TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Minitreff gjennomført i Trondheim, 3.august

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#13096  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:Hehe, legg merke til at jeg er allerede på vei over fotgjengerfeltet når lysgreia lyser rødt+gult :D
Forsiktig nå...ellers så kan det hende du får et nytt nickname....chris drosjegrønnt! :D
Du blir i så fall ikke den første som kaller meg det :D Man må være litt på hugget vet du. Kan ikke drive å oppholde bilene bak.
@lpher skrev:
I agree...han burde egentlig vært trimma litt for det... :D
jepp ;)
@lpher skrev: Cool...DL'er as we speak :D ...ser ut til at mailservern klarer det ihvertfall...
Uploader as we speak, også ;) Holder på å sende alle bildene. Er igjen 3-4 filmsnutter også :) Skulle laget flere filmsnutter, men er litt vanskelig å kjøre og filme samtidig :D (men står ingenting om det i lovverket, så vidt jeg vet ;) skjønt.. man skal vel være oppmerksom etc bla bla bla)
Regner med vi får flere anledninger ;) Prøve å kapre med oss et skikkelig videokamera da ;)

#13102  av @lpher

chris skrev: Uploader as we speak, også ;) Holder på å sende alle bildene. Er igjen 3-4 filmsnutter også :)

Keep 'em comming :D
chris skrev: Skulle laget flere filmsnutter, men er litt vanskelig å kjøre og filme samtidig :D (men står ingenting om det i lovverket, så vidt jeg vet ;) skjønt.. man skal vel være oppmerksom etc bla bla bla)
Regner med vi får flere anledninger ;) Prøve å kapre med oss et skikkelig videokamera da ;)
Shure thing....videokamera er notert :)

@lpher

#13103  av s10ne

@lpher skrev:
chris skrev: Uploader as we speak, også ;) Holder på å sende alle bildene. Er igjen 3-4 filmsnutter også :)

Chris: E-post adr. di da? Du kan sende snutter til supratt@online.no

Keep 'em comming :D
chris skrev: Skulle laget flere filmsnutter, men er litt vanskelig å kjøre og filme samtidig :D (men står ingenting om det i lovverket, så vidt jeg vet ;) skjønt.. man skal vel være oppmerksom etc bla bla bla)
Shure thing....videokamera er notert :)

@lpher

#13105  av chris

s10ne skrev: Chris: E-post adr. di da? Du kan sende snutter til supratt@online.no
Hiver på sending av mail jeg, før jeg stikker en snartur til byen. Da får dere samtidig mailadressen min. Enjoy the pics ;)

#13130  av funkes

Hvorfor var ikke jeg der? :D

#13151  av chris

funkes skrev:Hvorfor var ikke jeg der? :D
Du kommer sikkert til å være der neste gang.. eller hva? ;)

-EDIT-
Ikke for å være frekk.. men hvem er du? :D

#13176  av @lpher

chris skrev: Du kommer sikkert til å være der neste gang.. eller hva? ;)
Ser for meg at vi må tvingen til å være med ja :D
chris skrev: -EDIT-
Ikke for å være frekk.. men hvem er du? :D
LOL :D ...gutten har vært her lenge han, men han har idet siste brukt mestparten av tia si på bilforumet.net fordi det er så 'fælt mange mr2er her' eller no sånt...var det ikke? :D Sorry Funk...couldnt resist :D

Funkes kan vel få presentere/forklare seg sjøl...men hva jeg vet så harn en rød GT4...og holder til på Flatåsen området han også...eller hur? :D

@lpher

PS! Jeg bare VISSTE det var noe vi manglet åp photosessionen vår på søndag! :D http://www.whifbitz.co.uk/nicestuff.htm

#13184  av chris

@lpher skrev: LOL :D ...gutten har vært her lenge han, men han har idet siste brukt mestparten av tia si på bilforumet.net fordi det er så 'fælt mange mr2er her' eller no sånt...var det ikke? :D Sorry Funk...couldnt resist :D

Funkes kan vel få presentere/forklare seg sjøl...men hva jeg vet så harn en rød GT4...og holder til på Flatåsen området han også...eller hur? :D
Hehe, okay. Vel, da er han med neste gang da :D
@lpher skrev: PS! Jeg bare VISSTE det var noe vi manglet åp photosessionen vår på søndag! :D http://www.whifbitz.co.uk/nicestuff.htm
OOH!! :shock: :wink: 8) Jepp.. det der manglet. Vi hadde da med oss to som kunne vært panserjenter vel? ;) :mrgreen:
Vel, vi får plukke opp noen flickor i byen neste gang da ;)

#13193  av erling

@lpher skrev: PS! Jeg bare VISSTE det var noe vi manglet åp photosessionen vår på søndag! :D http://www.whifbitz.co.uk/nicestuff.htm
Hva da? Større felger på Supraen? Senking? Står noen folk i veien for bilen der.. ..ser ikke skikkelig.. :roll:8):D

#13196  av funkes

@lpher skrev:
Jepp kjører rød CS ja.
Har vært mye på Flatåsen de siste årene ja...men jeg er trolig ferdig med det. Det kapitellet er vel over, hvis du skjønner hva jeg mener. Men var litt kult å parkere der for da sto jeg ved siden av en svart ST185.. :)

Møtte forresten han med t20 caben på biltilsynet her en morra også...

#13199  av Dalan

erling skrev:
Hva da? Større felger på Supraen? Senking? Står noen folk i veien for bilen der.. ..ser ikke skikkelig.. :roll:8):D
Det var nok vinge han mente :lol:

#13200  av @lpher

chris skrev:OOH!! :shock: :wink: 8) Jepp.. det der manglet. Vi hadde da med oss to som kunne vært panserjenter vel? ;) :mrgreen:
Carefull :D ...erfaringsmessig kan sånne replikker fort få en viss svingdøreffekt :mrgreen:
chris skrev: Vel, vi får plukke opp noen flickor i byen neste gang da ;)
Tja...det får bli til inntekt for deg det da....tror det blir vann og brød på meg om jeg blir litt for ivrig i slikt :mrgreen:
erling skrev: Hva da? Større felger på Supraen? Senking? Står noen folk i veien for bilen der.. ..ser ikke skikkelig..
Synes jeg ser det for meg...en stk. sint bilfotograf som prøver å jage vekk de slemme folka som står i veien! LOL :D
funkes skrev: Jepp kjører rød CS ja.
Har vært mye på Flatåsen de siste årene ja...men jeg er trolig ferdig med det. Det kapitellet er vel over, hvis du skjønner hva jeg mener. Men var litt kult å parkere der for da sto jeg ved siden av en svart ST185..
Shit happens....kan jo hende du er better off også? :)

Er det en svart ST185 in my neighborhood?! ...et potensielt TS-OGN medlem det jo! :D Blir vel opp til meg å få rekrutert ham det da, siden du har sluttet å vanke oppi her? :)
funkes skrev: Møtte forresten han med t20 caben på biltilsynet her en morra også...
Det var nok sikkert Frank det ja....
funkes skrev: Det var nok vinge han mente
Inseminerer du at bilen min mangler noe?!! :mrgreen:

@lpher

#13207  av Dalan

@lpher skrev:
erling skrev: Hva da? Større felger på Supraen? Senking? Står noen folk i veien for bilen der.. ..ser ikke skikkelig..
Synes jeg ser det for meg...en stk. sint bilfotograf som prøver å jage vekk de slemme folka som står i veien! LOL :D

dalan skrev: Det var nok vinge han mente
Inseminerer du at bilen min mangler noe?!! :mrgreen:

@lpher
Jeg inseminerte ingenting jeg :mrgreen:
For all del, nydelig bil ;)

hoho, kan se for meg den sinte mannen med kamera som kjefter og smeller og hoier med armene for å få de vekk :mrgreen:
Ler mer og mer for hver gang jeg ser det for meg :lol:

#13219  av ST205

Inseminere? :lol: Kunstig befruktning høres ikke ut som tingen.

Supra er fin uansett hvordan den er. :wink:

#13225  av chris

erling skrev:
Hadde det ikke vært for at det er en supra som står der, så hadde jeg kommet til å sagt "hvilken bil?" :D
Men supraen skinner da pokker ta meg gjennom uansett :D