TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rettigheter etter kjøp av møkkatelefon

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#192654  av sindrejl

et_casey skrev:Hei

Jeg selger mobil telefoner selv, jeg har prøvd å holde meg unna 6280, men noen kunder vil ha den uansett. De bryr seg ikke om at det er mye feil på den, men blir sinnsykt forbannet når de får feil.

DOA regelen gjelder intil 8 dager etter at man har kjøpt ett produkt, fra den datoen som står på kvitteringen. Bestiller man på nett så har man jo 14 dagers angrefrist.

-Lars
det stemmer nok at DOA er kun 8 dager, men etter kjøpsloven har butikken krav på å fikse den 2 ganger, hvis feilen dukker opp en tredje gang SKAL den byttes.. Har selv Nokia 6280 UTEN feil og er steikfornøyd med den :) Men har skjønt det er mye tull med dem ja. Elsker min.. rask og rå tlf! :D

#192656  av TheStig

GT4 CS skrev:Siden vi er inne på møkka telefoner, hvordan har det seg at sony ericson og er dritt, hatt samme problem med begge de jeg har hatt, de vil ikke lade etter en viss tid,og den joystick knappen virker dårlig. Så om jeg skal lade mobilen min nå må jeg gjøre det i telefon til dama. Rev av den gummi beskyttelsen og banket mobilen i gulvet, etter det lader den enkelte ganger selv, men må sette den på lydløs da den hele tiden piper og sier den lader, og om ikke batteriet ble full ladet så viser display at den lader selv etter jeg har røsket ut laderen. Skikkelig dritt dårlig dette.
Telefonen er en :evil: k700i :evil:
100% nøyaktig samme feil på min 700..
I tillegg må jeg vente 2 sekund fra jeg svarer på et anrop før de hører hva jeg sier, den slår seg av selv om batterivisern er på orange, treg å bla i bildemappen, litt treg joystick osv.. Aldri mer sony eri. .. Nokia 5140 neste

#192682  av bose

TheStig skrev:hvorfor ikke kjøpe nokia 5140 ? Hva er vitsen med en rå mobil som de aller fleste aldri utnytter.. jaja
Dagens samfunn tar jo av i ubrukelige pengesløsdingser

5110 er saken.. 5140 for de moderne :p
Helt enig!
Bytta ut min gamle 5100 med en 5140i for noen uker siden...
Konge telefon!
Men er det i det hele tatt noen som har skjønt poenget med vateret som sitter på dekselet? :S

#192688  av Lilli

Lars lever driten tilbake og forlang pengene igjen...selger har rett til å erstatte med en ny eller reparere tingen...men når det ikke fungerer kan du heve kjøpet...og få pengene igjen!! 8)

#192691  av sindrejl

Lilli skrev:Lars lever driten tilbake og forlang pengene igjen...selger har rett til å erstatte med en ny eller reparere tingen...men når det ikke fungerer kan du heve kjøpet...og få pengene igjen!! 8)
korrekt :) selv om du har tilogmed kjøpt med abo så har du rett på å få aboet slettet ..

#193736  av funkyfung

sånn der klikka min 6280 etter ca 1 mnd...makan til drit har jeg fan ikke vært med på!!kunne ta opp til 3 Uker før jeg fikk den tilbake!!

Mindre fornøyd nå altså, og seff hadde dem ingen lånetelefon og gi meg idag så må ta fram en av di andre "klikk" telefona og bruke :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#193768  av Alexander G

Hvis du opplever problemer med din 6280, type slår seg av i oppstart og slår seg av og på igjen, så er du 1 av 1000 om ikke fler....
Hvis du har hatt den på service og samme problem gjentar seg, så gjør du/butikken du kjøpte den i, lurt i å ringe Nokia Customer Care. Da kan du være så heldig å få en swap enhet. Det vil si at de bytter alt utenom dekslene dine.

Gjorde dette for en kunde idag.

#193769  av Alexander G

Hvis du opplever problemer med din 6280, type slår seg av i oppstart og slår seg av og på igjen, så er du 1 av 1000 om ikke fler....
Hvis du har hatt den på service og samme problem gjentar seg, så gjør du/butikken du kjøpte den i, lurt i å ringe Nokia Customer Care. Da kan du være så heldig å få en swap enhet. Det vil si at de bytter alt utenom dekslene dine.

Gjorde dette for en kunde idag.

#193856  av RedCelica

Herregud ! Akuratt det samme har skjedd med meg, mobilen ble sendt inn på verksted for 7 ( :shock: ) uker siden nå, men har ennå ikke fått ny telefon tilbake. Kjøpte også min 6280 på Commit.