TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder T18-T20!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#142958  av celica4ever

jeg syns den hvite celica t18 var utrolig fin, men kunne kanskje hatt en annen frontfanger :?:

#142973  av Lilli

Litt morsomt å lese de forskjellige kommentarene her! :)
Det finnes like mange meninger som det finnes mennesker. Eg postet disse bildene fordi eg syns det er moro og se hva folk får ut av bilene og hva folk kan finne på å gjøre. Syns det var fint at celicat23 og la ut bilder :D , hadde håpa flere kom med bilder som viser variasjonene blandt biler/styling osv.
Noen liker MASSE styling på bilene og noen liker å beholde de mest mulig orginale..det bør være rom for begge deler på forumet og man bør vise respekt for begge deler...(er nå min mening)bil=masse følelser! :wink:
Hvis noen har bilder/linker med forskjellige typer styling på celica, legg de ut her da, moro å se hva en kan gjøre!
Og for de som lurer på hva eg mener er det bare å sjekke profilen min!

#155912  av Thomas N

Fant bilde av en svart Gt-four som jeg syns så ganske fet ut......
Vedlegg
4871_2.jpg
4871_2.jpg (46.57 kiB) Vist 916 ganger

#156052  av Erlend

Den var veldig fin ja! Skikkelig vakker og clean styling på den der :)

#156053  av ADHD:-)))

Hei!
vel de siste bilde av den bilen het rt fr rg kaller ett VEKKERT smykke av en bil!!!:-)

#156226  av cameleon

Liker denne jeg. :wink:
Vedlegg
border4.jpg
border4.jpg (91.57 kiB) Vist 665 ganger
border3.jpg
border3.jpg (59.24 kiB) Vist 664 ganger
border2.jpg
border2.jpg (38.48 kiB) Vist 665 ganger
border1.jpg
border1.jpg (50.87 kiB) Vist 663 ganger

#156227  av Speeder

cameleon skrev:Liker denne jeg. :wink:
Syns det var litt rart utseende på den celica'n der ja :lol:

Meget pen den sorte 205 over her. En av mine favoritter er den røde, som er med i en sveitsisk klubb.

#156270  av toyota_mr2

vor får du kjøp di sidekjørtene til mr2??