TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva skal du i pÃ¥sken ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164851  av Andreazz

arctic_celi skrev:
tommis skrev:Offshore :x
Offshore må vel til får å betale avdragene på bilen vil jeg tro :-)
nysjerrig hvem som jobber offshore hvilken utdanning de har :-)
Jeg skal også (etter plana) offshore i påsken :o Lurer på om påskeharen kommer ut på stål-holmene..?
Er egentlig utdannet som fly-mekk..

#164852  av jsun

Hytta på det "blide" Sørlandet lokker for min del :D
Bare isen går da, litt vanskelig å kjøre båt oppå isen vet jeg.

#164853  av sleeper

jsun skrev:Hytta på det "blide" Sørlandet lokker for min del :D
da kan du jo kjøre bil istedenfor! like moro det! :D :D (bare bilen ikke g¨år til bunns da...)

#164854  av jsun

sleeper skrev:
da kan du jo kjøre bil istedenfor! like moro det! :D :D (bare bilen ikke g¨år til bunns da...)
He he... så tjukk er nok ikke isen i havgapet :wink:
Håper vel mest på at den går jeg, så kan jeg ta med ett knippe pils på båttur :D

#164862  av andre 1

isen er iferd med å smelte opp de aller fleste stedene her nede nå :D hvor er det du har hytte ?

#164863  av @lpher

Rolig her...muligens en liten frøya-tur...men mandagen etter setter vi oss på flyet til Kyros! :mrgreen:

#164890  av w-master

Jobbe... :evil:

Menmen...blir flere penger å bruke på biln i mai :twisted:

#164893  av dca

jag skal hjem til oppdal og fylle sekken min med alkohol,for så å ta heisen opp og kjøre ned til en heis bak i fjellet og sitte der med 5-7000 andre og drikke meg full og høre på blandt annet dr.alban! for så å kjøre ned på afterski i grisefylla! så er det FULL øl krig på afterski! det er påska mi! :)

#164896  av aneriks

jeg har kjørt båt i dag i kristiansand, den lille isen som var igjenn kjørte jeg bare tvers gjennom, nå må våren snart komme altså!!

#164897  av aneriks

påska ja, blir vel en del jobbing på jobb og få ferdig montert styling og stereo,

#164901  av celica4ever

jeg skal sove hele påskeen jeg :lol:

#164903  av arctic_celi

Jeg skal også (etter plana) offshore i påsken :o Lurer på om påskeharen kommer ut på stål-holmene..?
Er egentlig utdannet som fly-mekk..
Fly-mekk ja... ja det er det ikke helt enkelt å bli.
Gikk du fra mekken eller elektro da?
Kompisen min er helikopter teknikker og han kom inn så bare såvidt med et snitt på 5.2.... Ganske strenge krav gitt :-)
 #164905  av |plumbo

sindrejl skrev:
|plumbo skrev:Jeg vet jeg skal bygge litt på sterion og intreøret i bilen , en harry tur til sverige og være securety gard på TG ( Verdens største nedre messe for dere som ikke viste det .)

:D
kult, der har jeg vært 6år på rad :P synes jeg er blitt litt gammel til å dra iår dog :/ :) første påska på maaange år der jeg faktisk holder meg hjemme..
blir vel siste året mitt og med tanke på at neste påske skal jeg ha jentungen så da blir det mere aking og dukke leking for min del ...

#165013  av Tor

Skal til Svalbard jeg :)

#165048  av RedCelica

Skal til Vrådal hele påsken, for å stå litt på snowboard! :D