Gjertsen skrev:Hihi
Du skulle nok festa setebelte og tatt en "pedal to medal" ;D hadde vært morro å se supra vs Koenigsegg!

Men...om forholdene lå til rette...må jeg nok innrømme at jeg ville forsøkt å henge på ett lite stykke ihvertfall

Gjertsen skrev:Hihi
Du skulle nok festa setebelte og tatt en "pedal to medal" ;D hadde vært morro å se supra vs Koenigsegg!
bose skrev:Den har vi den der jaBrennaRacing skrev:Leste om en TVR i et Drive blad for mange mange år siden...Den tok 0-100 på 2,8 sekunder...Helt sinnsyk bil...Men den ble seffern ikke serieprodusert daTVR Speed 12 heter den
http://www.pistonheads.com/tvr/speed12.htm
Johnny_Bravo skrev:jeg få ikke helt det at køningseggen er verdens raskeste bil. jeg mener at jeg har sett en 100% orginal McLaren F1 gikk i 395Km/t mens køningen gjør 388Har sett en film der en orginal F1 kjører i 391kmt, kan det være samme filmen? ser innenfra bilen?
RedCelica skrev:Bugattien kommer til å ta alle biler!!!ville heller hatt egget på bane enn bugattien .. tenk å komme for inn i en sving i en 2tonns bil med 4wd.. og bremser som er hastelaget ..
Kebab gud skrev:Hva er jobben vår da? Sette på fartsperrer, plombere til 90hk, og minst ti catalysatorerRedCelica skrev:Bugattien kommer til å ta alle biler!!!ville heller hatt egget på bane enn bugattien .. tenk å komme for inn i en sving i en 2tonns bil med 4wd.. og bremser som er hastelaget ..
(GRØSS.. snakk om rett frem kjøring)
desuten .. nå er NTNU med på å gjøre egget raskere ..
egget er altså i ferd med å blir utviklet i norge og laget i svenskeland..
kan faktisk bli det FØRSTE! vellyket sammarbeidsprosjektet mellom noen svensker og normenn i det feltet ..
(volvo sitt norge prosjekt.. i dass.. telia/telenor sammenslåingen .. i dass)
cameleon skrev:Hva er jobben vår da? Sette på fartsperrer, plombere til 90hk, og minst ti catalysatorer