TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter kan de ogsÃ¥....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#127190  av lexusmann

Nå er det jo ikke bare dere jenter som har litt å lære...Da vi var på Dagali og vi stod å prata med Morten og Markus og flere andre, og diskusjonen kom inn på motorer, turbo osv, osv, datt jeg iallefall av lasset etter sånn ca 2 sekunder... :oops: Det vil si, noe har jeg sånn noenlunde oversikt over, men ble ganske avansert etter hvert...(syns jeg)
Syns dere jenter er kjempetøffe, jeg....

Nå er vel dette nokså offtopic i forhold til dekk og felg tråden, da men greit nok...

#127210  av Lilli

Heizan
Siden dette skled litt ut syns jeg vi kan flytte denne "tråden" til Småprat/off topic.... :)
Og de bildene eg la inn av ML var bytting til senkefjærer..

Bra at "gutta" og kan "dette" litt av lasset...og innrømme det.. :wink:

#127217  av TheStig

Bilde

der har du..

INGEN komentarer om hvordan jeg fannt det takk

#127227  av FireWalk

TheStig skrev:Bilde

der har du..

INGEN komentarer om hvordan jeg fannt det takk

:shock:

#127228  av FireWalk

Jeg syntes bare det er kjekt at jentene kommer etter jeg.. Syntes det er kjipt at bilmiljøet stort sett kun inneholder gutter/menn. Er det noe vi gutta liker på lik linje med biler så er det jo jenter... så hvorfor ikke kombinere de to ? hehe.. jeg skjønner ikke hvorfor mange er så nølende med å la jentene slippe inn i varmen..

jeg syntes det er utelukkende positivt! Jo flere jenter i miljøet jo bedre..
Vi er da tross alt ikke en gjeng med særinger.. :)

#127230  av chris

Synes det er tøft at det finnes jenter som faktisk interesserer seg for bil, at de ikke later som for å skaffe seg bilinteresserte gutter.

Hu jeg er i lag med har ingen bilinteresse (synes det er greit jeg, da får jeg ha interessen for meg selv), men hu aksepterer interessen min. Og dere skulle sett trynet på hu etter turbomontering på mr2'en. Ville bare ha meg til å kjøre fortere hele tiden :mrgreen:

Men dere kan spare meg for sånne bilder som det der i en tråd med uskyldig topic. Lag heller en egen tråd der det står girls only eller noe :P

#127231  av Lilli

:wink:
He he ikke akkurat "min type" det der men men....sånne menn står halve dagen og sjekker muskler i speilet på trenings studioet og maser om karbohydrater og dieter... :?

#127237  av TheStig

chris skrev:Synes det er tøft at det finnes jenter som faktisk interesserer seg for bil, at de ikke later som for å skaffe seg bilinteresserte gutter.

Hu jeg er i lag med har ingen bilinteresse (synes det er greit jeg, da får jeg ha interessen for meg selv), men hu aksepterer interessen min. Og dere skulle sett trynet på hu etter turbomontering på mr2'en. Ville bare ha meg til å kjøre fortere hele tiden :mrgreen:

Men dere kan spare meg for sånne bilder som det der i en tråd med uskyldig topic. Lag heller en egen tråd der det står girls only eller noe :P
Hehe, det må du nok tåle like på linje med jentene her inne. Er ikke akkurat mangel på random dame bilder her inne :p

#127240  av chris

TheStig skrev: Hehe, det må du nok tåle like på linje med jentene her inne. Er ikke akkurat mangel på random dame bilder her inne :p
Hva slags "side" er du på egentlig? begynner å lure nå :lol:

#127241  av TheStig

*punch* .. ser jo at det ble litt feil nå ja hehe

#127245  av Lilli

lexusmann skrev:Nå er det jo ikke bare dere jenter som har litt å lære...Da vi var på Dagali og vi stod å prata med Morten og Markus og flere andre, og diskusjonen kom inn på motorer, turbo osv, osv, datt jeg iallefall av lasset etter sånn ca 2 sekunder... :oops: Det vil si, noe har jeg sånn noenlunde oversikt over, men ble ganske avansert etter hvert...(syns jeg)

Nå er vel dette nokså offtopic i forhold til dekk og felg tråden, da men greit nok...
Syns det er flott at du kom med denne kommentaren.... :wink:
Var første gang eg var på sånn treff..det på Dagali...og turte vel ikke spørre å grave så mye...men det var herlig å se..de forskjellige bilene, motorene, felger....kjenne lukta av bil... :wink:
Og turen med Markus var en opplevelse...eg trur eg kom med en teit kommentar til han om eg kunne få ligge på motoren :oops: Hvis noen har bilder av den turen vil eg gjerne ha de....

#127251  av TheStig

Lilli skrev:
lexusmann skrev:Nå er det jo ikke bare dere jenter som har litt å lære...Da vi var på Dagali og vi stod å prata med Morten og Markus og flere andre, og diskusjonen kom inn på motorer, turbo osv, osv, datt jeg iallefall av lasset etter sånn ca 2 sekunder... :oops: Det vil si, noe har jeg sånn noenlunde oversikt over, men ble ganske avansert etter hvert...(syns jeg)

Var første gang eg var på sånn treff..det på Dagali...og turte vel ikke spørre å grave så mye...men det var herlig å se..de forskjellige bilene, motorene, felger....kjenne lukta av bil... :wink:
Og turen med Markus var en opplevelse...eg trur eg kom med en teit kommentar til han om eg kunne få ligge på motoren :oops: Hvis noen har bilder av den turen vil eg gjerne ha de....
Haha, somebody hadde vært fortapt i en mann/bil der et øyeblikk.. sitat: "eg TRUR eg ko....."

#127253  av Lilli

TheStig skrev:
chris skrev:Synes det er tøft at det finnes jenter som faktisk interesserer seg for bil, at de ikke later som for å skaffe seg bilinteresserte gutter.

Hehe, det må du nok tåle like på linje med jentene her inne. Er ikke akkurat mangel på random dame bilder her inne :p
Skjønner poenget ditt... :wink: Enig i den...men eg er og enig i han som sa vi må tenke på at det er mindreårige her inne og barn...gutten min satt ved siden av meg og lurte fælt hva eg dreiv på med da en "naken dame" dukka opp på skjermen... :wink:

#127255  av TheStig

hehe, derfor jeg valgte et bilde av en mann som dusjet/poserte på en strand vettu :wink:

#127282  av Lilli

TheStig skrev:
Lilli skrev:

Haha, somebody hadde vært fortapt i en mann/bil der et øyeblikk.. sitat: "eg TRUR eg ko....."
Eg husker at eg tenkte...Ups..sa eg det høyt...bilen husker eg veldig godt...men mannen må eg ærlig talt si at eg huska ikke hvordan han såg ut før eg var inne på en annen tråd her..der Markus og en som heter Morten skrudde på en bil.... :wink: