TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• honda klubb?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122857  av mr.two

Neemi skrev:Hehe....er vel mer enn noen dager siden bare ja, og at du har mistet lappen mistenkte jeg egentlig.
Ryktene flyr fort vet du ;)
Noe om en snut som egentlig var i sivil men som hadde sett deg snurre og så tilkalt noen som var på vakt og sånn.
Historier, historier.

Men da vil det si at det er en rød til i området her da, for jeg har sett en passere i Strømmen både før og etter dette.
Ja, det var noe sånt..blir fort litt ivrig..skal i forhørsretten på Tirsdag så vi får se hva som skjer da..Har en flink advokat, så satser på at hun får meg ut av dette..Har aldri hørt verre røverhistorie enn den han serverte patruljen som kom til stedet...latterlig hele greia egentlig. Kjenner du Roger med mondeo eller ? Han er jo det verste medlemmet av syklubben på shell..

#122861  av Neemi

Nei, kjenner ingen av de ford gutta der jeg, bare hender de står og skravler med resten av gjengen.
Aner ikke hvem han som fortalte det var, en eller annen jeg aldri har sett før hvertfall.
Men han var tydeligvis fra Lørenskog og kjente noen av de andre jeg pleier å være med.

#122893  av Zepticon

Vi har jo også den heeeelt ferske Mazda Owners Group Norway da 8)

#122908  av mr.two

Zepticon skrev:Vi har jo også den heeeelt ferske Mazda Owners Group Norway da 8)
Nice..Du får spamme litt på bilforumet så får du nok flere medlemmer etterhvert 8)

#122920  av Zepticon

mr.two skrev:
Zepticon skrev:Vi har jo også den heeeelt ferske Mazda Owners Group Norway da 8)
Nice..Du får spamme litt på bilforumet så får du nok flere medlemmer etterhvert 8)
Target: Bilforumet
Mission: S.P.A.M.!!!!!

:twisted: :twisted: :twisted: