Side 2 av 4

Legg innLagt inn:13 okt 2005 16:04
av grimfer
For så mye penger å bruke skamløst og ufornuftig, hadde jeg gjort følgende ut fra alternativene:

Kjøpt en original MR2 turbo, en 3-4 motorer og en haug turboer, samt et par komplette forskjellige understellsoppsett.

Så hadde jeg fått bilen trimma og tuna til noe gikk voldsomt i stykker. Noen ganger.

Resten av pengene hadde jeg satt inn på bot-kontoen. Den hadde nok blitt flittig brukt.

Legg innLagt inn:13 okt 2005 19:52
av Grøndis
Jeg hadde trimma mr2`n min uten tvil. Gitt den en STOR turbo 8)

Legg innLagt inn:13 okt 2005 20:14
av Andreazz
Jeg liker ikke boxter, mangler liksom litt av Porsche "feelingen" synes jeg. En porsche skal være luftavkjølt, ha motoren bak bakhjula og skal bråke på sin spesielle måte, eneste positive med boxter er at det vistnok er den mest driftsikkre porschen.. Ville nok heller godt for en eldre 911 Turbo, den som er basert på det "orginale" 911 karoseriet. Noe alla denne (993 er det vell?), med GT2 styling og en kvass turbo motor 8)

Legg innLagt inn:13 okt 2005 20:20
av erling
Selvfølgelig 1000-ganger bedre med en eldre 911 turbo...

her er en fin boxter:

Bilde

Legg innLagt inn:13 okt 2005 20:24
av Dalan
Andreazz skrev:Jeg liker ikke boxter, mangler liksom litt av Porsche "feelingen" synes jeg. En porsche skal være luftavkjølt, ha motoren bak bakhjula og skal bråke på sin spesielle måte, eneste positive med boxter er at det vistnok er den mest driftsikkre porschen.. Ville nok heller godt for en eldre 911 Turbo, den som er basert på det "orginale" 911 karoseriet. Noe alla denne (993 er det vell?), med GT2 styling og en kvass turbo motor 8)
Enig med du! :)

Her var det en "helt grei" en
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=875480

Legg innLagt inn:13 okt 2005 20:26
av Andreazz
Dalan skrev:
Andreazz skrev:Jeg liker ikke boxter, mangler liksom litt av Porsche "feelingen" synes jeg. En porsche skal være luftavkjølt, ha motoren bak bakhjula og skal bråke på sin spesielle måte, eneste positive med boxter er at det vistnok er den mest driftsikkre porschen.. Ville nok heller godt for en eldre 911 Turbo, den som er basert på det "orginale" 911 karoseriet. Noe alla denne (993 er det vell?), med GT2 styling og en kvass turbo motor 8)
Enig med du! :)

Her var det en "helt grei" en
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=875480
Litt offtopic, men sjekk eierens besrivelse av bilen.. :lol:

Legg innLagt inn:13 okt 2005 20:28
av erling
Dalan skrev:Her var det en "helt grei" en
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=875480
Håhåh, smuuuuud!

Er jo bare å drite tynt i alt annet.. :shock:

Legg innLagt inn:13 okt 2005 20:46
av lasse
Fortsatt litt offtopic, men hvorfor har han en turbo, ombygd til GT2, og carrera innstegslister?

Og angående tråden her så hadde jeg som mange andre her fiksa opp MR2en, ikke så mye utvendig, en pen farge og gromme hjul, og bare pøst på med gromt understell, bremser og motor...
Boxter har jeg aldri likt, er noe galt med rumpa på den, og "ekte" porscher er jo luftavkjølt (siste var 993).
Og ferrarien hadde sikkert vært dritkul å ha, men det er jo digg å slippe service hver dag da...
Hørt om biler med fullt bremsebytte og clutch bytte ved 30000km...

Legg innLagt inn:13 okt 2005 22:07
av sindrejl
kjøp supra eller nsx jeg ;P

Legg innLagt inn:13 okt 2005 22:25
av cameleon
Andreazz skrev:
Dalan skrev:
Andreazz skrev:Jeg liker ikke boxter, mangler liksom litt av Porsche "feelingen" synes jeg. En porsche skal være luftavkjølt, ha motoren bak bakhjula og skal bråke på sin spesielle måte, eneste positive med boxter er at det vistnok er den mest driftsikkre porschen.. Ville nok heller godt for en eldre 911 Turbo, den som er basert på det "orginale" 911 karoseriet. Noe alla denne (993 er det vell?), med GT2 styling og en kvass turbo motor 8)
Enig med du! :)

Her var det en "helt grei" en
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=875480
Litt offtopic, men sjekk eierens besrivelse av bilen.. :lol:
Pene kvinnelige telefonselgere blir oppsøkt og mannlige sk...!!!! :lol: :lol:

Legg innLagt inn:14 okt 2005 06:36
av jsun
Jeg ville nok tenkt litt på noe slikt jeg :wink:
http://www.mobile.de/SIDgzbGEDwatxkpjoq ... 83885406&¨

Denne har man jo faktisk råd til og!!!
Inn til landet for under 300'

Litt off topic dette og men.....

Legg innLagt inn:14 okt 2005 09:22
av @lpher
cameleon skrev: samt at 348 og mr2 turbo har blitt sammenlignet i blader :)
Jeg regner ikke med det vare en direkte sammenligning? :D

Legg innLagt inn:14 okt 2005 09:25
av chris
jsun skrev:Jeg ville nok tenkt litt på noe slikt jeg :wink:
http://www.mobile.de/SIDgzbGEDwatxkpjoq ... 83885406&¨

Denne har man jo faktisk råd til og!!!
Inn til landet for under 300'

Litt off topic dette og men.....
Bare synd girkassa er så rævva på de.. Men den nyeste Lotus Esprit V8 Twinturbo hadde ikke vært vondt å ha på gårdsplassen.. skjønt, frykter for at det er der den hadde blitt stående mesteparten av tiden.. med motorlokket åpent. :P

Legg innLagt inn:14 okt 2005 10:52
av Th4 Ghost
sindrejl skrev:kjøp supra eller nsx jeg ;P
oh yeah..

Legg innLagt inn:14 okt 2005 12:34
av cameleon
@lpher skrev:
cameleon skrev: samt at 348 og mr2 turbo har blitt sammenlignet i blader :)
Jeg regner ikke med det vare en direkte sammenligning? :D
Hehe, nei langt ifra :)
Det var en god del andre biler med også, alt fra mye mer dagligdagse biler til de litt mer ekstreme.
Men av alle de bilene så kom mr2 turbo og 348 nermest hverandre med tanke på rundetider, looks, hvor fort de akset i de forskjellige girene. Så sånn helt totalt sett, så var de faktisk ganske like. Den største forskjellen var vel prisen :)
Men blant folkene så kom Ferrarien helt klart best ut. Den største ulempen med 348'en var girkassa. Som var den dårligste av alle bilene som var i testen. Men alikevel, så var det en ferrari og ikke en toyota hehe.