celicat23 skrev:Sagt det før, sier det igjen: du trenger en ny bil!hehe.. er smertelig klar over det

HVA mer kan gå galt nå? bilen har jo fått så mange nye deler at den er jo å regne som splitter ny omtrent!
Jeg er sikker på at om jeg selger bilen i dag så vil den nye eieren få en bil som vil fungere i 10 år fremover uten å ha et eneste problem med den! det hadde vært så TYPISK! Da tror jeg at jeg hadde strøket ned av misunnelse

Så nei... bare en reperasjon til nå så er driftsikkerheten rundt svingen! (men det har jeg sagt mange ganger) men DENNE gangen skal være den gjeldende..

jumbo skrev:sorry Firewalk, men alt jeg kan si til dette er.... LOLDe som kjenner meg sier at det er bare en person som har mer uflaks enn meg, og han heter Donald Duck. Men jeg begynner nesten å lure på om jeg ikke har gått forbi han nå..
Om ikke annet, gir du oss her på forumet en riktig god latter noen ganger! Du har jo mer "uflaks" enn donald jo!
predator skrev:Ja jeg digger den sangen jeg! hadde den på repeatKomiske tilstander i ålebyen ser jeg... Si ifra neste gang du skal overbevise han kisen da, så kan vi jo overbevise han sammen
![]()
Sabeltann har bra musikk han. Masse bass og fengende låter...

Jeg ble i det minste kalt sjørøver av politiet da... det er jo one for the books!

- MR2 TURBO -