Hei..
Kan vel sei at eg er i samme båt ja...hehe...
Snodigt dette her, men:
For 7 Mnd`er siden så sa eg opp en leilighet og avslutta strøm og alt som va. 4 mnd seinere fikk eg brev fra Lindorff om at sluttregningen på strømmen ikke var blitt betalt.Da ringte eg til Fjordkraft,forklarte de problemet og sa at de skulle ordne med Lindorff sånn at inkassokravet frafalt. 1 mnd gikk, og da dumpet det ned med innkassovarsler i postkassa.Da tok eg steget med å ringe til Lindorff å spørre hva de egentlig holdt på med!? Svaret eg fikk av en sur gammel dame va at eg ikkje hadde betalt,og da kom sånne brev!Sendte mail med kvittering på at eg hadde betalt innenfor fristen til fjordkraft,hørte aldri noe fra inntil 4 Jan 2006. Da Låg det eit fint brev i postkassen min fra Lindorff, der det stod at; Da jeg ikkje har betalt noen av kravene for strømrekning til fjordkraft, så ble eg stevnet for Forliksnemda!!
Hva trur dere som skjedde oppi hodet mitt da?hehe
Tok en veldig hissig telefon til Lindorff, skjelte ut 2 sure damer før eg fikk en bekreftelsesmail om at "kvittering mottat og saken er herved avsluttet"!
14 Jan finner eit til brev veien til postkassen min, Seff eit nyy inkassovarsel( da va en ussel strømrekning på 846 Kr komt opp i nette sum av Kr 5099,-!!!
nkassofirmaer er jo ikkje riktigt vel bevart.
Det vart da enda en telefon til "pengemaskinen" Lindorff, som beklagde seg så veldig.( Denne gang ba eg om eit håndskrevet brev fra konsulenten der hun skrev at "vi beklager så mye dette som har skjedd, Bekrefter nå av saken er avsluttet, og alle krav vil frafalle)!!
hehe...
Brevet kom etter 3 dager!! ( finally )
Sitter å venter på nye inkassobrev fra Lindorff,Er jo typisk da!
For all del, ikkje gi dere viss dere trur og veit at dere har rett.
en god løsning kan vere å maile kvittering med beskjed om å få bekreftelse tilbake når e-posten er mottat!
Det har eg lært!:) hehe....
Takk for meg

Penger er noe dritt, alt skulle blitt betalt med småstein
Skoda Octavia 1,6Tdi 2012
Audi A4 1,9 Tdi Avant ( SOLGT )
Toyota Corolla 1,3 Xli EE90 92 Mod(SOLGT)
Audi A3 1,8 Turbo Quattro ( SOLGT )
Toyota Mr2 92 Mod ( SOLGT )
Opel Kadett 1,3 S ( knust )