen:

#29956  av cameleon

Ok. Her er bilde av min genuine spiller. Og her ser dere også en lykkelig eier :D
Vedlegg
Cd-spiller.jpg
Cd-spiller.jpg (51.36 kiB) Vist 435 ganger
Fornøyd sony eier.jpg
Fornøyd sony eier.jpg (39.36 kiB) Vist 434 ganger

#29957  av Mr2 Mk2

De legger vel ikke akkurat dette ut som reklame for produktene sine :lol:
Fint å se at du har sikkerhetsbelte på hvertfall :wink:

#29959  av @lpher

chris skrev:Som stolt eier av en Pioneerspiller med det jeg kaller skikkelig display, så må jeg bare få protestere litt her.

Når det gjelder delfinene, så er det noe man slår på hvis man vil, samme med de formel1bilene man kan ha på. Jeg selv velger å ha mørkt display, og bare teksten.
Skjermen er knall, ikke sånn kalkulatordisplay. Skjermen har plass til skikkelig informasjon, i stedet for at man må trykke på 20 forskjellige knapper bare for å se hva sangen heter. Pioneer er en av de spillerne som er lettest å bruke, i forhold til menystyring, dette igjen litt pga skjermen, som gir plass til info.
Finnes mange spillere som er mer glorete enn Pioneer.. Sony sine OVERGLORETE spillere f.eks.. og pioneer sine er ikke glorete før du velger å slå det på selv ;)

Der fikk dere tenker jeg ;) :D

-edit-
http://langberg.no/temp/Ny%20cdspiller%203.JPG
Jeg satt bare å VENTA på det svaret dær! LOL ;-)

@lpher

#29960  av cameleon

Jostein skrev:De legger vel ikke akkurat dette ut som reklame for produktene sine :lol:
Fint å se at du har sikkerhetsbelte på hvertfall :wink:
Hehe sant det :lol:

Bruker alltid belte jeg :) Får ikke lov av mamma og kjøre uten :P

#29963  av chris

Jostein skrev:De legger vel ikke akkurat dette ut som reklame for produktene sine :lol:
Synes det var et kjempebra reklamebilde jeg :mrgreen:

#29965  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:Som stolt eier av en Pioneerspiller med det jeg kaller skikkelig display, så må jeg bare få protestere litt her.

Når det gjelder delfinene, så er det noe man slår på hvis man vil, samme med de formel1bilene man kan ha på. Jeg selv velger å ha mørkt display, og bare teksten.
Skjermen er knall, ikke sånn kalkulatordisplay. Skjermen har plass til skikkelig informasjon, i stedet for at man må trykke på 20 forskjellige knapper bare for å se hva sangen heter. Pioneer er en av de spillerne som er lettest å bruke, i forhold til menystyring, dette igjen litt pga skjermen, som gir plass til info.
Finnes mange spillere som er mer glorete enn Pioneer.. Sony sine OVERGLORETE spillere f.eks.. og pioneer sine er ikke glorete før du velger å slå det på selv ;)

Der fikk dere tenker jeg ;) :D

-edit-
http://langberg.no/temp/Ny%20cdspiller%203.JPG
Jeg satt bare å VENTA på det svaret dær! LOL ;-)

@lpher
Tenkte meg det ja ;) Dette har vi for øvrig snakka om før ;) :P

#29998  av @lpher

chris skrev: Tenkte meg det ja ;) Dette har vi for øvrig snakka om før ;) :P
Ok..ok..ill try and be nice..from now on ;-)

Cameleon: Nice reklame for Pioneer if you ask me :-)

@lpher

#30007  av Erlend

I en japsebil (som har - let's face it - SVART interiør), synes jeg at en svart og anonym spiller er finest :) Blaupunkt hadde noen fine mørke, men nå er det visst Sony som har de reneste og svarteste spillerne... Liker det når stereoen ser ut som den kom med bilen :)

cameleon - har bare en ting å si angående den ringen din - BLING BLING!Bilde

#30011  av chris

Erlend skrev:I en japsebil (som har - let's face it - SVART interiør), synes jeg at en svart og anonym spiller er finest :) Blaupunkt hadde noen fine mørke, men nå er det visst Sony som har de reneste og svarteste spillerne... Liker det når stereoen ser ut som den kom med bilen :)

Erlend: hadde du noe å utsette på cdspilleren min? ;) belysningen i knappene på min kan man forresten velge mellom rød og grønn. Men ja.. jeg skal holde en mørk stil interiørmessig på bilen min :)

#30013  av cameleon

@lpher skrev:
chris skrev: Tenkte meg det ja ;) Dette har vi for øvrig snakka om før ;) :P
Ok..ok..ill try and be nice..from now on ;-)

Cameleon: Nice reklame for Pioneer if you ask me :-)

@lpher
*Kremt* *hviske* Det er en Sony.... (men det holder vi mellom oss to) :wink:

#30014  av cameleon

Erlend skrev:I en japsebil (som har - let's face it - SVART interiør), synes jeg at en svart og anonym spiller er finest :) Blaupunkt hadde noen fine mørke, men nå er det visst Sony som har de reneste og svarteste spillerne... Liker det når stereoen ser ut som den kom med bilen :)

Er enig med deg akkurat der :wink: Personlig forerekker jeg diskre farger i bilen. Nå er det som skiller seg ut inni bilen skulderputene. Men nå er alle skulderputer sånn skikkelig WOOHOOW i fargene.

Ringen ja hehe. Den er faktisk ekte. Nå er jeg diskre selv i klær og slik, og som i bilen så går de an med bittelitegranne ekstra bare de ikke blir for mye :wink:

#30015  av chris

cameleon skrev: Er enig med deg akkurat der :wink: Personlig forerekker jeg diskre farger i bilen. Nå er det som skiller seg ut inni bilen skulderputene. Men nå er alle skulderputer sånn skikkelig WOOHOOW i fargene.
De skulderputene som Markus har, var faktisk ikke så "ææææææææ" i fargen :)

#30016  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev: Er enig med deg akkurat der :wink: Personlig forerekker jeg diskre farger i bilen. Nå er det som skiller seg ut inni bilen skulderputene. Men nå er alle skulderputer sånn skikkelig WOOHOOW i fargene.
Er de ikke sånn knallrøde da?

#30017  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
Er de ikke sånn knallrøde da?
Spør han, så får du kanskje et bilde.. om du er snill :D