ADHD:-))) skrev:Hei!Den har midtmotor og rekke4.. Og Audi gjetningene har rekke5 eller V6 og 4WD.
Vel eg vil anta de er en OPEL RODSTER eller vordan de skrives
de er jo de nermeste en kommer 911 med en anna bil merke som er TYSK!!?:-)
BMW Z4..?
sleeper skrev:da er det vel stregt tatt så veldig mye annet en bmw det kan være da...!?!Merce da?
teknikeren skrev:trur ikke noe på merce..og lotus er vel strengt tatt engelsk.sleeper skrev:da er det vel stregt tatt så veldig mye annet en bmw det kan være da...!?!Merce da?
de har vel noen som trekker der bak, men mannen sier god å kjøre så da kan det vel være en bmw men holder da en knapp på porche, men så surrer lotus i bakhodet.....
supratt skrev:Slapp av litt nå da Kim, ikke skap noen store forventninger din nisse.Hehehe. Det er jo et litt kult sprang da fjompen![]()
At jeg har tatt til vettet, ja det kommer vel ann på øynene som ser det da.
Men jeg vet iallefall at den bør innfri, og om den tyskerbilen ikke gjør det så blir det nok ALDRI noe annet enn Lexus, Toyota eller Honda på meg.![]()
![]()
Av alle tyskermerker så er iallefall den jeg skal kjøpe mer enn bare opplevd kvalitet som desverre ofte er tilfelle med tyskerbiler.
@lpher skrev:hehehe.cameleon skrev: Den bilen der er i alle fall det. mye penere og råere enn så og si alle bilene her inn i alle fall.Trodde ikke Frank hadde råd til McLaren F1 jeg?!
sleeper skrev:Stemmer det ja... sløv er jeg noen gangerteknikeren skrev:trur ikke noe på merce..og lotus er vel strengt tatt engelsk.sleeper skrev:da er det vel stregt tatt så veldig mye annet en bmw det kan være da...!?!Merce da?
de har vel noen som trekker der bak, men mannen sier god å kjøre så da kan det vel være en bmw men holder da en knapp på porche, men så surrer lotus i bakhodet.....
porche kan jo være....