TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Her er jeg!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12421  av Mr2 Mk2

hehe godt mulig,er jo ikke sikkert det er en dame som eier den men har sett den en del ganger og hun har kjørt hver gang så..Har du ikke vært på noen av treffene.
Min fetter har faktisk samme bil som du bare at hvit,er ikke sikker på om det er carlos saintz men...Hadde helt glemt det til jeg traff han i helgen på landet,han har også takvinge pen strøken bil..

#12422  av kennethx

Fikk bilen i Februar i år, så jeg har ikke hatt den så lenge. Den trenger sårt en hellakkering, kanskje jeg gjør det til neste år. Lurer litt på "Perl" lakk, den er ganske lækker

#12423  av @lpher

kennethx skrev:Fikk bilen i Februar i år, så jeg har ikke hatt den så lenge. Den trenger sårt en hellakkering, kanskje jeg gjør det til neste år. Lurer litt på "Perl" lakk, den er ganske lækker
Welcome to the club :D

Begynner å bli vel mange fra Bergen her nå ja....tror vi trønderne her inne må være litt mere aktive i rekruteringen for å ta dem igjen :D

@lpher

#12424  av Mr2 Mk2

perl lakk,What is that?
Er det så mangen fra bergen da.?

#12425  av kennethx

perl lakk er ser veldig mørk lilla ut, men ser også svart og grønn ut, mørke farger, alt ettersom hva vinkel/lys osv. er en fet metallic lakk :), men veldig dyr ;/

#12429  av Mr2 Mk2

altså det jeg kaller Camelon eller?

#12430  av kennethx

Så en bil på eier siden som så ut til å ha det jeg kaller "Perl" lakk ja :)

#12432  av Mr2 Mk2

markus sin mkII du sikter til sikkert..

#12452  av CelicaTurbo

den lakken kalles vel "kamelon" på folkemunne :) Markus har fått den lakken meget bra til, men jeg synes de fleste som lakkerer bruker for mye grønt eller noe for bilen ser ut som en spyflue etterpå :) Jeg så faktisk en bil her i bergen som hadde brukt sølv, hvitt og gult som basis for denne lakken så det ut til.. snodige greier, så ut som om det var en gigantisk sild som kom rullende :)

#12462  av Erlend

Ha ha :lol: Sildemobil! Holder meg unna pearl-lakk inntil videre :) Vil ikke ende opp som noe av det Kristian beskriver :shock:

#12466  av Mr2 Mk2

hadde bare aldri hørt uttrykket "perl lakk",men det er ett det visst man får det skikkelig til.Men det hender jo at det blir total miss,fysj har sett noen skikkelig stygt lakkerte slike huffameg..

#12475  av erling

Pearl, mener man perlemor da eller? Det er ikke samme som kamelon ihvertfall. Litt vanskelig å forklare, men det er vel en mer klar basis, med svake nyanser av andre farger ellerno. Audi har en hvit perlemor som er litt spesiell, hvis noen har sett den. Sikkert noen som vet mer om dette enn meg. :)

#12514  av MRQuoc

min venn hadde en Audi 100 coupe med perlemorshvit , eller.no
en fin nyanse i solen :)