TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig nytt medlem!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#118629  av kaimagne

Omtrent som et tonn med ferske knekkebrød... ;)
(lurer forresten på hva det nye medlemmet tror om oss etter denne tråden her...) :roll:

#118654  av GT_rider

kaimagne skrev:Omtrent som et tonn med ferske knekkebrød... ;)
(lurer forresten på hva det nye medlemmet tror om oss etter denne tråden her...) :roll:
Det får tro hva det vil :wink: 8) :P

#118657  av FireWalk

og jeg som har gått rundt her og vært flau/redd for å vise frem ryggen min til lars erik i mange år nå.... :oops: :lol:

#119068  av sw20

FireWalk skrev:Gratulerer! du har herved vunnet en het natt med Lars Erik! (SW20) :) til en verdi av 200 kroner! bruk tiden godt ;) :lol: :lol:
lexusmann skrev:Kom over en veldig flott mr2 mk3 på en bensistasjon her i går...tok en liten prat med eieren og overleverte selfølgelig visittkort. Hørtes ut som en nordlending eller no som hadde bosatt seg i en by her nærheten som heter Kopervik. Var lakkerer, forstod jeg...

Bilen var svart på farge og fyren hadde litt planer med den...stereo, styling +++...

SÃ¥ visst det dukker opp et nytt medlem med bostedsadresse Kopervik, vanker det da en liten vervepremie?? :)

Greit nokk at e har vert på ferie.. men ka har dette med meg å gjer??????????

fåreslår sletting av div poster... :?

#119107  av FireWalk

sw20 skrev:
FireWalk skrev:Gratulerer! du har herved vunnet en het natt med Lars Erik! (SW20) :) til en verdi av 200 kroner! bruk tiden godt ;) :lol: :lol:
lexusmann skrev:Kom over en veldig flott mr2 mk3 på en bensistasjon her i går...tok en liten prat med eieren og overleverte selfølgelig visittkort. Hørtes ut som en nordlending eller no som hadde bosatt seg i en by her nærheten som heter Kopervik. Var lakkerer, forstod jeg...

Bilen var svart på farge og fyren hadde litt planer med den...stereo, styling +++...

SÃ¥ visst det dukker opp et nytt medlem med bostedsadresse Kopervik, vanker det da en liten vervepremie?? :)

Greit nokk at e har vert på ferie.. men ka har dette med meg å gjer??????????

fåreslår sletting av div poster... :?
hehehe...så du mener at det med frokosten ikke er sant? :shock:

men altså, jeg vet at du tar en spøk, så kom ikke her og prøv å være seriøs :P Det er min jobb det... ;) Du må da skjønne at mens du har vært på ferie og spilt minigolf og greier så har vi andre sittet hjemme og kjedet oss.. noe må vi da gjøre for å få tiden til å gå.. :P