TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt medlem.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12936  av Bjørni

Samboeren min kjører MR'en min i ny og ne, men faen ta dere om dere snur og kjører etter henne........ :D :D :D

#12937  av kennethx

redd for bilen eller damen? =P

#12948  av turboman

Jeg tror han mener bilen.....

:)

#12977  av ST205

Ja, velkommen til oss.

Har akkurat lagt ut bilder av bilen på hjemmesida mi. :)

Er det bare å sende dem til webmaster for at han skal legge dem ut på
ts-ogn-sidene?

#12985  av CelicaTurbo

ja det er det men det er litt kø for slikt nå.. skal ta en spurt i dag og få gjort allt men de fleste dager er jeg ikke hjemme for annet enn å sove engang så da blir det litt lite tid for slikt :?

#13009  av tahustvedt

Velkommen!

chris skrev:Apropos.. hvor blir det av flickorna? :D
Det går en rød MK2 her som kjøres av ei veldig pen jente. Bor rett oppi bakken her tror jeg.

#13014  av Mr2 Mk2

da mangler det jo bare at klistremerkene blir klare,du får dem på bilen og hun oppdager det...Og resten går av seg selv..... 8)

#13029  av CelicaTurbo

klistremerker ja, det var det ja.. :?

#13079  av supratt

CelicaTurbo skrev:er lite jenter blant bilinteresserte ja. Men når jeg tenker på det lurer jeg på om ikke jeg så et jentenavn som var registrert som brukernavn her på forumet for et halvår siden? Men personen skrev aldri en eneste post da..
Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?! :wink: Har hatt 2 Honda CRX'er, en 200 SX og nå altså deleier av en herlig Celica mk6. Er ganske så bilinteressert! Skal høre med sambo'n om jeg skal registrere meg som medlem med celica'n og han med supra'n!

#13080  av @lpher

supratt skrev: Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?! :wink: Har hatt 2 Honda CRX'er, en 200 SX og nå altså deleier av en herlig Celica mk6. Er ganske så bilinteressert! Skal høre med sambo'n om jeg skal registrere meg som medlem med celica'n og han med supra'n!
Nei! Se dær har vi Stine jo...takk for sist :)
Registrer deg som egen bruker du...enklere det så ikke noen av gutta her tror du er Frank :D

@lpher

#13082  av CelicaTurbo

Hei Stine,

Det er ikke behov for at dere må være registrert med hver sin bil som sådan, det er bare å melde seg på med din egen bruker på forumet det. Selve eiersidene kan jo stå med begges navn ikke sant? :)

En ting som er greit å vite når to eller flere personer bruker samme maskin for å besøke dette forumet er at når man logger på, ikke velg "Log me on automatically each visit" for da er det lett for at man skriver poster i andre personens navn :)

#13084  av supratt

CelicaTurbo skrev:Hei Stine,

Det er ikke behov for at dere må være registrert med hver sin bil som sådan, det er bare å melde seg på med din egen bruker på forumet det. Selve eiersidene kan jo stå med begges navn ikke sant? :)

OK, bare skriv begge som eier av Celica'n, resten er det Frank som står for!! :D

En ting som er greit å vite når to eller flere personer bruker samme maskin for å besøke dette forumet er at når man logger på, ikke velg "Log me on automatically each visit" for da er det lett for at man skriver poster i andre personens navn :)
Greit! Melder meg inn asap!! - Stine - :D

#13085  av s10ne

@lpher skrev:
supratt skrev: Kanskje jeg skulle registrere meg som egen bruker siden dere savner jenter?! :wink: Har hatt 2 Honda CRX'er, en 200 SX og nå altså deleier av en herlig Celica mk6. Er ganske så bilinteressert! Skal høre med sambo'n om jeg skal registrere meg som medlem med celica'n og han med supra'n!
Registrer deg som egen bruker du...enklere det så ikke noen av gutta her tror du er Frank :D

@lpher
Hallo! Takk for sist ja. Hyggelig. Håper vi får til en del treff utover høsten. Har meldt meg inn med egen bruker nå, så får Frank ha signaturen sin i fred!! :)

#13091  av chris

s10ne skrev:
@lpher skrev:

@lpher
Hallo! Takk for sist ja. Hyggelig. Håper vi får til en del treff utover høsten. Har meldt meg inn med egen bruker nå, så får Frank ha signaturen sin i fred!! :)
Hey!! Velkommen til deg også Stine, og takk for sist! Og endelig en jente på forumet. DET liker vi. Og dessuten kjører du som du skulle stjælt både bil og bensin :lol:
Synd jeg ikke rakk å få på kameraet når du blåste forbi oss ned Okstadbakkene :mrgreen:

#13100  av s10ne

chris skrev:
s10ne skrev:
@lpher skrev: Nei! Se dær har vi Stine jo...takk for sist :)

@lpher
Hey!! Velkommen til deg også Stine, og takk for sist! Og endelig en jente på forumet. DET liker vi. Og dessuten kjører du som du skulle stjælt både bil og bensin :lol:
Synd jeg ikke rakk å få på kameraet når du blåste forbi oss ned Okstadbakkene :mrgreen:
Hallo! Overlevd første natta på Oppdal?!

Takk for sist ja! Speak for your self mr. drosjegrønn! :mrgreen: Kjører vel ganske så snillt i forhold til deg. Anne derimot - say no more!

Sender du noen av snuttene? Send evt. en og en?