TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vel alt til Sitt Bruk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29598  av bose

Hvilken front-spoiler? :roll: :roll:

#29599  av Morten

bose skrev:Hvilken front-spoiler? :roll: :roll:
Nettopp! :mrgreen:

#29601  av erling

Nok av folk som spinner og herjer, men å gjøre det i en trafikkert gate mellom biler og fotgjengere er noe mer drøyt enn jeg har sett. Er ikke mye om å gjøre før han tar siden på E30'n i ene breisladden der.

#29627  av The Doctor

Hadde man spurt meg så ville jeg trodd at den var stjælt!! Greit at man er sønn av en feit sjeik nedi der men tror det fortsatt finnes grenser hva man gjør med sin egen Ferrari!!??

#29628  av cameleon

Tviler på at det er noen sønn av en sjeik her. Se på det området de kjører da. Er jo den verste slummen som er, og alle de andre bilene i nrheten er jo sånne som fås for under 3000kr her i landet. Garanert stjåle eller kjøpt med doppenger som noen sa.

#29662  av bose

The Doctor skrev:Hadde man spurt meg så ville jeg trodd at den var stjælt!! Greit at man er sønn av en feit sjeik nedi der men tror det fortsatt finnes grenser hva man gjør med sin egen Ferrari!!??
Hadde ok ikke vært snillere jeg hvis jeg hadde hatt en Ferrari.Hadde jeg hatt penger så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å kjøre den i stykker.

#29719  av Mr2 Mk2

bose skrev:
The Doctor skrev:Hadde man spurt meg så ville jeg trodd at den var stjælt!! Greit at man er sønn av en feit sjeik nedi der men tror det fortsatt finnes grenser hva man gjør med sin egen Ferrari!!??
Hadde ok ikke vært snillere jeg hvis jeg hadde hatt en Ferrari.Hadde jeg hatt penger så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å kjøre den i stykker.
SHAME ON U! :(

#30008  av Erlend

Slemt, bose...

Ble litt kvalm da jeg så denne videoen... den mannen er ingen bilentusiast iallefall :P