chris skrev:Som stolt eier av en Pioneerspiller med det jeg kaller skikkelig display, så må jeg bare få protestere litt her.Jeg satt bare å VENTA på det svaret dær! LOL
Når det gjelder delfinene, så er det noe man slår på hvis man vil, samme med de formel1bilene man kan ha på. Jeg selv velger å ha mørkt display, og bare teksten.
Skjermen er knall, ikke sånn kalkulatordisplay. Skjermen har plass til skikkelig informasjon, i stedet for at man må trykke på 20 forskjellige knapper bare for å se hva sangen heter. Pioneer er en av de spillerne som er lettest å bruke, i forhold til menystyring, dette igjen litt pga skjermen, som gir plass til info.
Finnes mange spillere som er mer glorete enn Pioneer.. Sony sine OVERGLORETE spillere f.eks.. og pioneer sine er ikke glorete før du velger å slå det på selv
Der fikk dere tenker jeg![]()
-edit-
http://langberg.no/temp/Ny%20cdspiller%203.JPG
Jostein skrev:De legger vel ikke akkurat dette ut som reklame for produktene sineHehe sant det![]()
Fint å se at du har sikkerhetsbelte på hvertfall
Jostein skrev:De legger vel ikke akkurat dette ut som reklame for produktene sineSynes det var et kjempebra reklamebilde jeg![]()
@lpher skrev:Tenkte meg det jachris skrev:Som stolt eier av en Pioneerspiller med det jeg kaller skikkelig display, så må jeg bare få protestere litt her.Jeg satt bare å VENTA på det svaret dær! LOL
Når det gjelder delfinene, så er det noe man slår på hvis man vil, samme med de formel1bilene man kan ha på. Jeg selv velger å ha mørkt display, og bare teksten.
Skjermen er knall, ikke sånn kalkulatordisplay. Skjermen har plass til skikkelig informasjon, i stedet for at man må trykke på 20 forskjellige knapper bare for å se hva sangen heter. Pioneer er en av de spillerne som er lettest å bruke, i forhold til menystyring, dette igjen litt pga skjermen, som gir plass til info.
Finnes mange spillere som er mer glorete enn Pioneer.. Sony sine OVERGLORETE spillere f.eks.. og pioneer sine er ikke glorete før du velger å slå det på selv
Der fikk dere tenker jeg![]()
-edit-
http://langberg.no/temp/Ny%20cdspiller%203.JPG
@lpher
Erlend skrev:I en japsebil (som har - let's face it - SVART interiør), synes jeg at en svart og anonym spiller er finestErlend: hadde du noe å utsette på cdspilleren min?Blaupunkt hadde noen fine mørke, men nå er det visst Sony som har de reneste og svarteste spillerne... Liker det når stereoen ser ut som den kom med bilen
cameleon - har bare en ting å si angående den ringen din - BLING BLING!
@lpher skrev:*Kremt* *hviske* Det er en Sony.... (men det holder vi mellom oss to)chris skrev: Tenkte meg det jaOk..ok..ill try and be nice..from now onDette har vi for øvrig snakka om før
![]()
Cameleon: Nice reklame for Pioneer if you ask me
@lpher
Erlend skrev:I en japsebil (som har - let's face it - SVART interiør), synes jeg at en svart og anonym spiller er finestEr enig med deg akkurat derBlaupunkt hadde noen fine mørke, men nå er det visst Sony som har de reneste og svarteste spillerne... Liker det når stereoen ser ut som den kom med bilen
cameleon - har bare en ting å si angående den ringen din - BLING BLING!
cameleon skrev: Er enig med deg akkurat derDe skulderputene som Markus har, var faktisk ikke så "ææææææææ" i fargenPersonlig forerekker jeg diskre farger i bilen. Nå er det som skiller seg ut inni bilen skulderputene. Men nå er alle skulderputer sånn skikkelig WOOHOOW i fargene.
chris skrev:Er de ikke sånn knallrøde da?cameleon skrev: Er enig med deg akkurat derDe skulderputene som Markus har, var faktisk ikke så "ææææææææ" i fargenPersonlig forerekker jeg diskre farger i bilen. Nå er det som skiller seg ut inni bilen skulderputene. Men nå er alle skulderputer sånn skikkelig WOOHOOW i fargene.
cameleon skrev:Spør han, så får du kanskje et bilde.. om du er snillchris skrev:Er de ikke sånn knallrøde da?cameleon skrev: Er enig med deg akkurat derDe skulderputene som Markus har, var faktisk ikke så "ææææææææ" i fargenPersonlig forerekker jeg diskre farger i bilen. Nå er det som skiller seg ut inni bilen skulderputene. Men nå er alle skulderputer sånn skikkelig WOOHOOW i fargene.