TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• InnSpill til Forsiden! "Nye Ts-ogn"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#152521  av Rolfis

Når jeg tenker på Toyota så tenker jeg på rødt og hvitt.. Slik er det i min verden ihvertfall.

#152558  av cs2451

Rolfis skrev:Når jeg tenker på Toyota så tenker jeg på rødt og hvitt.. Slik er det i min verden ihvertfall.
Støtter denne. Er jo toyota farger!

#152650  av Erlend

Rolfis skrev:Når jeg tenker på Toyota så tenker jeg på rødt og hvitt.. Slik er det i min verden ihvertfall.
Tja... tror det hadde vært fint med noe sånt som 200SX-klubben har det jeg, i krom :) Det gir litt assosiasjoner til merket på bilen, samtidig som det er tidløst og ikke påtrengende.

Når det gjelder farger ellers så må jeg si at jeg liker fargene her på forumet! Noe blåaktig som dette kanskje?

#152680  av Kjelliken

8) Farger er under utprøving. Jeg har sendt noen forslag til Celicaturbo på logoer og fargevalg.. dere får bare smøre dere litt med tolmodighet vet at han er litt opptatt fortiden. :roll:

#152735  av CelicaTurbo

jepp, jeg skulle prøve dette ut i forgårs kveld men har to kvelder på rad slitt med en unge som plent nekter å legge seg før kl 11 til tross for at han holder på å kollapse av trøtthet, og da er det allerede ganske sent for meg som må opp kl 06.30 for å dra på jobb... det snodige er at ungen er gull hele natten, dagen og ettermiddagen frem til ca 18-19 tiden :oops:

#152759  av jonny on the spot

Hva med å lage en avstemming når alle forslag er laget da?
Det burde jo gå greit :roll:

#152787  av CelicaTurbo

jeg ønsker å prøve alternativene ut i designet med noe kjapp bildebehandling men vil ikke legge så mye jobb i det at jeg lager noen avstemning med bilder osv her.. dessuten viser erfaring at folka med de rareste designforslagene ofte roper høyest og de færreste tenker på websidens lesbarhet og funksjonalitet når de stemmer, de stemmer bare på det som ser umiddelbart tøffest ut ;)