Side 2 av 2
Legg innLagt inn:25 sep 2006 22:11
av celica_st185
Har nok fjerna den originale bensintrykksregulatoren

Men var det ikke boostcontrol du skulle montere? Da trenger du ikke røre bensintrykksregulatoren.... Bensintrykksregulatoren står forresten skrudd ned på høyre siden av fuelrailen ned på baksiden av intercooleren....
Legg innLagt inn:26 sep 2006 17:09
av celica_gt4
hmm. okey.. såg bare litt i instruksjonsboka. der står det vertfall "fuel regulator" der vakumslangen går til. er ikke den nødvendig da? dette er da en greddy profec B-spec 2.
Legg innLagt inn:26 sep 2006 18:47
av celica_st185
Er sikkert at det er en egnet plass for å koble til luftslangen til boostcontrollen... Jeg satte en t på slangen som går fra innsuget og til en rund sensor som sitter rett der ledningsnettet går inn i kupeen. Dette er oppe i venstre hjørne av motorrommet....
Husk å skifte til en grad kaldere tennplugger før du begynner å justere opp trykket

Legg innLagt inn:26 sep 2006 19:36
av celica_gt4
okey da. der er det allerede koblet til uorginal turbotrykksmåler eller no..men kan vel koble til flere ting på den? hehe. takker for tipset om pluggene btw

har du non forslag til bra plugger?
Legg innLagt inn:26 sep 2006 21:41
av celica_st185
Bruker nå NGK BCR8ES på min, men er nok godt nok med 7er plugg...
Legg innLagt inn:27 sep 2006 21:03
av celica_gt4
då va pluggene i boks

noen som vet om bilen går i nødprogram viss ladetrykket blir for høyt?
Legg innLagt inn:27 sep 2006 22:14
av celica_st185
Går i nødmodus hvis du får fuelcut ja

Må daue å starte bilen igjen for at den skal virke igjen....
Legg innLagt inn:28 sep 2006 10:10
av celica_gt4
fant ut d

men nå funker alt som d skal

takker for all hjep!