TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da blir det tysk bil istedenfor GS,en!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#159158  av ADHD:-)))

Hei!
Vel eg vil anta de er en OPEL RODSTER eller vordan de skrives
de er jo de nermeste en kommer 911 med en anna bil merke som er TYSK!!?:-)

#159165  av Andreazz

ADHD:-))) skrev:Hei!
Vel eg vil anta de er en OPEL RODSTER eller vordan de skrives
de er jo de nermeste en kommer 911 med en anna bil merke som er TYSK!!?:-)
Den har midtmotor og rekke4.. Og Audi gjetningene har rekke5 eller V6 og 4WD.

BMW Z4..?

#159177  av TheStig

aha, det er en bakhjulstrekk ja.. my bad.. Nei men da MÃ… det nesten bli noe kult da

#159179  av sleeper

da er det vel stregt tatt så veldig mye annet en bmw det kan være da...!?!

#159181  av teknikeren

sleeper skrev:da er det vel stregt tatt så veldig mye annet en bmw det kan være da...!?!
Merce da?
de har vel noen som trekker der bak, men mannen sier god å kjøre så da kan det vel være en bmw men holder da en knapp på porche, men så surrer lotus i bakhodet.....

#159182  av sleeper

teknikeren skrev:
sleeper skrev:da er det vel stregt tatt så veldig mye annet en bmw det kan være da...!?!
Merce da?
de har vel noen som trekker der bak, men mannen sier god å kjøre så da kan det vel være en bmw men holder da en knapp på porche, men så surrer lotus i bakhodet.....
trur ikke noe på merce..og lotus er vel strengt tatt engelsk.

porche kan jo være....

#159193  av Turbotrille

Det er vel bare BMW, Porsche og Mercedes som har bakhjulstrekk og 6er maskiner av de tyske bilene, så alt annet kan dere nok legge til side... ;)

#159206  av cameleon

supratt skrev:Slapp av litt nå da Kim, ikke skap noen store forventninger din nisse. :shock:

At jeg har tatt til vettet, ja det kommer vel ann på øynene som ser det da.

Men jeg vet iallefall at den bør innfri, og om den tyskerbilen ikke gjør det så blir det nok ALDRI noe annet enn Lexus, Toyota eller Honda på meg. :) :D

Av alle tyskermerker så er iallefall den jeg skal kjøpe mer enn bare opplevd kvalitet som desverre ofte er tilfelle med tyskerbiler. :?
Hehehe. Det er jo et litt kult sprang da fjompen :lol:

#159209  av CelicaTurbo

mange spekuleringer her gitt, personlig tenker jeg Porsche av et slag men jeg tror uansett hva Frank velger så blir det nok en spennende bil med tanke på at han mener det er en oppgradering fra lexusen ;)

#159222  av spkstrp

Da bør det være noe bra ja :lol:

#159228  av @lpher

cameleon skrev: Den bilen der er i alle fall det. mye penere og råere enn så og si alle bilene her inn i alle fall.
Trodde ikke Frank hadde råd til McLaren F1 jeg?! :mrgreen:

#159236  av cameleon

@lpher skrev:
cameleon skrev: Den bilen der er i alle fall det. mye penere og råere enn så og si alle bilene her inn i alle fall.
Trodde ikke Frank hadde råd til McLaren F1 jeg?! :mrgreen:
hehehe.
SÃ¥ og si alle bilene ikke alle :D

#159255  av chris

NÃ¥r skal du hente Boxteren da, Frank? :P

(jepp,jeg gjetter på den :P)

#159270  av teknikeren

sleeper skrev:
teknikeren skrev:
Merce da?
trur ikke noe på merce..og lotus er vel strengt tatt engelsk.

porche kan jo være....
Stemmer det ja... sløv er jeg noen ganger :oops: , porche er saken :D

#159288  av CelicaTurbo

er virkelig boxter så bra da? Er jo en del Porsche-fanatikere som mener det ikke er en fullgod Porsche ;)