TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvor mye hk har dere andre og hvordan fungerer det?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144261  av FireWalk

i skrivende stund er bilen min helt orginal.. :) Men skal ikke se bort ifra at det blir rundt 300 hk i sommer...

- større turbo
- greddy intercooler
- vann/metanol innsprøytning
- nye dyser (720cc)
- ny ecu (datasprut)
- nye plugger og tenningsystem
- ny eksos (3" hele veien)
- luftfilter
- ny bensinpumpe
- wideband lambda (for autotune intil videre)
- øke turbotrykk til rundt 1 - 1,2 bar..

det burde vel gi en viss ytelsesøkning. :) Og mye av dette er modifikasjoner som er forholdsvis enkle, og elementære om man skal trimme i det hele tatt. Spesielt ICen da den orginale egentlig bare er en vits...

#144285  av jumbo

Har i skrivende stund en nogenlunde original 3.gen turbo, er er kjempefornøyd. Største problem mitt er at jeg ikke har fått kjørt bilen omtrent i det hele tatt i år, håper å ta det inn til neste sesong :D (nei, har ikke mista lappen, bare syk)

Har gjort litt basis mods allerede (luftfilter, 3" åpen downpipe) og skal ta noen til (eksos, coilovers, bremser hvertfall), men tror ikke jeg rett og slett gidder putte veldig mye mer penger i ytelse.

Bilen er knallmoro å kjøre slik den er nå, men forksjellen fra en original GTi er enorm og jeg vil aldri kunne gå tilbake, så mye er sikkert