TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal til Stavanger og hente ny bil pÃ¥ onsdag!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#184086  av arctic_celi

kaimagne skrev: Så det ble heller en bil som er nyere, billigere og (forhåpentligvis) med lavere driftsutgifter... :)
Hmmm... har kaimagne blitt "voksen"? :lol:
Har sett på IS200 selv.... veldig veldig fin bil!

Gratiiiiis!! :wink:

#184111  av Andreazz

Smokey skrev:grattis! Blir antageligvis med på lokaltreff om det blir noe jeg 8)
Noen flere :?:
Hvis det er snakk om neste Onsdag, alltså 5juli, så jeg også dukke opp.. :D

#184181  av lexusmann

En KJEMPE-grattis fra meg!! :D
Skikkelig fin bil... :wink: Er det nå på onsdag??da burde jeg også kanskje ta en tur..har jo litt ferie nå...gi meg et vink om tid og sted på PM så tar jeg sikkert en tur over fjorden...

#184187  av VeilSide

Usj ... vist "alle andre" skal så skal jeg også hente ut prøveskilter så da kommer jeg også.
 #184447  av kaimagne

erling skrev:
kaimagne skrev:Yeah! Endelig har jeg fått bestemt meg... :D Skal bli godt å få seg bil igjen, etter hele to uker uten bil! :shock:

Noen som er keen på et lite lokaltreff i Stavanger i løpet av ettermiddagen, før jeg kjører hjem til Østlandet? :)
Hørte rykter om detta. Får ha kaffien klar på onsdag da. :wink:
Du får hjelpe meg å huske på den ECU'n til MR2WideBody da! :)

Lang tid bruker man fra Stavanger til Oslo da? 5 timer? :mrgreen:
 #184448  av MR2WideBody

kaimagne skrev:
erling skrev:
kaimagne skrev:Yeah! Endelig har jeg fått bestemt meg... :D Skal bli godt å få seg bil igjen, etter hele to uker uten bil! :shock:

Noen som er keen på et lite lokaltreff i Stavanger i løpet av ettermiddagen, før jeg kjører hjem til Østlandet? :)
Hørte rykter om detta. Får ha kaffien klar på onsdag da. :wink:
Du får hjelpe meg å huske på den ECU'n til MR2WideBody da! :)
Flink gutt :lol:

#184460  av aneriks

hadde vært gøy og tatt turen hen vist det blir et lite treff i stavanger, dere for si i fra vist det blir noe

#184478  av kaimagne

Ikke for å ødelegge her, men jeg skal kjøre tilbake til Moss på ettermiddagen, og være på jobb på torsdag, så jeg kan ikke bli hele kvelden... :)
Tenkte mer på et sånt treff av typen "spise kebab og prate skit i ei lita time" før jeg fyker hjem. :)

#184483  av Neemi

Gratulerer med ny bil da :)

#184539  av kaimagne

Neemi skrev:Gratulerer med ny bil da :)
Takk takk, på ein måda. Men æ har itj kjøpt'n einno da, sjø!

#184574  av GT4 CS

Du får hore opp kjelken litt da :wink:
Er pene biler det der, kunne godt tenkt meg og kjørt rundt i noe sånn selv. Mye kul styling til de og :D

#184751  av Andreazz

Ølberg cafe i morra en gang da? Det er en fin plass med stor parkering og god burgersjappe..

#184973  av MR2turbo

Prata med Kai Magne for en time siden , han ble tidlig ferdig med handelen og er allerede på vei østover, så treffet blir avlyst for hans del.... jeg får ikke tid heller... men skulle nå gi beskjed om at han er på vei hjem igen med ny bil :)

#184974  av Johansen

tro om han huska å levere den ecu'en da ? :)