TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Arne rebel melder sin ankomst pÃ¥ dette forum...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12782  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Velkommen, Arne! Alltid bra med mer know-how på forumet :)

Ingen tvil om hvem som har den STØRSTE signaturen, eller hva jostein? :P
Hehe er det ikke om å gjøre å ha størst signatur :shock: ..Den som har størst signatur har størst.....Hehe
Neida men seriøst den er litt stor,får heller si fra visst noen blir plaga av så fjerner jeg en av dem..Vet selv hvor plagsomt det er med folk som har signaturer som tar en hel side(hinter til bilforumet.net)
Men igjen,hvem kan be noen fjerne en kar som pisser på Bmw?

#12787  av kennethx

do kan jo skrive
Toyota MR2 MK1
i stede for å ha en gigantisk logo som sier nettopp dette :)

#12810  av erling

kennethx skrev:do kan jo skrive
Toyota MR2 MK1
i stede for å ha en gigantisk logo som sier nettopp dette :)
Det burde jo være en plan.. Det, og "Jeg har hockeysveis og ildrød boksershorts. Jeg liker å urinere på store BMW-merker."

:mrgreen:

#12851  av Arne rebel

Endelig fått kobla opp maskinen her hjemme... Veldig hyggelig at dere ikke bærer nag til meg etter japsetreffet på vålerbanen i våres...?! Og til dere som tror jeg røper hemligheter som mitt store IDOL har (altså Christian, om det skulle være noen tvil) må jeg bare skuffe dere. Men jeg har noen ideer om mitt eget prosjekt som skullle være i nærheten til Christian sin filosofi for hva som er viktig her i livet :D

#12865  av Mr2 Mk2

Arne rebel skrev:Endelig fått kobla opp maskinen her hjemme... Veldig hyggelig at dere ikke bærer nag til meg etter japsetreffet på vålerbanen i våres...?!
kan jeg spørre hva som skjedde der..?

#12869  av CelicaTurbo

skjedde ingenting annet enn at fyren viste seg å være en artig skrue :)

#12893  av Christian

Han blei litt rivi med kan du si :)
Tror ikke det var mange som ikke fikk beskjed om hva en vinkelsliper og god pågangsmot kan gjøre med en mk1 :lol:

#12895  av @lpher

Christian skrev:Han blei litt rivi med kan du si :)
Tror ikke det var mange som ikke fikk beskjed om hva en vinkelsliper og god pågangsmot kan gjøre med en mk1 :lol:

Details please :D

@lpher

#12909  av jan-erik

Har en liten film fra Japsetreffet hvor Arne kan sees i bilen til Christian som co-driver. Postet link til den en tid tilbake, men mulig de fleste var på ferie da. Er i allfall å finne på: http://213.151.143.2/mr2/

#12919  av Christian

Takk for linkene, jeg glemte å laste de ned sist :)

@lpher : Stikkord er mk1, 3.rev 3s-gte og frontmontert ic :shock:
Gleder meg til å se hva som skjer i garasjen hans i vinter ja...

#12922  av PwRmAd

Velkommen Arne, hyggelig å se andre liker vinkelkuttere....,men det har lett for å bli litt overivrig når du står der en varm sommer kveld men pilsen i hånda og kutteren i andre og lurere på hva en skal gjøre nå....... :twisted: , noen som kan si barchetta??

#12941  av Mr2 Mk2

takker for linkene flott det der..
Kan ikke få sagt det nok STEIKE bilen din er råå da Markus...Slett isje værst din heller Christian,ble spesielt betatt av vingen den så meget bra ut..

#12953  av erling

Christian skrev:
@lpher : Stikkord er mk1, 3.rev 3s-gte og frontmontert ic :shock:
Gleder meg til å se hva som skjer i garasjen hans i vinter ja...
Den utviklingen har lyst å høre mer om ettethvert!:shock:
PwRmAd skrev:Velkommen Arne, hyggelig å se andre liker vinkelkuttere....,men det har lett for å bli litt overivrig når du står der en varm sommer kveld men pilsen i hånda og kutteren i andre og lurere på hva en skal gjøre nå....... :twisted: , noen som kan si barchetta??
:D:D Dritbra den der.. Jeg fikk endel rare blikk da jeg kappa i MR2en med vinkelsliper.. MÃ¥tte jo fikse den! :D