chris skrev:Apropos.. hvor blir det av flickorna?Det går en rød MK2 her som kjøres av ei veldig pen jente. Bor rett oppi bakken her tror jeg.
CelicaTurbo skrev:er lite jenter blant bilinteresserte ja. Men når jeg tenker på det lurer jeg på om ikke jeg så et jentenavn som var registrert som brukernavn her på forumet for et halvår siden? Men personen skrev aldri en eneste post da..Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?!
supratt skrev: Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?!Nei! Se dær har vi Stine jo...takk for sistHar hatt 2 Honda CRX'er, en 200 SX og nå altså deleier av en herlig Celica mk6. Er ganske så bilinteressert! Skal høre med sambo'n om jeg skal registrere meg som medlem med celica'n og han med supra'n!
CelicaTurbo skrev:Hei Stine,Greit! Melder meg inn asap!! - Stine -
Det er ikke behov for at dere må være registrert med hver sin bil som sådan, det er bare å melde seg på med din egen bruker på forumet det. Selve eiersidene kan jo stå med begges navn ikke sant?
OK, bare skriv begge som eier av Celica'n, resten er det Frank som står for!!![]()
En ting som er greit å vite når to eller flere personer bruker samme maskin for å besøke dette forumet er at når man logger på, ikke velg "Log me on automatically each visit" for da er det lett for at man skriver poster i andre personens navn
@lpher skrev:Hallo! Takk for sist ja. Hyggelig. Håper vi får til en del treff utover høsten. Har meldt meg inn med egen bruker nå, så får Frank ha signaturen sin i fred!!supratt skrev: Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?!Nei! Se dær har vi Stine jo...takk for sistHar hatt 2 Honda CRX'er, en 200 SX og nå altså deleier av en herlig Celica mk6. Er ganske så bilinteressert! Skal høre med sambo'n om jeg skal registrere meg som medlem med celica'n og han med supra'n!
![]()
Registrer deg som egen bruker du...enklere det så ikke noen av gutta her tror du er Frank![]()
@lpher
s10ne skrev:Hey!! Velkommen til deg også Stine, og takk for sist! Og endelig en jente på forumet. DET liker vi. Og dessuten kjører du som du skulle stjælt både bil og bensin@lpher skrev:Hallo! Takk for sist ja. Hyggelig. Håper vi får til en del treff utover høsten. Har meldt meg inn med egen bruker nå, så får Frank ha signaturen sin i fred!!supratt skrev: Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?!Nei! Se dær har vi Stine jo...takk for sistHar hatt 2 Honda CRX'er, en 200 SX og nå altså deleier av en herlig Celica mk6. Er ganske så bilinteressert! Skal høre med sambo'n om jeg skal registrere meg som medlem med celica'n og han med supra'n!
![]()
Registrer deg som egen bruker du...enklere det så ikke noen av gutta her tror du er Frank![]()
@lpher
chris skrev:Hallo! Overlevd første natta på Oppdal?!s10ne skrev:Hey!! Velkommen til deg også Stine, og takk for sist! Og endelig en jente på forumet. DET liker vi. Og dessuten kjører du som du skulle stjælt både bil og bensin@lpher skrev: Nei! Se dær har vi Stine jo...takk for sistHallo! Takk for sist ja. Hyggelig. Håper vi får til en del treff utover høsten. Har meldt meg inn med egen bruker nå, så får Frank ha signaturen sin i fred!!![]()
@lpher![]()
Synd jeg ikke rakk å få på kameraet når du blåste forbi oss ned Okstadbakkene