TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Var pÃ¥ TG-Bil i dag. Mange MR2 der, ja!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12730  av chris

Siden det er litt nedrakking, så kan jeg "rakke opp" litt ;) hehe

jeg kjøpte også bilen min av TG bil. Var kjempegod service. Dro bare nedover, uten å ha bestemt meg for bil. Fikk ordna bil på dagen. Til tross for at klokka var rundt 14, og for å få med bilen måtte de ha bankbekreftelse, og de måtte innom toll-kontoret, og innom biltilsynet, og masse styr. Men kjørte ut derfra, og hjem, med ny bil, stolt som en hane :D
Bilen stod utstilt med de felgene jeg har nå, men med i prisen var det bare originale 15", og 14" stålfelg til vinterdekk. Så jeg sa at de bare kunne beholde begge settene, og de ordna en veldig god pris til meg på de utstilte felger med dekk. Rulla ut med kliss nye 17" ;) Når vinteren nærma seg, ringte jeg de igjen, og lurte på om de hadde noen greie vinterdekk til meg. Etter en liten stund var jeg i Trondheim og henta 4 nye piggfridekk, på 15" alufelger. Til innkjøpspris.
Synes de har vært veldig ordentlige og høflige og serviceinnstilte jeg :)

#12739  av Christian

Kan "rakke" opp litt jeg og :)
Kjøpte bilen min hos TG den 18feb 2000, bilen var nylakkert og uten skader.
Har funnet en gammel kollisjonsskade ved forskjerm/førerdør, men alt er rustfritt og helt i orden.
Bilen har gått problemfritt i 3,5år, de små som har vært har kommet med motorbytte :roll:

Edit : Han ga kun garanti på motor og drivverk.

#12753  av MRQuoc

Tja , jeg kjører forbi dem hverdag , dere vet hva jeg skal ha for å banke noen .. eller gi dem en rose.. *trenger penger*

-hitman-

#12754  av chris

MRQ skrev:Tja , jeg kjører forbi dem hverdag , dere vet hva jeg skal ha for å banke noen .. eller gi dem en rose.. *trenger penger*

-hitman-
Hehe, nice try ;)

#12755  av MRQuoc

:wink:
villig til å gjøre alt ;]

#12780  av Mr2 Mk2

MRQ skrev::wink:
villig til å gjøre alt ;]
:shock: :shock: hmmm noen grunn til bekymring :wink: