TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra toyotatreffet i danmark.. :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#13171  av CelicaTurbo

markus: var bare en liten skrivefeil, mente så klart 273 :)

#13178  av MR2turbo

GT FOUR skrev:Hej Markus.

Min bil er klar til vores Mega træf i Maj.
Men ellers kan du jo finde noget om den her, det er min private hjemmeside og her er du da velkommen til at se ind om aften....hvor jeg ofte er på.
Se ind på http://www.gtfour.dk

MVH Tommy
Det høres bra ut :) Jeg stikker innom siden din en kveld.. Har litt mye å gjøre akkurat nå.. :wink:

CelicaTurbo skrev:markus: var bare en liten skrivefeil, mente så klart 273
he he.. for min del kunne det godt vært 373 ;)

#13179  av GT FOUR

Hej Markus

Du/i ser bare forbi når i har tid....har også været en tur over på din private hjemmeside og skrive til dig.

#13181  av Zz24hours

Hey Markus .. jeg vil da også benytte chancen og sige tak for du kom .. som du selv er inde på var der ikke mange til treffet, men det forhindrede os da ikke i at hygge os alligevel :-)

#13187  av MR2turbo

Hey, Christian!
Jeg hadde flott nede hos dere! Og er helt enig med deg i at vi hadde det veldig morro selv om det ikke ble så mange! :P

Og forresten velkommen til forumet til dere begge :D

#13189  av chris

Kult!! Ble litt internasjonalt preg over forumet også nå. Hehe
Velkommen til begge to :)

Markus: Ja, jeg skulle vært med, men problemet var at det kolliderte med militærøvelsen, som jeg er midt inne i nå (ja, vi er hjemme kvelder og netter ;)). Sånn sett kan det være at det kolliderer neste år også, men tviler på det. I så fall skal jeg hive inn en lottokupong den dagen ;)

-EDIT-
Btw.. Carina E med 3S-GTE ? Det er nødt å bli tøft det :D

#13191  av supratt

Helt enig med Alf lenger opp på siden her. :D

Jeg er påmeldt jeg Alf, vi drar nedover med våre Supraer, dette går jo ikke. Det er jo helt overfylt med små 2.0er i både Mr2 og Celica skall.

PS: Ikke vondt ment. Jeg har jo en 2.0 selv i mk6 Celica Caben. :wink:

#13192  av chris

supratt skrev:Helt enig med Alf lenger opp på siden her. :D

Jeg er påmeldt jeg Alf, vi drar nedover med våre Supraer, dette går jo ikke. Det er jo helt overfylt med små 2.0er i både Mr2 og Celica skall.

PS: Ikke vondt ment. Jeg har jo en 2.0 selv i mk6 Celica Caben. :wink:
To be changed.. når jeg får cash til det.. ;) Dvs.. 2.0 vil det alltid være, men.. ;)

#13204  av @lpher

chris skrev: -EDIT-
Carina E GTi det....har Celica understell og motor de....ikke mange av de i norge heller nei... :)

Der har vi vel grunnen til at Caldina GTT ikke blir tatt til europa....Caldina med 'ordentlig' motor...solgte rett og slett ikke....ble vel for dyre sikkert?
supratt skrev: Jeg er påmeldt jeg Alf, vi drar nedover med våre Supraer, dette går jo ikke.
Im in.....hmm....åssen får jeg overbevist fruntimmeret om at vi MÅ på campingferie til danmark til neste år da? :mrgreen:
chris skrev: To be changed.. når jeg får cash til det.. Dvs.. 2.0 vil det alltid være, men..
Tja...mr2n din hadde vel en date med en 3S-GTE motor en eller annen gangen i fremtiden?

@lpher

#13214  av mk1 black limited

MR2turbo skrev:..jeg er fornøyd jeg :D Syns den røde st165'en var rå jeg, men jeg ville ikke hatt cossie vinga bakpå da.. :roll: Den hadde en 4agze motor med turbo..
Eyhh!! En twincharger?! HKS-kit eller hjemmebygg?

#13220  av ST205

Skal prøve å lure meg med neste år, jeg også... Kommer an på når jeg vil ha ferie da... Må vel starte noen dager i forveien. Kan vel bli en lang kjøretur.

#13224  av Zz24hours

chris skrev:Kult!! Ble litt internasjonalt preg over forumet også nå. Hehe
Velkommen til begge to :)

Markus: Ja, jeg skulle vært med, men problemet var at det kolliderte med militærøvelsen, som jeg er midt inne i nå (ja, vi er hjemme kvelder og netter ;)). Sånn sett kan det være at det kolliderer neste år også, men tviler på det. I så fall skal jeg hive inn en lottokupong den dagen ;)

-EDIT-
mange tak skal i have .. man skal jo følge med overalt og nu er Norges forum så også føjet til listen :-)

Næste år skulle træffet gerne falde i maj måned, det er planen så vidt jeg forstår.

Ja det bliver sjovt at se hvordan min bil ender med at køre. Det er jo standard 3SFE (det er ikke en GTI / 3SGE Carina jeg har)

Det er 3SGTE motoren fra en Celica 4WD '89 som jeg vil ligge i den, med TwinEntry turbo ..

#13230  av chris

@lpher skrev:Im in.....hmm....åssen får jeg overbevist fruntimmeret om at vi MÅ på campingferie til danmark til neste år da? :mrgreen:
Hvorfor skulle hun ikke ville det? ;)
@lpher skrev:
Tja...mr2n din hadde vel en date med en 3S-GTE motor en eller annen gangen i fremtiden?
spørs om det ikke blir mer enn en date gitt. Frykter for at de blir samboere og gift ;) :mrgreen:
Sist redigert av chris den 06 aug 2003 12:37, redigert 1 gang totalt.

#13231  av chris

Zz24hours skrev: mange tak skal i have .. man skal jo følge med overalt og nu er Norges forum så også føjet til listen :-)

Næste år skulle træffet gerne falde i maj måned, det er planen så vidt jeg forstår.

Ja det bliver sjovt at se hvordan min bil ender med at køre. Det er jo standard 3SFE (det er ikke en GTI / 3SGE Carina jeg har)

Det er 3SGTE motoren fra en Celica 4WD '89 som jeg vil ligge i den, med TwinEntry turbo ..
Hehe, høres gøyalt ut :D Er vel en del som kan bli lurt da, når du står ved siden av dem på rødt lys :D
Skal prøve å få være med neste år. Forhåpentligvis sammen med flere andre her :)

#13232  av Zz24hours

chris skrev: Hehe, høres gøyalt ut :D Er vel en del som kan bli lurt da, når du står ved siden av dem på rødt lys :D
Skal prøve å få være med neste år. Forhåpentligvis sammen med flere andre her :)
Ja da .. håber i kommer flere herned, så skal vi nok gøre vores for at samle fler her også ;-)

En anden fra klubben har eftermonteret en CT26 turbo på sin Carina E 3SFE og har fået en dyno på 251hk - desværre er turboen nu defekt (motoren har kørt 330.000km og kører helt fint) og han leder efter en anden turbo.

Jeg er irriteret over han bare forsvinder på motorvejen når han giver gas i 5. gear - mens jeg forsøger at hænge på i 4. :-D