TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har Sharif "mistet" retten til Ã¥ eie Koenigsegg?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#199696  av kake

Christian skrev:Han liker vel å provosere da :wink:

Hadde blitt rimelig høy på pæra selv, om jeg hadde hatt ett egg, men jeg måtte vel ha levert den fra meg jeg også :lol:
Det hadde nok jeg også måtte gjort. Har da absolutt ikke peiling nok til å tukte en slik bil med 800hk. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk kjøper biler de ikke kan kjøre, men det gjelder jo ikke bare Sharif heller :)

#199842  av Alexander G

Det er ikke alle som klarer å tukte en mr2 når den slenger med rumpen heller, meg selv inkludert.
Er jeg dum da?

Det jeg kjøpte mr2 for, kontra hva jeg hadde i årslønn er vel noe lignende sharif kjøpte "egget" for?

La nå folk bruke pengene sine på hva de vil. Og ta det han sier med en klype salt. All PR er god PR. Det kan være det ligger noe i det?

Bare se hvor mye oppmerksomhet han har fått fra dere :lol:

#199852  av kake

Alexander G skrev:Det er ikke alle som klarer å tukte en mr2 når den slenger med rumpen heller, meg selv inkludert.
Er jeg dum da?
Ja, veldig. Ehh, tror du misforsto meg litt :)

Poenget er at det nytter ikke å lære og kjøre bil i et slikt monster. En Corolla 1,6 hadde nok vært en mer passende bil og lære det grunnleggende om banekjøring i. Det er uansett mer morro og kjøre en treg bil fort, enn å kjøre en rask bil sakte...

Er vel greit å kjøpe en sånn bil bare for å cruise og trekke damer, men da bør man jo holde seg unna baner :)

#199855  av Alexander G

He he. Var ikke ment til deg. Det er bare sånn at så mange klager på kjøring og at mannen er idiot fordi han stikker hode fram.

Jeg har selv hvert med en kamrat og handlet felger hos Sharif. Han var da en meget kundevennlig hyggelig mann. Sto der og smilte og pratet med alle, selv om det var drit mye å gjøre kl 0700 om morgenen.

Kanskje han tenkte på alle pengene han tjente? :D

#199860  av sindrejl

Alexander G skrev:He he. Var ikke ment til deg. Det er bare sånn at så mange klager på kjøring og at mannen er idiot fordi han stikker hode fram.

Jeg har selv hvert med en kamrat og handlet felger hos Sharif. Han var da en meget kundevennlig hyggelig mann. Sto der og smilte og pratet med alle, selv om det var drit mye å gjøre kl 0700 om morgenen.

Kanskje han tenkte på alle pengene han tjente? :D
liker han ikek etter det siste jeg har hørt fra folk. At han blir drittsur når folk får bedre tilbud andre steder.. akkurat slik andre dekkforhandlere var mot ham før

#199863  av defred

Ang. banekjøringen skal vi heller ikke glemme at mannen fikk tilbud om kjørekurs fra levrandør. Hvor smart er du, når du takker nei da! :shock:

#199873  av Rollaole

Var nok synd av ham og utebli på det kjørekurset, Ettersom man ser på video, Trur ikke han var alt for kjepphøy da han satt i sandfella med fronten full av sand! :P

Skulle latt han godeste Stian Hafsengen kjøre isteden, Makan til PR kåt fyr skal en lete lenge etter, Kom inn på gatebil der med full "jallaballa" musikk da, og løpende eskorte rundt bilen, Og han kom i pensko, greit og ratte bil med 800hester med pensko da! :P
Ha Ha Ha!

Førstemann opp til sharif teltet, lurte på hva henning tenkte da jeg.. uff, Latterlig kar as! :lol:

#199933  av perchr

Skjønner ikke helt hvordan dere klarer å la dere trekke opp slik av han jeg :P ..Og å ta den utfordringa mot solberg seriøst osv.. Tror sharif er rimelig klar over at han ikke på noen måte kunne klart å kjørt fra han :lol:

btw: Skulle likt og sett hvilken bil folk her inne hadde kjøpt seg hvis de hadde pengene som sharif har.. :wink:

#199936  av sindrejl

perchr skrev:Skjønner ikke helt hvordan dere klarer å la dere trekke opp slik av han jeg :P ..Og å ta den utfordringa mot solberg seriøst osv.. Tror sharif er rimelig klar over at han ikke på noen måte kunne klart å kjørt fra han :lol:

btw: Skulle likt og sett hvilken bil folk her inne hadde kjøpt seg hvis de hadde pengene som sharif har.. :wink:
mclaren f1! :D elsker den bilen selv om den begynner å bli "gammel" nå :) eventuelt en Noble m12

#199941  av Azrael

perchr skrev:Skjønner ikke helt hvordan dere klarer å la dere trekke opp slik av han jeg :P ..Og å ta den utfordringa mot solberg seriøst osv.. Tror sharif er rimelig klar over at han ikke på noen måte kunne klart å kjørt fra han :lol:

Må si meg ganske enig her... Sharif er sharif, kanskje han liker og være klovn... Selv om han sikkert burde tatt imot den kjørelæringa, men gjort er gjort...

Det er jo mange andre "kjendiser" som har bulka supercars... Mr.Bean feks vraka jo sin McLaren F1, og han svensken (husker ikke hva han heter) borti statene som krølla en Enzo rundt lyktestolpen... Og leiter man litt rundt i informasjonen som finnes, så finner man nok mange som har gjort værre ting mot en bil en sharif :?

#199946  av Zepticon

sindrejl skrev:

mclaren f1! :D elsker den bilen selv om den begynner å bli "gammel" nå :)
Støtter den ja :D Eller kansje en Bugatti Veyron?

#199950  av Th4 Ghost

Zepticon skrev:
sindrejl skrev:

mclaren f1! :D elsker den bilen selv om den begynner å bli "gammel" nå :)
Støtter den ja :D Eller kansje en Bugatti Veyron?
støtter den jeg.. er definitivt bilen jeg ville ha hatt om jeg hadde hatt penger

#199962  av Pgus

Hallo!

Går ALLE på limpinnen her???

Tommy gjør dette av En grunn... oppmerksomhet...

Jeg TROR at det er oppmerksomhet, for å selge mer dekk han er ute etter

Etter Vidar Vålviks demonstrasjon av hvordan få gratis reklame i millionklassen, klarte sikkert ikke Sharif å stå imot fristelsen...

Solberg trenger sponsorer. Tommy er kreativ, og istedet for å gi han pengene, og få et lite klistremerke på bilen, ville han ha litt mer blest om saken...
PR messig veldit smart (også for Solberg, han trenger også PR)

Det at han da "mister" bilen er bare ett ledd i dette... Leiebil kalles det...
Dyr leiebil....

#200058  av jan-erik

Pgus skrev:Hallo!

Går ALLE på limpinnen her???

Tommy gjør dette av En grunn... oppmerksomhet...

Jeg TROR at det er oppmerksomhet, for å selge mer dekk han er ute etter

Etter Vidar Vålviks demonstrasjon av hvordan få gratis reklame i millionklassen, klarte sikkert ikke Sharif å stå imot fristelsen...

Solberg trenger sponsorer. Tommy er kreativ, og istedet for å gi han pengene, og få et lite klistremerke på bilen, ville han ha litt mer blest om saken...
PR messig veldit smart (også for Solberg, han trenger også PR)

Dyr leiebil....
My point exactly ! Se innlegg 2 :wink:

#200160  av celica1.8

Dyr leiebil....[/quote]

mjaa..
leste på vw-audi forumet at han nå faktisk hadde seldt den, og tjent penger på den :o

så er vel ikkje noen dyr leiebil da :D