arctic_celi skrev:Jeg skal også (etter plana) offshore i påskentommis skrev:OffshoreOffshore må vel til får å betale avdragene på bilen vil jeg tro![]()
nysjerrig hvem som jobber offshore hvilken utdanning de har
Er egentlig utdannet som fly-mekk..

arctic_celi skrev:Jeg skal også (etter plana) offshore i påskentommis skrev:OffshoreOffshore må vel til får å betale avdragene på bilen vil jeg tro![]()
nysjerrig hvem som jobber offshore hvilken utdanning de har

jsun skrev:Hytta på det "blide" Sørlandet lokker for min delda kan du jo kjøre bil istedenfor! like moro det!![]()
Bare isen går da, litt vanskelig å kjøre båt oppå isen vet jeg.
sleeper skrev:He he... så tjukk er nok ikke isen i havgapetjsun skrev:Hytta på det "blide" Sørlandet lokker for min delda kan du jo kjøre bil istedenfor! like moro det!![]()
Bare isen går da, litt vanskelig å kjøre båt oppå isen vet jeg.![]()
(bare bilen ikke g¨år til bunns da...)
Jeg skal også (etter plana) offshore i påskenFly-mekk ja... ja det er det ikke helt enkelt å bli.Lurer på om påskeharen kommer ut på stål-holmene..?
Er egentlig utdannet som fly-mekk..
sindrejl skrev:blir vel siste året mitt og med tanke på at neste påske skal jeg ha jentungen så da blir det mere aking og dukke leking for min del ...|plumbo skrev:Jeg vet jeg skal bygge litt på sterion og intreøret i bilen , en harry tur til sverige og være securety gard på TG ( Verdens største nedre messe for dere som ikke viste det .)kult, der har jeg vært 6år på rad
synes jeg er blitt litt gammel til å dra iår dog :/
første påska på maaange år der jeg faktisk holder meg hjemme..