TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vi MÃ… vere eit av dei beste foruma i norge...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#125071  av @lpher

Neemi skrev: Hva dette forumet ikke kan brukes til *ler*
So true :) Jeg har til og med brukt det til å finne nye medarbeidere til Bilradiospesialisten også :D ...man må jo velge blant eliten vettu! LOL :D

#125105  av FireWalk

hehe.. det kan brukes til så mangt! :-) Det hadde iallefall vært kjipt å sitte hjemme uten lappen om ikke forumet fantes! ;)

Fant jo Neemi her også! (eller det var vel kanskje helst hun som fant meg da hun plutselig stod på døra og så på meg mens jeg stod der med hakeslepp ned på knærne og totalt tom for ord... :lol: hehe.. Men den historien har jo alle hørt før.. :P

Veldig sosialt forum dette her.. Har blitt tatt godt imot her fra dag en. :)
Syntes det er veldig bra at samtlige her har den mentaliteten at "Ingen spørsmål er for dumme".

Minner meg forresten om noe en jeg gikk på skole med svarte en lærer en gang. Syntes det var så bra at jeg måtte bare ha det med her. Han spurte om et spørsmål, og læreren svarte at: heh, det der var et dumt spørsmål... Da svarte Asle, som han het: Rektor har sagt at det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! og det der syntes jeg var et dumt svar! :p

Har iallefall aldri fått noen dumme svar her noen gang :-)

#125108  av cameleon

FireWalk skrev:hehe.. det kan brukes til så mangt! :-) Det hadde iallefall vært kjipt å sitte hjemme uten lappen om ikke forumet fantes! ;)

Fant jo Neemi her også! (eller det var vel kanskje helst hun som fant meg da hun plutselig stod på døra og så på meg mens jeg stod der med hakeslepp ned på knærne og totalt tom for ord... :lol: hehe.. Men den historien har jo alle hørt før.. :P

Veldig sosialt forum dette her.. Har blitt tatt godt imot her fra dag en. :)
Syntes det er veldig bra at samtlige her har den mentaliteten at "Ingen spørsmål er for dumme".

Minner meg forresten om noe en jeg gikk på skole med svarte en lærer en gang. Syntes det var så bra at jeg måtte bare ha det med her. Han spurte om et spørsmål, og læreren svarte at: heh, det der var et dumt spørsmål... Da svarte Asle, som han het: Rektor har sagt at det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! og det der syntes jeg var et dumt svar! :p

Har iallefall aldri fått noen dumme svar her noen gang :-)
Hehe sant sant. Eller som det ble sagt i south park. "Remember now......there are no stupid questions, just stupid people" :mrgreen:

Men fra spøk til alvor, nok en gang, konge forum. Jeg foreslår gruppeklem. *Grooouphug*

#125113  av arntkjetil

Vil påstå at dette er et veldig bra forum ja. Jeg kjører til daglig Audi og skal nå kjøpe en Saab, man er allikevell inne hær daglig for å lese, har dog en forkjærlighet for Toyota, men ser ikke ut at det blir noe Toyota med det første.
Men jeg kommer til å henge inne på forumet her alikevell..

#125119  av lexusmann

Neemi skrev:Jeg storkoser meg på forumet, og er innom flere ganger om dagen.
Både for det sosiale, og ikke minst alt det jeg lærer siden jeg er såpass fersk i bilgamet enda.
Kom hjem fra Dagali i kveld og hadde 450 nye innlegg siden fredag ettermiddag.
Koser meg med lesing nå :)
Turbotrille skrev: Og den beste tråden av alle tror jeg må ha vært da Neemi reiste å besøkte Ålesund i vår. :D
Det må ha vært noe av det kuleste altså. :D
Hehe....godt at noen moret seg med den.
Må jo si at jeg absolutt ikke angrer på den turen, selvom jeg var usikker på om SW20s ide var særlig god.
Fikk spørsmål i helgen om jeg og Firewalk var sammen, og det kan jeg nikke glad og bekreftende til :)

Hva dette forumet ikke kan brukes til *ler*
Heisann!!
Syns det var helt knall i helga, selv om det ble nokså slitsomt og lite søvn. Var jo ikke hjemme før klokka 2300 i går kveld...Vi stoppa i Rjukan for å spise, og mens vi sitter der og gomler burgere, ringer en barndomskompis av Markus og spør om vi ikke kan ta en tur, siden vi var i nærheten. Han holdt til i Seljord, så det ble en liten omvei. Ble sittende der og prate om løst og fast, han bød på kaffe og moreller.( De var gode)
Hadde i utgangspunktet tenkt følge gjengen til Stavanger men jeg hoppa av litt etter Seljord, da de tok av til Dalen og nedover der...
Det ble jo en del "inspirert kjøring", kan man si, så 3e-fe'n fikk jeg dratt litt skit ut av, kan man si... :D

#125234  av olemm

Genialt at vi klarer å være så mange folk og ikke ha "bilforumet.net" syndromet ennå...

Sinnsykt bra forum detta folkens:D

#125244  av FireFox

cameleon skrev:
grattis :D Kjæærestepar kjææærestepaaar gifta seg i badekar :P
Rofl! kunne ikke sakt det bedre selv :D anyways: meget bra forum dette.. husker ikke hvem som tipsa meg, men jeg fikk en privat melding på bilforumet en gang om at jeg burde melde meg inn her.. og har absolutt ikke angret på at jeg gjorde det ;)

#125271  av @lpher

FireFox skrev:husker ikke hvem som tipsa meg, men jeg fikk en privat melding på bilforumet en gang om at jeg burde melde meg inn her.. og har absolutt ikke angret på at jeg gjorde det ;)

:D Kan høres ut som noe jeg har gjort det...but who knows :D

#125316  av angrykid

Jeg fant faktisk forumet selv, etter å ha søkt etter vill info etter noe greier til en mk1 jeg hadde en gang i tiden. :) Og så glemte jeg av bokmerket, og fant det tilfeldigvis i en backup, og da var forumet så sinnsykt mye bedre enn det var første gang jeg så innom her :D

Jeg må innrømme jeg lodde godt da jeg leste kjærestepar kjærestepar, gifta seg i badekar.. :D har faktisk ikke hørt denne siden jeg gikk i barnehagen.. og det er.... ja, lenge siden er vel en underdrivelse? :)

#125317  av FireWalk

angrykid skrev:Jeg fant faktisk forumet selv, etter å ha søkt etter vill info etter noe greier til en mk1 jeg hadde en gang i tiden. :) Og så glemte jeg av bokmerket, og fant det tilfeldigvis i en backup, og da var forumet så sinnsykt mye bedre enn det var første gang jeg så innom her :D

Jeg må innrømme jeg lodde godt da jeg leste kjærestepar kjærestepar, gifta seg i badekar.. :D har faktisk ikke hørt denne siden jeg gikk i barnehagen.. og det er.... ja, lenge siden er vel en underdrivelse? :)
Du skal vite det at selv om de fleste her er godt voksene så er det svært mange av oss som fremdeles er på barhenage stadiet... :p

#125323  av Andreazz

Man er ikke voksen før man innrømmer at man er barnslig..
Sist redigert av Andreazz den 16 aug 2005 21:02, redigert 1 gang totalt.
 #125325  av Johnny_Bravo

sw20 skrev:har ikkje vert så veldig aktiv i eit par uker.... ofte innom om kvelden før e legge meg.. men ikkje orka å skreve noe.. (VERT FOR TRØTT)

men uanz har ikkje vert inne på ei uke og e hadde langt over 100 usette innlegg!!!

dette er jo nesten for mye å komme se gjennom... men no e ei endelig ferdig...
morsomt å se at det er så mye aktivitet her inne folkens...!
hvor er det man finner alle nye inlegg siden sist man var logget inn? hørte det var en link et sted
 #125328  av Neemi

Johnny_Bravo skrev: hvor er det man finner alle nye inlegg siden sist man var logget inn? hørte det var en link et sted
Når du er på hovedsiden så har du to eller tre små tekster til høyre i bildet.
Uleste siden sist innlogging (på topp), ubesvarte innlegg og muligens en til som jeg ikke husker hva er i farta.
 #125350  av celicat23

Neemi skrev:
Johnny_Bravo skrev: hvor er det man finner alle nye inlegg siden sist man var logget inn? hørte det var en link et sted
Når du er på hovedsiden så har du to eller tre små tekster til høyre i bildet.
Uleste siden sist innlogging (på topp), ubesvarte innlegg og muligens en til som jeg ikke husker hva er i farta.
Denne (se vedlegg)
Vedlegg
skjerm.jpg
skjerm.jpg (59.42 kiB) Vist 138 ganger