TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestille deler fra Japan...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#54  av PÃ¥l

Jo ADT skal være bra. Jeg snakka med en av de som jobber der under bilmessa i Fredrikstad i fjor vår. De hadde forøvrig en blågrønn 94 MR2 N/A med ettermontert turbo som utstillingsbil :) den hadde 230 hk på bakhjula.

#56  av CelicaTurbo

Har sett den bilen på et lite videoklipp ja, skulle gjerne ha fått snakket litt med den eieren ja :) Samme farge som min bil også det :)

- Kristian -

#58  av MR2turbo

Jeg pratet med han når jeg var på Rudskogen og kjørte i sommer, jeg så han kjøre et par runder på banen men han hadde litt problemer med bilen så den gikk ikke så bra akkurat da.. Det er forresten en '93mod. orginal turbo og ikke en N/A. Bilen så utrolig fin ut! med uorginal intercooler +eksos og innsug hvis jeg ikke husker feil...  Mulig han også hadde større turbo, det husker jeg ikke..
Her er et bilde fra den dagen :p
Bilde

#65  av Import Tuning

Hei.

Tenkte jeg skulle gi dere et pris eksempe på Effekt anlegg til MR-2

Buddy Club Spec I        5.495,- Ink Mva
Apexi N1                     6.495,- Ink Mva
HKS Hiper                   6.995,- Ink Mva

#67  av MR2turbo

Import Tuning on Jan. 04 2002 @ 02:27 skrev:Hei.

Tenkte jeg skulle gi dere et pris eksempe på Effekt anlegg til MR-2

Buddy Club Spec I        5.495,- Ink Mva
Apexi N1                     6.495,- Ink Mva
HKS Hiper                   6.995,- Ink Mva
Apexi N1 og HKS hiper er single exit eksos så det er jeg ikke interresert i, Hva med buddy club spec 1, etter prisen å bedømme er dettte også et single exit...

Det er jo det at et dual exit eksos tar seg  MYE bedre ut på MR2'en en single, så hvis du har god pris på noen sånne så hadde det vært interresant. :)

Har du importert lenge? har aldri funnet siden din før...

#68  av Import Tuning

Hei

jeg har drevet med import i 2 år nå i Februar men har bare vært til venner og noen store prosjekter (som mitt egent, 500.000,- på år i tuning deler ) + at jeg har laget en supra til som er helt lik min for en kompis :)

Den eneste jeg vet om som lager Dual tip er TRD.

TRD er litt dyrere en de andre + at du må betale for 2 rør ut bak hehe ;)

Prisen på TRD er 9.995,- Ink Mva

Jeg selger allt som TRD har også :) wide body?? hehe :D

#69  av PÃ¥l

Wide Body!!!!! Det vil jeg gjerne ha prisen på takk!

#70  av Import Tuning

Pål on Jan. 04 2002 @ 15:34 skrev:Wide Body!!!!! Det vil jeg gjerne ha prisen på takk!
Kite koster 95.000,- uten vinge ink Mva og Vingen koster 13.000,- Ink Bilde

#75  av MR2turbo

Import Tuning on Jan. 04 2002 @ 14:26 skrev:Den eneste jeg vet om som lager Dual tip er TRD.

TRD er litt dyrere en de andre + at du må betale for 2 rør ut bak hehe ;)

Prisen på TRD er 9.995,- Ink Mva
HKS, Garage fuki, Mongoose, Supersprint lager også Dualtip eksos til MR2'en  ;) Så syns jeg de var litt dyrt med 10000 for et "cat.back" system...

Kan du gi et godt tilbud på Apex'i power intake til '91 mr2 turbo?

#79  av Import Tuning

Hei.

Pris på Apexi Power Intake Kit til MR2 koster 1.995,- Ink Mva

Samme Koster HKS Power filter og Blitz LM filter. Blitz Metal filter kit koster 2.895,-
Blitz Filter

#80  av CelicaTurbo

Jeg kan ihvertfall gå god for at Blitz metall filteret ser fantastisk ut og lager en enda mer fantastisk lyd ulikt alt annet. Kvaliteten på filtreringen kan man vel sette spørsmål om ved alle sportluft filtre tenker jeg.

- Kristian -

#85  av MR2turbo

jeg har sett tester der Apex'i kommer best ut... Og har lest at de som har det er veldig fornøyd..  :)

#86  av Import Tuning

Hei igjen :)

Apexi har vunnet en test over papp/skum filterne.

Blitz sitt Filter er i en anne klasse med 304 stål og det flower mye mere.

Jeg selger HKS sitt Stål filter løst (ikke kit). det kommer i flere utgaver

Filter som er 160mm eller 200mm i Omkrets i froskjellige

160mm omkrets og 90mm høyt. dim på rør inn er i 60mm, 70mm og 80mm
160mm omkrets og 140mm høyt. dim på rør inn er i 60mm, 70mm og 80mm
eller:
200mm omkrets og 88mm høyt. dim på rør inn er i  70mm, 80mm og 100mm
200mm omkrets og 168mm høyt. dim på rør inn er i  70mm, 80mm og 100mm

Pris: 160mm koster 1.795,-
      200mm koster 1.995,-

Bilde

#87  av Import Tuning

HKS filtere kommer ikke som kit til MR-2.
Blitz har kit til MR-2 da :)

#88  av CelicaTurbo

Apexi er vel kjent for kvalitet og jeg har ikke hørt om noen som er misfornøyde ihvertfall, men tester kan man sette spørsmål ved, bare se på denne testen hvor Apexi ikke akkurat kom særlig positivt ut, og dette var ihvertfall testet i en bil og ikke med en støvsuger (som en annen test jeg har sett):

link til test her

- Kristian -