TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dritt vær

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#155250  av GT4 CS

sleeper skrev:Jeg er DRITTLEI og måke snø jeg!!! kommer bare mer og mer jo!!!!!
er ikke så moro og tenke på at hver hævla gang jeg skal ut med bilen må jeg grave i 30 min først!!!! :evil:

Glad en traktor dud med rar caps brøyter hjemme hos meg hehe

#155255  av hmhaga

Drittvær? Det er jo KONGE vær :mrgreen:

#155286  av jonny on the spot

For å bryte inn i all forargelsen....
Targaen av ''litt'' kaldt men HALLO det er SOL ute hører dere SOL :twisted: :twisted:

#155289  av cameleon

Kjører med targaen av på vinteren også jeg. Bare sette på varmeapparatet på full guffe det og kle deg godt, så går det uuuten problemer :D

#155310  av mr_2

hehe,ja det frista skikkelig å ta av taket på vei hjem ifra jobb idag..Nydelig vær!! :D

#155317  av elino

jonny on the spot skrev:For å bryte inn i all forargelsen....
Targaen av ''litt'' kaldt men HALLO det er SOL ute hører dere SOL :twisted: :twisted:
Hvor, hvor????

*titte ut vinduet*

Det var ikke her nei :(
Her er det grått og MYE snø...skal ut og skli Supra nå (må på en grundig vask etter Drammensturen)...håper jeg kommer meg fra gårdsplassen...har kjørt oss fast her noen ganger i det siste :roll: (snøfreseren er på reparasjon)

Jeg vil ha bare veier og sol!!! :D

#156407  av elino

Det snør det snør...tidelibom :roll:

#156408  av sleeper

ja her snør det faen meg IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dritt lei!

#156420  av w-master

sleeper skrev:ja her snør det faen meg IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dritt lei!
Hehe...snør her og :? Men nå skal det bare fortsette å snø maaaaassse...slik at jeg får hatt det morro med bilen når jeg får den igjen :twisted:

Men ikke faen om jeg gidder og mokke innkjørselen flere gang....jeg har 4x4 og kommer meg...så de som ikke kommer seg skal bare drite i å parkere hos meg :twisted:

#156433  av TheStig

snø er kjempe greier :D

#156437  av sleeper

TheStig skrev:snø er kjempe greier :D
ikke når gt4`n står på bukker uten motor som funker...... (enda!):evil: :evil: :evil: :evil:

#156454  av jsun

Greit med en "Brødboks" som drar på alle 4 nå ja :wink:
Snø ja :D .... Carving er jo dritt gøy!!!! Kom dere ut på ski 8)

#156482  av w-master

jsun skrev:Greit med en "Brødboks" som drar på alle 4 nå ja :wink:
Snø ja :D .... Carving er jo dritt gøy!!!! Kom dere ut på ski 8)
Satser heller og komme meg på brett :twisted: Men det er synd det ikke er et eneste fjell de nærmeste kilometerne :evil:

#156506  av Fredrik

Rimelig lei vinteren nå, ja.. Glede seg til sommer, sol og av med t-tak! :D

#156520  av FireWalk

Går bare og venter på sommeren jeg og... håper det blir mer til sommer i år enn hva det var i fjor! da fikk jeg bare kjørt uten tak 4-5 ganger på hele sommeren.. :?