TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Der røk lappen gitt =/

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#124853  av Celica_t18

"LÆRT" er vel et mildt ord for det..... skal ALDRI mer engang nærme meg ett kjøretøy med så mye som en dråpe alkohol i blodet.

Dette er desidert det dummeste jeg har gjort i mitt liv.
Takker bare gud for at jeg ikke skadet noen.

#124854  av TurboKnut

Ikke ta det personlig (strø salt i såret på deg...)

http://www.metacafe.com/item28343/n...and_drive_video

Så den på bilforumet og tenkte på deg....... :wink:

Men - nå er du en (dyrekjøpt) erfaring rikere, så da får du bare gjøre det beste ut av det i den situasjonen du er i nå. Det ER ikke verdens undergang, - og du skadet ikke noen andre enn deg selv.

#124858  av Kaizern

TurboKnut skrev:og du skadet ikke noen andre enn deg selv.
og lommeboka :lol:

#124881  av Svinball

sw20 skrev:bota blir regna ut ifra % av lønna di...

:roll: må ikkje kjøre i fylla...

Er det ikke 1,5 brutto månedslønn?
Hvis du tener 10000 i mnd -> 15000 i bot...

#125060  av Remi

helt ærlig....

Haha æ håpe du ikke får lappen i gjen på lang tid. men det e nu min mening. :mrgreen:

sku ha vært fengsel uansett for og kjøre i beruset tilstand

#125123  av CelicaTurbo

Det er ihvertfall modig å opplyse her om hva som har skjedd og kanskje dette kan bidra til at andre tenker seg litt om før de tar med bilen ut på kjøretur i fylla. All kudos for innrømmelsen ihvertfall!

#125125  av Johnny_Bravo

CelicaTurbo skrev:Det er ihvertfall modig å opplyse her om hva som har skjedd og kanskje dette kan bidra til at andre tenker seg litt om før de tar med bilen ut på kjøretur i fylla. All kudos for innrømmelsen ihvertfall!
enig med den.

Men en liten tanke til resten av gutta som kommer med hard kritikk. karen har gort noe dumt og han angrer tydligvis på det og han kommer til å dømmes hardt av påtalemyndighetene så jeg tror ikke han trenger å dømmes av oss og. men det er bare min mening.

#125138  av andre 1

skulle kansje hatt et snev av sympati om du ble tatt dagen derpå med litt promille ! men om du kjører bil samme kvelden som du har drukket med over 1 i promille så er du rimelig trang i hjelmen !!!!!

#125143  av Celica_t18

Vil bare si at jeg setter pris på alt av tilbakesvar. Enten det er kritikk eller sympati.

Uansett så står jeg for det jeg har gjort, og har desverre funnet ut at jeg er et menneske som har noen feil.

Og som dere sa så la jeg ut dette innlegget ikke bare for å høre om noen har vært i samme situasjon før og kan si meg litt om hva som vil skje, men også for å sørge for at ingen her inne gjør det samme.

Og dere som legger inn svar på dette innlegget med ord som "haha" og andre umodne uttaelser. Så må jeg medele at med den modenheten dere viser her, så er det sannsynlig at dere finner dere i mine sko hvis dere ikke blir litt voksne.

Men uansett så må jeg mest sannsynlig sitte inne i 21 dager, få 10.000kr i bot og minimum 24 mnd utsettelse. Og ja, jeg synes jeg fortjener dette selv.

Tenk litt før dere setter dere bak rattet. ( Og dette går også ut til alle som sier "Jeg kommer aldri til å kjøre i fylla")

Det sa jeg også.......

#125254  av FireFox

Kjipe greier det der... må oxo si at det ikke var spesielt lurt, men godt ingen ble skadet. Får håpe du slipper fengsel da, du gjør sansynligvis ikke dette noe mer.

Har en kamerat som sitter inne nå... han fyllekjørte med dama si, kjørte ut og drepte dama :( må si det at jeg tror det værste er at han må leve resten av livet sitt og tenke på at han faktisk har drept ei han var glad i.

kansje litt off topic dette men...

#125280  av Johnny_Bravo

huff da. det må være helt jævlig.

#125291  av ScadamiCa

skal du selge felgene nå da? :roll:

#125332  av jumbo

Kjedelig å høre, men som andre har sagt, dette var veldig dumt og lite tilgivelig. Vær veldig veldig glad du BARE ble tatt og ikke forårsaket en ulykke. Halve livet ditt går ikke i dass pga dette, men hele livet ditt KUNNE gått i dass om du virkelig hadde vært uheldig.

Lykke til videre uansett, tviler på om du gjør samme bommen igjen ;)

#125443  av cameleon

Folk gjør dumme valg, og dette var jo et godt eksempel på et. Personlig har jeg aldri kjørt i fylla og kommer aldri til å gjøre det heller. Dette i og med at jeg er så avholds til alkohol som det bare går an å være. Dømmer deg ikke som person fordi du gjorde en feil. Personlig har jeg gjort mange feil opp gjennom selv som kan karakteriseres som mye verre enn det der, desverre.

Håper bare at om noe lignende skjer igjen, så legger du lappen på hylla :)

#125493  av Maverick

Synes ikke det spor synd på deg .. :evil:

Men som sagt tidligere her, all ære for for ærligheten og innrømmelsen :)