TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carspotting og Kebab-guide

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#121820  av lasse

Hmmm, høres ut som et sommerprosjekt det her...
Har forresten testa bislett nå, virkelig klasse, sto jo med baben i hånda før jeg fikk betalt nesten...

Har testa la paz også, snadder, snadder...

#121821  av BrennaRacing

De gutta på bislett jobber helt sykt fort...

Blir nok en tur til Landerud etterpå :D

#121944  av BrennaRacing

Da var La Paz på Landerud testet!!
Ble ikke kjempe imponert, men den var ikke så værst (spiste kebab-tallerken da) Tok helt sinnsykt lang tid da...Tror vi ventet en halv time på to babber. :(

Her er rankingen min :lol:
1. Balkan Kebab (rullekebab)
2. Bislett Kebab (kyllingkebaben er drit digg)
3. New Beirut Kebab (her er også kyllingkebaben veldig god)

#121970  av GT_rider

endre topic litt her tror je. til kåring av beste kebab eller noe i den dur :wink:

#121990  av BrennaRacing

GT_rider skrev:endre topic litt her tror je. til kåring av beste kebab eller noe i den dur :wink:
Må nesten gjøre det ass :lol: ...Å legge den inn i off topic....Hvordan gjør man det a?? Er det jeg som startet tråden som kan fikse det??

#121997  av GT_rider

moderator, eller admin må flytte tråden til offtopic, men du kan endre navn på topicen din fint selv i første posten, der det står rediger eller noe i den dur øverst i høyre hjørne er det vel det står.

#122440  av BrennaRacing

Da var topic endret :lol:

#122441  av tbergstad

Har testet bislett kyllingrullekebab og den var skikkelig digg.. Fikk en vannvittig stor cola med på menyen da!

Men min definitive favoritt er Bari pizza og kebab i torggata. Prøv Biffrullen der :wink: Den er SÅÅÅÅ digg:)

#122443  av BrennaRacing

Har dem kyllingrull på bislett?? det visste jeg ikke...

Hvor i Torggata ligger Bari??

#122446  av tbergstad

Bari ligger på samme side som 7 eleven.. på siden av en thaibutikk som stinker råtten kål.. (Kan umulig være god reklame for Bari.) De selger også medium pizza for 49,- den er på størrelse med en grandis;) Og pizzaen er også veldig god.

Har sett en rød mr2 mk2 stått parkert der nede ganske ofte.. Hvem er det sin?

#122451  av BrennaRacing

Det er sikkert Lasse sin... :lol: :lol: Junkfood-kongen :D

#122490  av Fredrik

Hva med å flytte tråden til Off-topic og bare kalle den Kebab-guiden..? Er ikke akkurat mye Carspotting her :P

#122494  av GT_rider

Fredrik skrev:Hva med å flytte tråden til Off-topic og bare kalle den Kebab-guiden..? Er ikke akkurat mye Carspotting her :P
ingen moderatorer, eller admin som har tatt hintet enda.. 8)

#122495  av Fredrik

Virker ikke sånn, nei.. Og denna tråden hadde vært ett godt tilskudd i vår mest brukte del a forumet :)

#122557  av lasse

Er nok ikke min mk2 som har stått utenfor bari...
Har faktisk aldri vært der, men jeg har vært i danmark nå, og der kan de junkfood! Har (bokstavelig talt) levd på burgere i tre dager, noen var så gode at det rant fett igjennom papiret, nam...